MK4 Temperatura 130 stopni, problem z autem! Pomocy
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- showtime
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2524
- Rejestracja: pn sty 05, 2009 21:30
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
MK4 Temperatura 130 stopni, problem z autem! Pomocy
Witam
Wczoraj wracajac na swieta do domu jechalem po autostradzie jakies 170 km/h na tempomacie, klima wlaczona. W pewnym momencie zapalila sie kontrolka temperatury.
Od razu zjechalem na pas awaryjny, odczekalem troche, odkrecilem korek dolalem wody do plynu i wszystko od tego momentu jest juz ok.
Co dziwne jak stalem na pasie awaryjnym to mialem dwie plamy od plynu pod samochodem. Jedna w okolicy kola kierowcy, a druga w okolicy kola pasazera. z dwoch tych miejsc kapało.
Odkad zalalem go wodą, nic nie kapie (auto stalo cala noc pod domem i zadnej plamy). Po zalaniu jechalem znow 170 km/h kontrolujac temperature - wskazowka stala caly czas na 90 stopni i nie wahala sie ani w jedna ani w drugą strone.
Poziom plynu chlodzacego byl sprawdzany przed wyjazdem - byl w okolicach maksimum.
Czy ktos z kolegów ma jakis pomysl co sie moglo stac? Bo ja tego nie rozumiem - cieklo i nie cieknie...
Mozliwe zeby termostat sie nei otworzyl, jakos chwilowo przyblokowal? Bo tak jak mowie od tamtego momentu zrobilem znow 200 km i nic - wszystko OK.
Wczoraj wracajac na swieta do domu jechalem po autostradzie jakies 170 km/h na tempomacie, klima wlaczona. W pewnym momencie zapalila sie kontrolka temperatury.
Od razu zjechalem na pas awaryjny, odczekalem troche, odkrecilem korek dolalem wody do plynu i wszystko od tego momentu jest juz ok.
Co dziwne jak stalem na pasie awaryjnym to mialem dwie plamy od plynu pod samochodem. Jedna w okolicy kola kierowcy, a druga w okolicy kola pasazera. z dwoch tych miejsc kapało.
Odkad zalalem go wodą, nic nie kapie (auto stalo cala noc pod domem i zadnej plamy). Po zalaniu jechalem znow 170 km/h kontrolujac temperature - wskazowka stala caly czas na 90 stopni i nie wahala sie ani w jedna ani w drugą strone.
Poziom plynu chlodzacego byl sprawdzany przed wyjazdem - byl w okolicach maksimum.
Czy ktos z kolegów ma jakis pomysl co sie moglo stac? Bo ja tego nie rozumiem - cieklo i nie cieknie...
Mozliwe zeby termostat sie nei otworzyl, jakos chwilowo przyblokowal? Bo tak jak mowie od tamtego momentu zrobilem znow 200 km i nic - wszystko OK.
TuningKingz Shop | Najlepszy sklep tuningowy w Polsce z rabatami dla forów!
W ofercie m.in. Meguiar's, Shiny Garage, KW, H&R, Eibach, Bilstein, DEPO, TA Technix, FK, MTS-Technik i inne
Zapraszam!
---
Nowy projekt: CADDYlac 2KFL
W ofercie m.in. Meguiar's, Shiny Garage, KW, H&R, Eibach, Bilstein, DEPO, TA Technix, FK, MTS-Technik i inne
Zapraszam!
---
Nowy projekt: CADDYlac 2KFL
Z prawej strony od pasażera to mogły być skropliny z klimy, zjawisko jak najbardziej naturalne. Natomiast z lewej to trochę dziwne. Jak wszystko jest ok, to dziury w całym nie znajdziesz . Jak miałeś te 130°C i zjechałes na pas awaryjny, to wentylator powinien chodzić na maxa, jeżeli nie to tutaj może być przyczyna. Z drugiej strony nie mamy jeszcze wysokich temperatur i przy takiej prędkości na chłodnicę wpada wystarczająco dużo powietrza.
Pozdr
Pozdr
Ostatnio zmieniony pt kwie 10, 2009 08:30 przez indyczes, łącznie zmieniany 1 raz.
- showtime
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2524
- Rejestracja: pn sty 05, 2009 21:30
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Ale nurtuje mnie czemu sie przegrzal? Jazda w 2 osoby na klimie, w bagazniku torby... 170 km/h... tak malo wytrzymaly jest ze sie spocil do 130 stopni?
TuningKingz Shop | Najlepszy sklep tuningowy w Polsce z rabatami dla forów!
W ofercie m.in. Meguiar's, Shiny Garage, KW, H&R, Eibach, Bilstein, DEPO, TA Technix, FK, MTS-Technik i inne
Zapraszam!
---
Nowy projekt: CADDYlac 2KFL
W ofercie m.in. Meguiar's, Shiny Garage, KW, H&R, Eibach, Bilstein, DEPO, TA Technix, FK, MTS-Technik i inne
Zapraszam!
---
Nowy projekt: CADDYlac 2KFL
- showtime
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2524
- Rejestracja: pn sty 05, 2009 21:30
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Wydaje mi sie ze czujnik jest ok bo wentylator jest w porzadku, tzn zalacza sie bo slychac go jak sie zatrzymuje, czy wylaczam silnik to pracuje. Czy termostat to drogi wydatek?
TuningKingz Shop | Najlepszy sklep tuningowy w Polsce z rabatami dla forów!
W ofercie m.in. Meguiar's, Shiny Garage, KW, H&R, Eibach, Bilstein, DEPO, TA Technix, FK, MTS-Technik i inne
Zapraszam!
---
Nowy projekt: CADDYlac 2KFL
W ofercie m.in. Meguiar's, Shiny Garage, KW, H&R, Eibach, Bilstein, DEPO, TA Technix, FK, MTS-Technik i inne
Zapraszam!
---
Nowy projekt: CADDYlac 2KFL
-
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: wt lut 03, 2009 22:01
- Lokalizacja: Gryfino
- morfeusz86r
- Forum Master
- Posty: 1234
- Rejestracja: śr sty 02, 2008 16:58
Też mam silnik AGR i nigdy nie słyszałem wentylatora, dodatkowo temp zawsze 90 stopni nawet jadąc 1,5 h w korku w upał ponad 30 stopni.showtime pisze:Wydaje mi sie ze czujnik jest ok bo wentylator jest w porzadku, tzn zalacza sie bo slychac go jak sie zatrzymuje, czy wylaczam silnik to pracuje. Czy termostat to drogi wydatek?
Ostatnio zmieniony pt kwie 10, 2009 12:26 przez RALFI, łącznie zmieniany 1 raz.
showtime. cyt "Jedna w okolicy kola kierowcy, a druga w okolicy kola pasazera. z dwoch tych miejsc kapało. " Jeśli masz samochód ze spryskiwaczami reflektorów to może być tak że to nieszczelność w przewodach doprowadzających do nich płyn. U mnie tez zdarzało się że przy pełnym zbiorniczku pojawiały się dwie plamy, ale jak zdjąłem zderzak to okazało sie że to spryskiwacze.
Mój Tatusiobus ALH seria 97,5 KM & 210,6 Nm soft by Tune UP Gdańsk 120,1 KM & 280,2 Nm / był -sentyment pozostał / teraz Mondeo IV 140 KM TDCI
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 182 gości