Zanim dotre do serwisu chcialbym sie zorientowac co o tym sadzicie, zeby ze mnie nie zdarli za bardzo w tym serwisie.
.Nie ma ubytkow plynow, zadnego oleju w ukladzie chlodzenia itp., itd.
.Problem w tym ze temperatura wogole sie nie zatrzymuje, znaczy sie tak powyzej 110'C to jeszcze nie probowalem jezdzic Ale podejrzewam ze wciaz by rosla.
Mi wydaje sie ze to termostat ale moze ktos ma inne pomysly.
pozdro.
Padl mi uklad chlodzenia w Mk3
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Albo termostat nie odpuszcza i nie idzie po zagrzaniu plyn na chlodnice i sie gotuje,
a dzieje sie tak jak jedziesz czy stoisz?
i czy chlodnica jest ciepla ? lub obydwa weze ktore do niej ida ?
jak sa cieple i chlodnica to padl wlacznik termiczny w chlodnicy ktory uruchamia wiatraki ,
a modl tez pasc czujnik tenperatury idacy na wskaznik,
wtedy warto tez zmierzyc temperature plynu w zdorniczku wyrownawczym normalnym termometrem czy napewno ma tyle co na wskazniku tylko chwilowo tak np przy 60 stopniach
i porownaj czy tyle pokazuja dwa wskazniki
pozdrawiam
a dzieje sie tak jak jedziesz czy stoisz?
i czy chlodnica jest ciepla ? lub obydwa weze ktore do niej ida ?
jak sa cieple i chlodnica to padl wlacznik termiczny w chlodnicy ktory uruchamia wiatraki ,
a modl tez pasc czujnik tenperatury idacy na wskaznik,
wtedy warto tez zmierzyc temperature plynu w zdorniczku wyrownawczym normalnym termometrem czy napewno ma tyle co na wskazniku tylko chwilowo tak np przy 60 stopniach
i porownaj czy tyle pokazuja dwa wskazniki
pozdrawiam
-
- Forum Master
- Posty: 1550
- Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
- Lokalizacja: Zielona Góra
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 455 gości