Domykanie szyb z pilota, montaz tempomatu, czujnik temp zewn
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Domykanie szyb z pilota, montaz tempomatu, czujnik temp zewn
Witam. Mam parę pytań jak w temacie:
1) Mam domykanie szyb z kluczyka i się zastanawiam czy nie powinno być tak, że powinny się też zamykać z pilota? Oczywiście chodzi mi o ori pilota. Nic nie było grzebane. Alarm fabryczny. Czytałem gdzieś, że da się VAGiem to uaktywnić żeby się z pilota zamykały prawda to?
2) Czy dołożenie tempomatu to jakaś grubsza akcja czy raczej plug&play jak się kupi manetkę i aktywacja VAGiem?. Bo sprawdzałem dzisiaj VAGiem zegary i kontrolkę od tempomatu mam, chyba że wszystkie mają kontrolkę.
3) Wariuje mi czujnik temperatury zewnętrznej. Czasami pokazuje np. -45 C. I na Climatronicu i na FISie. Generalnie bym się tym nie przejmował gdyby nie to, że Climatronic wtedy wariuje bo grzeje na full obojętnie jaką mu się temperaturę zada i wtedy jest to mocno wkur... . VAG pokazał "czujnik temp. zewn., zwarcie do masy itd.". Kasowanie nic nie pomogło więc to usterka mechaniczna. I teraz pytanko: gdzie jest ten czujnik w Mk4 i czy da radę go samemu wymienić korzystając ze zwykłego lewarka czy lepiej nie kombinować i oddać do fachowca?
Sorry, że taka litania ale zależy mi na tych trzech rzeczach, a trzech tematów z rzędu raczej nie ma sensu zakładać.
1) Mam domykanie szyb z kluczyka i się zastanawiam czy nie powinno być tak, że powinny się też zamykać z pilota? Oczywiście chodzi mi o ori pilota. Nic nie było grzebane. Alarm fabryczny. Czytałem gdzieś, że da się VAGiem to uaktywnić żeby się z pilota zamykały prawda to?
2) Czy dołożenie tempomatu to jakaś grubsza akcja czy raczej plug&play jak się kupi manetkę i aktywacja VAGiem?. Bo sprawdzałem dzisiaj VAGiem zegary i kontrolkę od tempomatu mam, chyba że wszystkie mają kontrolkę.
3) Wariuje mi czujnik temperatury zewnętrznej. Czasami pokazuje np. -45 C. I na Climatronicu i na FISie. Generalnie bym się tym nie przejmował gdyby nie to, że Climatronic wtedy wariuje bo grzeje na full obojętnie jaką mu się temperaturę zada i wtedy jest to mocno wkur... . VAG pokazał "czujnik temp. zewn., zwarcie do masy itd.". Kasowanie nic nie pomogło więc to usterka mechaniczna. I teraz pytanko: gdzie jest ten czujnik w Mk4 i czy da radę go samemu wymienić korzystając ze zwykłego lewarka czy lepiej nie kombinować i oddać do fachowca?
Sorry, że taka litania ale zależy mi na tych trzech rzeczach, a trzech tematów z rzędu raczej nie ma sensu zakładać.
Ostatnio zmieniony ndz mar 15, 2009 23:51 przez Yuri, łącznie zmieniany 1 raz.
powinno ale vw tego wtedy nie oferowałoYuri pisze:Mam domykanie szyb z kluczyka i się zastanawiam czy nie powinno być tak, że powinny się też zamykać z pilota?
częściowa prawda - da się ale nie VAGiemYuri pisze:Czytałem gdzieś, że da się VAGiem to uaktywnić żeby się z pilota zamykały prawda to?
no i kabel oczywiście musisz dołożyć a jak silnik 1,4 to inna przepustnica i komp silnikaYuri pisze:Czy dołożenie tempomatu to jakaś grubsza akcja czy raczej plug&play jak się kupi manetkę i aktywacja VAGiem?
uszkodzony kabel lub czujnikYuri pisze:Wariuje mi czujnik temperatury zewnętrznej. Czasami pokazuje np. -45 C. I na Climatronicu i na FISie
czujnik jest w zderzaku - strona kierowcy - wystarczy zdjąć zaślepkęYuri pisze:gdzie jest ten czujnik w Mk4 i czy da radę go samemu wymienić
Można więcej info na ten temat?greg pisze:częściowa prawda - da się ale nie VAGiem
Czyli kanału czy podnośnika nie trzeba? I da radę to samemu zrobić korzystając ze zwykłych narzędzi? Zakładając, że to sam czujnik, a nie kabel.greg pisze:czujnik jest w zderzaku - strona kierowcy - wystarczy zdjąć zaślepkę
- Grzegorz_r
- Mały gagatek
- Posty: 109
- Rejestracja: sob maja 20, 2006 20:20
- Lokalizacja: Ostrow wlkp. (POS)
- Kontakt:
kolego Yuri, jesli masz auto po roczniku 2001 to możesz aktywowac VAG-iem (moze być USB) z poziomu windows domykanie szyb z pilota, sprawdź ten czeski program
http://www.motordiag.cz/mkm wymagana jest rejestracja ale to nie problem bo jest za free! powodzenia
http://www.motordiag.cz/mkm wymagana jest rejestracja ale to nie problem bo jest za free! powodzenia
Ostatnio zmieniony sob mar 21, 2009 12:40 przez Grzegorz_r, łącznie zmieniany 2 razy.
- Grzegorz_r
- Mały gagatek
- Posty: 109
- Rejestracja: sob maja 20, 2006 20:20
- Lokalizacja: Ostrow wlkp. (POS)
- Kontakt:
piszesz ze można pytanie jak ?Grzegorz_r pisze:kolego Yuri, jesli masz auto po roczniku 2001 to możesz aktywowac VAG-iem (moze być USB) z poziomu windows domykanie szyb z pilota, sprawdź ten czeski program
http://www.motordiag.cz/mkm wymagana jest rejestracja ale to nie problem bo jest za free! powodzenia
pozdrawiam robert
Witam wszystkich
Jeśli się można podłączyć do tematu to ja mam MK4 z 2000 roku.
Też chciałbym uaktywnić sobie otwieranie i zamykanie szyb z pilota (z kluczyka działa).
Dodam, że nie mam żadnego kabla do kompa i nie chciałbym czegoś tam popsuć jak się sam za to wezmę.
Czy ktoś z okolic Płocka uaktywniał sobie ten bajer i mógłby pomóc?
Pytałem się gości co zakładają alarmy i car audio i nic.
Dzięki za pomoc
Jeśli się można podłączyć do tematu to ja mam MK4 z 2000 roku.
Też chciałbym uaktywnić sobie otwieranie i zamykanie szyb z pilota (z kluczyka działa).
Dodam, że nie mam żadnego kabla do kompa i nie chciałbym czegoś tam popsuć jak się sam za to wezmę.
Czy ktoś z okolic Płocka uaktywniał sobie ten bajer i mógłby pomóc?
Pytałem się gości co zakładają alarmy i car audio i nic.
Dzięki za pomoc
- grubasmkIV
- Ma gadane
- Posty: 220
- Rejestracja: śr lut 22, 2006 23:56
- Lokalizacja: Wawa
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 209 gości