[Mk4] Inspekcja olejowa
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- paolo
- Gadatliwa bestia
- Posty: 507
- Rejestracja: śr sie 25, 2004 23:20
- Lokalizacja: Piekary Śląskie
- Kontakt:
[Mk4] Inspekcja olejowa
Witam, na 150 000 robilem przeglad i kasowalem inspecje. Obecnie samochod ma 163 000 km wiec do servisu brakuje 2000km a mimo to inspect zaswiecil sie. Na forum znalazlem info, ze powyzjej 99 niby nie ma stalej wartosci 15 000 tylko oblicza. Moj jest 98.
Zadnej fachowej wypowiedzi dotyczacej Mk4 nie znalazlem. Prosze nie wklejac jak sie kasuje onpect 1 i 2 w mk3 bo mnie to nie inetersuje
Zadnej fachowej wypowiedzi dotyczacej Mk4 nie znalazlem. Prosze nie wklejac jak sie kasuje onpect 1 i 2 w mk3 bo mnie to nie inetersuje
-
- Forum Master
- Posty: 1550
- Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
- Lokalizacja: Zielona Góra
- paolo
- Gadatliwa bestia
- Posty: 507
- Rejestracja: śr sie 25, 2004 23:20
- Lokalizacja: Piekary Śląskie
- Kontakt:
a nie ustawia sie co 15 000 km ? Dziwi mnie wlasnie dlaczego po 13 000 wyskoczyl inspect.Tomasz Żaguń pisze:Wiem.Zasięgnąłem języka u kolegi i tak w twoim roczniku można tylko podczas skasowania inspekcji ustawić następny przegląd np po 13000 tyś i tak właśnie masz zrobione .Po roku 2002 w tych IV jest czujnik w misce który mierzy gęstość ,poziom i coś jeszcze i wtedy on może zadecydować o inspekcji.
-
- Forum Master
- Posty: 1550
- Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
- Lokalizacja: Zielona Góra
-
- Forum Master
- Posty: 1550
- Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
- Lokalizacja: Zielona Góra
-
- Forum Master
- Posty: 1550
- Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
- Lokalizacja: Zielona Góra
Niemówię że ma się odrazu stać coś strasznego ale wcześniej wymieniasz to dłużej pożyje .Ja miałem kiedyś MKII kr i nakulałem sam 300000 na mobilu a wcześniej jeżdził w niemczech i podobno miał 100000.Więc jak zdląłem głowicę to nawet progów niemiał na cylindrach .ledwo wyczuwalne no i pierścienie miał niepozapiekane.Bo na mobilu i co 10000 wymieniałem zawsze olej.Natomiast robiłem kiedyś blacharkę w astrze która miała najechane od nowego 50000 i niestety już nieodpaliła bo miała pierścienie pozapiekane że niebyło kompresji a miała niby mobila lanego ale z beczki a nie z konfekcji czyli jakies kupa i co 15000 wymieniane.Wybór należy do Ciebie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 202 gości