Tam na dole jak wyjmiesz pina i naciśniesz wajche od gazu,to wysunie się taki bolczyk,który rysuję po pinie,i to on jest nieszczelny.Bartek88fr ma racje,jak puściła jedna uszczelka,to zaraz puści druga,więc lepiej uszczelnić całą pompę.I tak trzeba ją rozbieraćkamyki107 pisze:nie wiem którendy się ona dostaje bo przecież pin nie jest szczelny i nie ma uszczelniać tylko regulować dawkę paliwa ,
Wycieki z pompy wtryskowej
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- kITA
- Ma gadane
- Posty: 153
- Rejestracja: wt paź 03, 2006 19:28
- Lokalizacja: PIOTRKóW TRYBUNALSKI
- Kontakt:
-
- Mały gagatek
- Posty: 69
- Rejestracja: pn sty 31, 2005 12:00
- Lokalizacja: Lublin
- andrew.zbyrko
- Gadatliwa bestia
- Posty: 589
- Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
- Lokalizacja: małopolska
- Kontakt:
Odkopuje temat,
Zabieram się za uszczelnienie LDA [wyciek z odpowietrznika bost pina] i mam kilka pytań:
1. czy do wymiany uszczelki trzeba wyjąć tą łapę zaznaczoną na foto?
Jeżeli tak to jak to zrobić, w mojej pompie na boku głowiczki są wprasowane kulki, a nie jak w niektórych pompach śruby.[fot.]
2. to uszczelkę wymieniam przez tą śrubę zaznaczoną na foto??
Wyjmuje się ją bez większych problemów?
Zabieram się za uszczelnienie LDA [wyciek z odpowietrznika bost pina] i mam kilka pytań:
1. czy do wymiany uszczelki trzeba wyjąć tą łapę zaznaczoną na foto?
Jeżeli tak to jak to zrobić, w mojej pompie na boku głowiczki są wprasowane kulki, a nie jak w niektórych pompach śruby.[fot.]
2. to uszczelkę wymieniam przez tą śrubę zaznaczoną na foto??
Wyjmuje się ją bez większych problemów?
topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie
- andrew.zbyrko
- Gadatliwa bestia
- Posty: 589
- Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
- Lokalizacja: małopolska
- Kontakt:
tak, LDA uszczelnionekamyki107 pisze:I co pomogło? Bo ja mam temat nie rozwiązany, i tak jeżdżę bo kasy nie ma
sprawa wygląda tak:
trzeba ściągnąć góre pompy [sa na forum fotoporady], następnie jeśli w miejscu zaznaczonym na foto
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2e6 ... da965.html
jeśli mamy śrubke to ją wykręcamy [ są dwie, 2-ga po przeciwnej stronie], a jeżeli kulke jak na foto to trzeba ją wybić [młotkiem wbijamy kulke do środka, tak żeby wybić tą po przeciwnej stronie], mi to się akurat nie udało i rozwierciłem lekko dookoła kulki, i dopiero udało się wybić.
Następnie wybijamy ośke, wyciągamy łape, i odkręcamy śrube na imbus zaznaczoną na foto,
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/22a ... b6b0f.html
po odkręceniu śruby w środku mamy mały czarny dekielek również na imbus odkręcamy go i wyciągamy oring.
Składamy w odwrotnej kolejności.
[ Dodano: 12 Lut 2009 19:05 ]
aha, warto obejżeć bolec który pracuje w oringu czy nie ma żadnych nierówności wżerów itp.
przy wybijaniu kulki należy podłożyć coś w po przeciwnej stronie żeby nie skrzywić głowiczki.
Ostatnio zmieniony czw lut 12, 2009 20:08 przez andrew.zbyrko, łącznie zmieniany 2 razy.
topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie
- andrew.zbyrko
- Gadatliwa bestia
- Posty: 589
- Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
- Lokalizacja: małopolska
- Kontakt:
mozliwe, o tym wybijaniu wyczytałem na vwdiesel.net, u siebie po 2 godzinach prób wybicia złapałem za wiertarke i rozwierciłem lekko gniazda tych kulek aż same wyskoczyły, a składałem je na kleju do metalu.czitos82 pisze:mechanik mi mówił że się nie da bo kulka się opiera na kołnierzyku
topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie
- andrew.zbyrko
- Gadatliwa bestia
- Posty: 589
- Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
- Lokalizacja: małopolska
- Kontakt:
Ja ponowie pytanie czy jest jakaś inna technika wyjęcia tych kulek niż rozwiercanie?
Nikomu nie udało się wybić?
I jeszcze jedna kwestia ile uszczelek po zdjęciu góry mogę wymienić bo mam komplet na pompę oprócz uszczelniaczy na wałek.
A po rozwierceniu w środku to co tam widać? Chodzi mi o te tulejki, w ogóle jest szansa wybicia? A może po rozwierceniu da rade je punktakiem zaklepać? Czy to twarda stal?
Nikomu nie udało się wybić?
I jeszcze jedna kwestia ile uszczelek po zdjęciu góry mogę wymienić bo mam komplet na pompę oprócz uszczelniaczy na wałek.
A po rozwierceniu w środku to co tam widać? Chodzi mi o te tulejki, w ogóle jest szansa wybicia? A może po rozwierceniu da rade je punktakiem zaklepać? Czy to twarda stal?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 180 gości