[TDI PD][MK4] AJM, modyfikacje.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
program 1400, jak dobrze pogadasz to może taniej, dolot w MG około 1000, turbo hybrydowe od turbobogdana albo innego karambola za 800-1000 ( i zwrot starego), pompki mocniejsze 2000 do tego wymiana turbo np u rogala 350 jak jest p&p
viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Zalezy czy bedziesz szedl dalej z modami, jesli nie to starczy 14cm custom - 550-x140x65
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Wejdzie pod seryjny zobacz jak to zrobilem:
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... edd4cb35e9
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... d49acef287
[ Dodano: 12 Kwi 2009 15:27 ]
Tylko ze u mnie siedzi Big IC 23cm
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... edd4cb35e9
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... d49acef287
[ Dodano: 12 Kwi 2009 15:27 ]
Tylko ze u mnie siedzi Big IC 23cm
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
ile u Ciebie kosztowałby FMIC pod seryjny zderzak i ew. dokładkę z 25 JUBI? taki IC warto?
link
mam wydech trochę już skorodowany, generalnie togoni mnie głównie ta rura od katalizatora w stronę środkowego. Nie przekrocze 190-200 KM i chyba nie opłaca się robić przelotu 2,5" do takich mocy. Czy wydech z ARL coś da? a sam końcowy przelotowy 2,75" i reszta seria?
link
mam wydech trochę już skorodowany, generalnie togoni mnie głównie ta rura od katalizatora w stronę środkowego. Nie przekrocze 190-200 KM i chyba nie opłaca się robić przelotu 2,5" do takich mocy. Czy wydech z ARL coś da? a sam końcowy przelotowy 2,75" i reszta seria?
Ostatnio zmieniony śr kwie 22, 2009 17:15 przez Krzyziu, łącznie zmieniany 1 raz.
mój golf [url]http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=194694[/url]
najważniejszy jest downpipe, więc jak masz zamiar zostawić go w spokoju, to każde inne rozwiązanie nie da aż tyle poprawy. a już sam końcowy wg mnie bez sensu
viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Krzyziu, nie ma sensu pakowac sie w ic z arl, za duzo roboty a efekt i tak niezbyt rewelacyjny.
Wydech seria styknie do 200KM, wiec nie ma sensu kombinowac przelot.
U mnie fmic z customem i nierdzewka to koszt 1500zl, mozna od razu troche wydech podreperowac
Sam koncowy nic Ci nie da, w ARL jest taki sam wydech jak w innych tdi czyli 55mm.
Wydech seria styknie do 200KM, wiec nie ma sensu kombinowac przelot.
U mnie fmic z customem i nierdzewka to koszt 1500zl, mozna od razu troche wydech podreperowac
Sam koncowy nic Ci nie da, w ARL jest taki sam wydech jak w innych tdi czyli 55mm.
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Nowicjusz
- Posty: 10
- Rejestracja: sob maja 16, 2009 16:11
- Lokalizacja: Bielsk Podlaski
- Dario84
- Forum Master
- Posty: 1431
- Rejestracja: pn kwie 09, 2007 15:37
- Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
- Kontakt:
Poszlo PW
CTR Tuning: CHIPTUNING, DIAGNOSTYKA, MECHANIKA, ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA, HAMOWNIA GG:3995871 tel 693784122
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój golfik: MK4 ASZ CTR
NASZE PRACE CTR: http://www.facebook.com/ctrtuning" onclick="window.open(this.href);return false;
to i ja sie podepne pod temat..
czy w passacie b5fl 1.9 tdi 130km awx wejdzie turbo gt2256?? bo tam podobno malo miejsca..i z jakiego auta sa te turbiny gt2256 to z bmw 3.0d?? cos trzeba zminiac bo brd wchodzi p&p a ta gt2256?
a jesli wejdzie to czy pod takie turbo starczy ten popuralny chinol z respektu o wysokosci 14cm czy brac ten wiekszy 18cm
no i co mozna osiagnac na tym wszystkim po korekcje biorac pod uwage ze siedza u mnie pompki ba albo ar (sam niewiem ktore)
czy w passacie b5fl 1.9 tdi 130km awx wejdzie turbo gt2256?? bo tam podobno malo miejsca..i z jakiego auta sa te turbiny gt2256 to z bmw 3.0d?? cos trzeba zminiac bo brd wchodzi p&p a ta gt2256?
a jesli wejdzie to czy pod takie turbo starczy ten popuralny chinol z respektu o wysokosci 14cm czy brac ten wiekszy 18cm
no i co mozna osiagnac na tym wszystkim po korekcje biorac pod uwage ze siedza u mnie pompki ba albo ar (sam niewiem ktore)
Passat 3BG AWX 1.9 TDI 194ps 380nm
tak sie zbiera passek 0-100
http://www.youtube.com/watch?v=53CgSt4I7DY
tak sie zbiera passek 0-100
http://www.youtube.com/watch?v=53CgSt4I7DY
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 31 gości