cieknie olej z inetcoolera
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
cieknie olej z inetcoolera
panowie pytanie zauwazylismy ze zostaja plamy oleju jakby ciekl z intercoolera co to moze byc, czy to jest grozne czy nie
moje MK3 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=100999&postdays=0&postorder=asc&start=0
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: pn gru 08, 2008 14:40
- Lokalizacja: SRC
- Kontakt:
wymiana oleju.niemieckie normy
Witam!
Mam pytanie do doświadczonych posiadaczy GOLFA, a konkretnie do tych którzy wymieniali w swoim klekocie olej silnikowy, a nie wiedzieli jaki był wcześniej.
Ja właśnie chcę wymienić olej, a niestety nie wiem jaki był wcześniej. Posiadam za to poradnik Dietera Korpa "VOLKSWAGEN GOLF IV i BORA" i tam jest napisane że do wysokoprężnych silników należy stosować olej zgodny z niemiecką normą VW 50 500, VW 50 000 albo VW 50 101.
Niestety nie ma informacji o czym dana norma mówi i jaki to ma być olej (syntetyczny, mineralny, półsyntetyczny?)
Dlatego proszę o pomoc kogokolwiek kto mi może rozszyfrować te normy i powiedzieć jaki olej zastosować?
Acha golf jest sprowadzony z niemiec, a w książce serwisowej jest napisane, że jest zastosowany olej typu LONG LIFE (czyli wymiana co 30 000km) ja chcę go wymienić bo nie wiadomo jak długo już jest używany, niestety te tajemnicze normy mi to strasznie utrudniają.
ZA WSZELKĄ POMOC SERDECZNIE DZIĘKUJĘ
GOLF 4 TDI Variant (90KM)
Mam pytanie do doświadczonych posiadaczy GOLFA, a konkretnie do tych którzy wymieniali w swoim klekocie olej silnikowy, a nie wiedzieli jaki był wcześniej.
Ja właśnie chcę wymienić olej, a niestety nie wiem jaki był wcześniej. Posiadam za to poradnik Dietera Korpa "VOLKSWAGEN GOLF IV i BORA" i tam jest napisane że do wysokoprężnych silników należy stosować olej zgodny z niemiecką normą VW 50 500, VW 50 000 albo VW 50 101.
Niestety nie ma informacji o czym dana norma mówi i jaki to ma być olej (syntetyczny, mineralny, półsyntetyczny?)
Dlatego proszę o pomoc kogokolwiek kto mi może rozszyfrować te normy i powiedzieć jaki olej zastosować?
Acha golf jest sprowadzony z niemiec, a w książce serwisowej jest napisane, że jest zastosowany olej typu LONG LIFE (czyli wymiana co 30 000km) ja chcę go wymienić bo nie wiadomo jak długo już jest używany, niestety te tajemnicze normy mi to strasznie utrudniają.
ZA WSZELKĄ POMOC SERDECZNIE DZIĘKUJĘ
GOLF 4 TDI Variant (90KM)
Re: wymiana oleju.niemieckie normy
drogi kolego niemcownia nie zalewa półsyntetyków wiec śmiało możesz zalać pełen syntetyk bez obaw ja polecamBlack_Smith pisze:Witam!
Mam pytanie do doświadczonych posiadaczy GOLFA, a konkretnie do tych którzy wymieniali w swoim klekocie olej silnikowy, a nie wiedzieli jaki był wcześniej.
Ja właśnie chcę wymienić olej, a niestety nie wiem jaki był wcześniej. Posiadam za to poradnik Dietera Korpa "VOLKSWAGEN GOLF IV i BORA" i tam jest napisane że do wysokoprężnych silników należy stosować olej zgodny z niemiecką normą VW 50 500, VW 50 000 albo VW 50 101.
Niestety nie ma informacji o czym dana norma mówi i jaki to ma być olej (syntetyczny, mineralny, półsyntetyczny?)
Dlatego proszę o pomoc kogokolwiek kto mi może rozszyfrować te normy i powiedzieć jaki olej zastosować?
Acha golf jest sprowadzony z niemiec, a w książce serwisowej jest napisane, że jest zastosowany olej typu LONG LIFE (czyli wymiana co 30 000km) ja chcę go wymienić bo nie wiadomo jak długo już jest używany, niestety te tajemnicze normy mi to strasznie utrudniają.
ZA WSZELKĄ POMOC SERDECZNIE DZIĘKUJĘ
GOLF 4 TDI Variant (90KM)
http://www.allegro.pl/item599415956_mot ... cedes.html
Ostatnio zmieniony pn kwie 13, 2009 09:23 przez fixman, łącznie zmieniany 2 razy.
VOLKSWAGEN TEAM ŁÓDŹ
[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7588fe6f4f678049.html][img]http://images21.fotosik.pl/358/7588fe6f4f678049m.jpg[/img][/url]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=153527
[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7588fe6f4f678049.html][img]http://images21.fotosik.pl/358/7588fe6f4f678049m.jpg[/img][/url]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=153527
w układzie turbo ic zawsze jest tzw. film olejowy i odrobinę oleju zawsze tam znajdziesz a jeśli jest jego w nadmiarze to już turbo powoli mówi papadamian24 pisze:Z IC to mało prawdopodobne. Bo musiał by być nieszczelny dolot i turbo padnięte.
co do wycieku z ic to może na połączeniu z o-rurowaniem jest jakaś nieszczelność sprawdź wszelakie połączenia bądź ic ma małą dziurkę
Mam podobny problem i pytalem na forum co z tym zrobic. Ponizej link do mojego postu z odpowiedziami kolegow.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=227266
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=227266
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 134 gości