nastawnik

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

choleim
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: ndz mar 08, 2009 20:18
Lokalizacja: wałbrzych

Post autor: choleim » śr kwie 08, 2009 22:12

no a kąt wtrysku



grzesiek1990
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 447
Rejestracja: ndz mar 11, 2007 22:22
Lokalizacja: Solec nad Wisłą\ Wiesbaden
Kontakt:

Post autor: grzesiek1990 » czw kwie 09, 2009 01:34

ja to obstawił bym klin na wale. jak juz bez samo startu nie zapala:/ a i osobiście zamiast samo startu proponuje stosować placka:)


[i]285PS 575 NM[/i]

[URL=https://www.fotosik.pl/zdjecie/325018d74ff22ee2][img]https://images83.fotosik.pl/756/325018d74ff22ee2m.jpg[/img][/URL]

http://www.forum.mk1cabrio.pl/viewtopic.php?t=7949
[b]Wszystkie zdjecia Golfika
https://goo.gl/photos/KtgpWczeRLdzNaJS6[/b]

Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » czw kwie 09, 2009 15:54

grzesiek1990 pisze:a i osobiście zamiast samo startu proponuje stosować placka
a czym według ciebie sie różnią te dwa specyfiki???, plak chyba ma inne przeznaczenie, to tak jak bys wlał olej roślinny do silnika, tez olej co???



grzesiek1990
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 447
Rejestracja: ndz mar 11, 2007 22:22
Lokalizacja: Solec nad Wisłą\ Wiesbaden
Kontakt:

Post autor: grzesiek1990 » czw kwie 09, 2009 16:25

moim zdaniem samo start jest za mocny dla silnika TDI na plaku mniej twardo odpala:) ale to tylko moje z danie nie musisz sie z nim zgadzac:) stosowałem palaka jak mi koło waliło i przez krótki okres czasu bo póżniej został wał zmieniony:D


[i]285PS 575 NM[/i]

[URL=https://www.fotosik.pl/zdjecie/325018d74ff22ee2][img]https://images83.fotosik.pl/756/325018d74ff22ee2m.jpg[/img][/URL]

http://www.forum.mk1cabrio.pl/viewtopic.php?t=7949
[b]Wszystkie zdjecia Golfika
https://goo.gl/photos/KtgpWczeRLdzNaJS6[/b]

arturo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 314
Rejestracja: pn mar 26, 2007 01:11
Lokalizacja: Podlaskie
Kontakt:

Post autor: arturo » czw kwie 09, 2009 23:16

Sprawdź przewody między N108 (na samym dole pompy wtryskowej) a ECU i między N81 (na wtrysku 3-go cylindra) a ECU.



choleim
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: ndz mar 08, 2009 20:18
Lokalizacja: wałbrzych

Post autor: choleim » czw kwie 09, 2009 23:28

można troche jaśniej masz jakieś sugestie



golf3tdi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: pn wrz 01, 2008 13:04
Lokalizacja: okolice Częstochowy
Kontakt:

Post autor: golf3tdi » pt kwie 10, 2009 01:42

o co chodzi z tym samostartem i plakiem?



grzesiek1990
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 447
Rejestracja: ndz mar 11, 2007 22:22
Lokalizacja: Solec nad Wisłą\ Wiesbaden
Kontakt:

Post autor: grzesiek1990 » sob kwie 11, 2009 23:27

golf3tdi pisze:o co chodzi z tym samostartem i plakiem?
o to kolego ze np jak masz duze problemy z odpaleniem samochodu to pryskasz troszke placka lub samostartu do kolektora ssącego i samochód lepiej odpala:)


[i]285PS 575 NM[/i]

[URL=https://www.fotosik.pl/zdjecie/325018d74ff22ee2][img]https://images83.fotosik.pl/756/325018d74ff22ee2m.jpg[/img][/URL]

http://www.forum.mk1cabrio.pl/viewtopic.php?t=7949
[b]Wszystkie zdjecia Golfika
https://goo.gl/photos/KtgpWczeRLdzNaJS6[/b]

Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » ndz kwie 12, 2009 08:46

to tak jak kiedyś dawali knota (ognia) do starych diesli to teraz wymyslili inne wynalazki typu samostart w sprayu.



roman58
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 907
Rejestracja: pn sty 05, 2009 22:34
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: roman58 » ndz kwie 12, 2009 09:36

Lepszy jest Plak bo trzymasz go w odległości 15-20cm i silnik będzie chodził dopóki będziesz mu podawał Plaka,dobre po zamontowaniu pompy,filtra paliwa bo szybko zaciąga paliwo.



golf3tdi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 48
Rejestracja: pn wrz 01, 2008 13:04
Lokalizacja: okolice Częstochowy
Kontakt:

Post autor: golf3tdi » ndz kwie 12, 2009 09:43

dzieki koledzy za wyjasnienia



grzesiek1990
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 447
Rejestracja: ndz mar 11, 2007 22:22
Lokalizacja: Solec nad Wisłą\ Wiesbaden
Kontakt:

Post autor: grzesiek1990 » ndz kwie 12, 2009 10:24

całą przyjemnosc po naszej stronie :bigok:


[i]285PS 575 NM[/i]

[URL=https://www.fotosik.pl/zdjecie/325018d74ff22ee2][img]https://images83.fotosik.pl/756/325018d74ff22ee2m.jpg[/img][/URL]

http://www.forum.mk1cabrio.pl/viewtopic.php?t=7949
[b]Wszystkie zdjecia Golfika
https://goo.gl/photos/KtgpWczeRLdzNaJS6[/b]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 31 gości