Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
CSR_GTI
- Gadatliwa bestia

- Posty: 805
- Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
- Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
-
Kontakt:
Post
autor: CSR_GTI » śr kwie 08, 2009 21:28
arwam pisze:jak tak to sprawdź tulejkę łożyskującą koniec wirnika w skrzyni może jest już zużyta
pisałem już że ją wymieniłem

stara była dobra ale i tak wsadziłem drugą i to samo nadal.
18K4F inside... RWD car :)
-
arwam
Post
autor: arwam » śr kwie 08, 2009 21:40
więc jeśli wieniec jest ok to już nic innego niż złe przewody nie pozostaje.
-
Gangst3R
- Użytkownik

- Posty: 480
- Rejestracja: ndz sie 27, 2006 00:03
- Lokalizacja: Dębica
-
Kontakt:
Post
autor: Gangst3R » czw kwie 09, 2009 19:39
arwam pisze:więc jeśli wieniec jest ok to już nic innego niż złe przewody nie pozostaje.
Jestem tego samego zdania. Nie wymieniłeś ich, a piszesz, że są dobre? Jak je sprawdziłeś? Czym? Wg. mnie nie jesteś wstanie w domowych warunkach sprawdzić ich przewodności. Wymień poprostu i wtedy możesz napisać, że to nic nie pomogło.
A jak to nie kable to weź sprzedaj wkońcu to auto, bo chyba jakieś zaczarowane masz.
pozdro
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=158822&start=0]Mój były golf[/url]
-
CSR_GTI
- Gadatliwa bestia

- Posty: 805
- Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
- Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
-
Kontakt:
Post
autor: CSR_GTI » czw kwie 09, 2009 20:00
K***a zmienie je... a i tak zobaczycie że to nie one
Gangst3R pisze:jakieś zaczarowane masz.
no ja magik jestem

18K4F inside... RWD car :)
-
evolution
- Mistrz KieroVWnicy

- Posty: 4306
- Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
- Lokalizacja: się biorą dzieci???
-
Kontakt:
Post
autor: evolution » czw kwie 09, 2009 22:24
CSR_GTI pisze:i dokladne napiecie ladowania
14.2V
Numery tego co był tutaj na samym początku: 055 911 023 M
[ Dodano: Pon 06 Kwi, 2009 ]
Jaki powinien być rozrusznik do 16V? Z przekładnia planetarną czy bez? Jakieś numery tego oryginalnego rozrusznika?
[ Dodano: Wto 07 Kwi, 2009 ]
Przewody odpaladają... prąd przewodzą taki jaki powinien być... aku nowy... rozrusznik nowy ale jak z nim jest niemam pojęcia i zaczynam wierzyć w teorię Ewo że jest za słaby.
Więc tak:
styki - nie
aku - nie
przewody - nie
elektyka - nie
tulejki - nie
To wygląda jak blokowanie sie silnika ale to raczej niemoże mieć miejsca bo wałem sie kręci lekko. Wygląda też jak brak prądu żeby rozrusznik przekręcił.
Teraz pytanie:
Ten rozrusznik co był (numery powyżej) to on miał 0.9kW tak? Do 16V 1.1kW jakie ma numery?
Od D/TD nie chce rozrusznika bo za dużo prądu mi chlał i co nieco sie wyłączało na starcie... no i obroty miał wolniejsze co miało na mnie bardzo negatywny wpływ w postaci wiązki słów.
sluchaj od konca, rozrusznik z td nie moze ci w benynie szarpac duzo prądu, jego budowa jest taka ze bierze mniej pradu niz ten co masz a kreci silnikiem jak mlynek wiec miales uszkodzony rozrusznik lub znow z beny 0.9 kw
szukaj z mk3 tdi na sprzegle 210mm bedzie krecil az milo..
takie info najlepsze rozruszniki sa z mgnesem stalym i planetarka....
-
flatron316
- Gadatliwa bestia

- Posty: 868
- Rejestracja: sob cze 18, 2005 19:34
- Lokalizacja: 3miasto
-
Kontakt:
Post
autor: flatron316 » czw kwie 09, 2009 22:55
CSR_GTI pisze:K***a zmienie je... a i tak zobaczycie że to nie one

CSR nic nie zmieniaj-to prosto sprawdzić
Ja sprawdzam masowy przewód -rurą w wiekszosci fur
bierzesz rurę jakąkolwiek (grubą!) kładziesz na klemie "-" i do bloku silnika przyciskasz-ważne żeby powierzchnia styku była jak największa -no i nie na farbe jakąs i syf z oleju ,to chyba jasne -to taka masa dodatkowa-i wtedy kręć rozrusznikiem -w MK3 to dasz radę sam zrobic bo rozrusznik wkretakiem jakimś zewrzesz-czyli gruby plus ze wsuwką od bendiksa-ot i całe sprawdzenie minusa-proste i skuteczne
-
CSR_GTI
- Gadatliwa bestia

