Post
autor: Racer » śr kwie 15, 2009 08:22
1. -40 to max co można wycisnąć z seryjnego amorka, jedni mówią ze -30 ale prawda jest taka ze obniżając zawieszenie bez zmiany amorków zmieniamy wysokość ich pracy czyli pracują w niekorzystnej dla siebie charakterystyce i szybciej padaja. Poza tym seria jest miękka i nie da tego co kit z niższą sprężyną i i sztywniejszym amorkiem ale od czegos trzeba zacząć a troszkę da się pojeździć.
2. Ja nie miałem do czynienia z takim zawiasem ale znajomy jeździł i mówił ze wszystko gra.
3. Zmieniasz tylko sprężynę wiec nic się nie dokłada, chyba że zużyły sie np odboje amorków...
[ Dodano: 16 Kwi 2009 20:35 ]
kyzrej89,

Serwis, sprzedaż skuterów, motocykli, kładów... TRANSPORT aut, motocykli, quadów i innych.
Naprawy aut grupy VAG, specjalizacja GOLF II, JETTA A2.