popękana głowica passat B3 AAZ
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
popękana głowica passat B3 AAZ
witam wszystkich vw maniaków mam DUZY problem w moim AAZ jest pęknięta głowica standardowo między gniazdami i dwa pęknięcia między komorą a gniazdem te ostatnie mię zmartwiły okrutnie ściągając głowice miałem cichą nadzieje ze to uszczelka.znalazłem na allegro nową głowice miał ktoś z was do czynienia z tym wyrobem czy możne swoją spawać czy szukać oryginału używanej niepopękanej nie wiem co robić trudny wybór z góry dzięki za porady pozdrawiam.
luknijcie na tą nową głowice czy warto w to się pchać.
http://moto.allegro.pl/item593935710_no ... _d_td.html
luknijcie na tą nową głowice czy warto w to się pchać.
http://moto.allegro.pl/item593935710_no ... _d_td.html
mk3 1z+gtb
mitsubishi L200 4x4 było :(
volvo v50 2.0d było
jest a4 b6 S-line
mitsubishi L200 4x4 było :(
volvo v50 2.0d było
jest a4 b6 S-line
- morfeusz86r
- Forum Master
- Posty: 1234
- Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58
spawanie jest bardzo kosztowne mam dwa rozległe pęknięcia między gniazdem a komorą.trzeba wyciągnąć gniazda do spawania komory też i nowe prowadnice by pasowało założyć przeszlifować gniazda i zawory na dodatek niewidem czy jeszcze coś się nie znajdzie suma sumaru to wyjdzie jak liczyłem tak jak za tą nową
mk3 1z+gtb
mitsubishi L200 4x4 było :(
volvo v50 2.0d było
jest a4 b6 S-line
mitsubishi L200 4x4 było :(
volvo v50 2.0d było
jest a4 b6 S-line
morfeusz86r, ja miałem przeciwnie kilka niewinnych pęknięć, oczywiście pożałowałem kasy na sprawdzenie (bo przecież drobne pęknięcia między zaworami są dopuszczalne). Po założeniu, i wymianie uszczelki problem pozostał, okazało się że te drobne pęknięcia sięgają niemal na całą wysokość głowicy i prowadzą do samego kanału wodnego (gołym okiem to było niewidoczne kilku mechaników ją oglądało i nic poważnego nie stwierdziło) , i tu zrobiłem kolejny błąd bo zamiast odrazu kupić nową wydałem kolejne pieniądze na sprawdzenie szczelności - okazało się że głowica nie nadaje się nawet do regeneracji. W sumie ta cała zabawa kosztowała mnie koło 1500zł (wymiana uszczelki pod głowicą, ponowne darcie głowicy, sprawdzenie, kupno nowej i założenie + 2 razy olej i płyn chłodniczy). Jeśli miras 33, chciał byś zakładać starą przejżyj ją bardzo dokładnie wejź diodę i posprawdzaj WSZYSTKIE zakamarki bo gołym okiem możesz nie dostrzec niektórych pęknięć. Dobrą głowicę z gwarancją na pół roku dostaniesz za ok 400-600zł.
przypominam się ze mam 4 pęknięcia po między zaworami i 2 między zaworami a komorami wirowymi tak jak pisał kwietek naprawa tego kosztowa będzie krocie proszę żebyście obejrzeli tą nową z allegro i co to jest za wyrób czy ktoś miał z tym do czynienia czy szuka całej używki ???
mk3 1z+gtb
mitsubishi L200 4x4 było :(
volvo v50 2.0d było
jest a4 b6 S-line
mitsubishi L200 4x4 było :(
volvo v50 2.0d było
jest a4 b6 S-line
Najlepiej było by zadzwonić do gościa i się dopytać (np. jaki okres czasu obejmuje gwarancja) , bo po tych zdjeciach jest ciężko cokolwiek powiedzieć. Jeśli chcesz pojeździć swoim Paskiem jeszcze kilka lat, nowa głowica to najleprzy wybór. Kupując używaną, nawet po regeneracji nie wiesz po jakim jest przebiegu - zmęczenia materiału nie da się usunąć (będzie miała zwiękrzoną skłonność do pęknięć) - zaradzić temu może jedynie wyżarzanie, ale jest to nieopłacalne. Krótko mówiąc regenerowana głowica to kot w worku, i kupił bym ją tylko w awaryjnym wypadku, jeśli jednak autko ma służyć jeszcze kilka dobrych lat, brał bym nową.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 907
- Rejestracja: pn sty 05, 2009 22:34
- Lokalizacja: Podkarpacie
- Kontakt:
Nowa głowica pasowały by nowe zawory,bo stare to trochę nie pasują.No chyba że są jeszcze grube i po przeszlifowaniu jeszcze ich założy.Ale znowu trzonki są wyrobione.
Ostatnio zmieniony ndz kwie 12, 2009 12:17 przez roman58, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 63 gości