- Posty: 805
- Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
- Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
-
Kontakt:
Post
autor: CSR_GTI » pt kwie 10, 2009 00:30
evolution pisze:luchaj od konca, rozrusznik z td nie moze ci w benynie szarpac duzo prądu, jego budowa jest taka ze bierze mniej pradu niz ten co masz a kreci silnikiem jak mlynek wiec miales uszkodzony rozrusznik lub znow z beny 0.9 kw
z TD to był ten rozrusznik co w linku wcześniej podałem... i on sie tak zachowywał że prądu dość duo brał - więcej niż ten co był.
evolution pisze:szukaj z mk3 tdi na sprzegle 210mm bedzie krecil az milo..
wejdzie do skrzyni na cięgnach?
To jeszcze mi tylko powiedz
http://moto.allegro.pl/item596975704_vw ... zesci.html taki będzie dobry? Czy lepiej taki
http://moto.allegro.pl/item604010645_ro ... 9_tdi.html ?
Ostatnio zmieniony pt kwie 10, 2009 00:45 przez
CSR_GTI, łącznie zmieniany 1 raz.
18K4F inside... RWD car :)
-
arwam
Post
autor: arwam » pt kwie 10, 2009 08:34
flatron316,
proponuje się posłużyć kablem rozruchowym;
będzie znacznie prościej i lepiej
-
flatron316
- Gadatliwa bestia

- Posty: 868
- Rejestracja: sob cze 18, 2005 19:34
- Lokalizacja: 3miasto
-
Kontakt:
Post
autor: flatron316 » pt kwie 10, 2009 13:21
arwam pisze:proponuje się posłużyć kablem rozruchowym;
będzie znacznie prościej i lepiej
Nie będzie prościej bo taki kabel trzeba mieć -i to nie z TESCO za 5 PLN tylko solidny,pozatym musiałby mieć porządne klamry -najlepiej takie jak w spawarce-żeby styk był dobry -Bo to ma być eliminacja uszkodzenia a nie gdybanie że może potem za cienki kabel był-i zamiast wymiany kabla masowego w furze zmieniłes rozrusznik -tzn tak sobie to możesz wymieniać ,ale klientowi nie,bo cię bedzie molestował jak będzie to samo-a za poprawki go nie skasujesz,bedzesz robił za free.
I jakąśtam rurę podejrzewam każdy znajdzie pod ręką .
pozdro
-
Gangst3R
- Użytkownik

- Posty: 480
- Rejestracja: ndz sie 27, 2006 00:03
- Lokalizacja: Dębica
-
Kontakt:
Post
autor: Gangst3R » pt kwie 10, 2009 20:12
CSR_GTI pisze:K***a zmienie je... a i tak zobaczycie że to nie one
Gangst3R pisze:jakieś zaczarowane masz.
no ja magik jestem

Heh trzeba Cię jeszcze podenerwować, to zmienisz je wkońcu
Patent z rurą całkiem niezły, ale pod warunkiem, że będzie dobry styk do bloku silnika.
-
CSR_GTI
- Gadatliwa bestia

- Posty: 805
- Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
- Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
-
Kontakt:
Post
autor: CSR_GTI » wt kwie 14, 2009 18:50
to powie mi ktoś w końcu który rozrusznik mi tutaj wejdzie? Jeżeli zaden z powyższych proszę o linki z allegro
18K4F inside... RWD car :)
-
Gangst3R
- Użytkownik

- Posty: 480
- Rejestracja: ndz sie 27, 2006 00:03
- Lokalizacja: Dębica
-
Kontakt:
Post
autor: Gangst3R » śr kwie 15, 2009 23:24
A ja się nad jednym zastanawiam. Dlaczego oryginalny rozrusznik od GTI 16V nie daje rady? Jeśli fabryka taki zakładała to znaczy, że taki w zupełności wystarcza. Chyba, że coś modziłeś przy silniku i ma jakies większe opory...
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=158822&start=0]Mój były golf[/url]
-
arwam
Post
autor: arwam » śr kwie 15, 2009 23:42
Gangst3R pisze:A ja się nad jednym zastanawiam. Dlaczego oryginalny rozrusznik od GTI 16V nie daje rady? Jeśli fabryka taki zakładała to znaczy, że taki w zupełności wystarcza. Chyba, że coś modziłeś przy silniku i ma jakies większe opory...
kolega
CSR_GTI, mówił że nawet od diesla nie daje rady.
ja bym spróbował jeszcze opuźnić kąt wtrysku nawet na chwilę, zaznacz sobie żebyś mógł wrócić bez problemów do tego ustawienia i przekręć troszkę zgodnie z rychem palca rozdzielacza.
zrób to dla świętego spokoju bo za wczesny zapłon też może powodować taki objaw i tym bardziej jeśli wał się kręci lekko
-
CSR_GTI
- Gadatliwa bestia

- Posty: 805
- Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
- Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
-
Kontakt:
Post
autor: CSR_GTI » śr kwie 22, 2009 13:12
Problem leżał tak jak
Evo pisał w zasłabłym rozruszniku... Planetarka jednak dobra rzecz

18K4F inside... RWD car :)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 80 gości