nastawnik

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

choleim
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: ndz mar 08, 2009 20:18
Lokalizacja: wałbrzych

nastawnik

Post autor: choleim » śr kwie 08, 2009 14:29

czy można samemu wymienić nastawnik w aucie vw 1,9 tdi 1z



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » śr kwie 08, 2009 14:50

choleim, a czemu chcesz wymieniac? i czy dysponujesz vagiem?


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

choleim
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: ndz mar 08, 2009 20:18
Lokalizacja: wałbrzych

Post autor: choleim » śr kwie 08, 2009 15:30

ciężko odpala kopci na biało szarpie podczas jazdy przy odpalaniu bez samostartu ani rusz



Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » śr kwie 08, 2009 15:40

choleim pisze:ciężko odpala kopci na biało szarpie podczas jazdy przy odpalaniu bez samostartu ani rusz
to nie koniecznie wina w nastawniku.
zapodaj logi vagiem i zobaczymy co i jak.
daj logi statyczne: 000,001,004,007,013.



choleim
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: ndz mar 08, 2009 20:18
Lokalizacja: wałbrzych

Post autor: choleim » śr kwie 08, 2009 15:45

może troche jaśniej mam podpiąć pod komputer?



jaszczur
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6611
Rejestracja: ndz mar 27, 2005 09:34
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: jaszczur » śr kwie 08, 2009 15:48

choleim, tak jest,ja na początek przed wymianą przeczyścił go i załozył oczywiście potzrebny do tego najlepiej jest komp w celu skorygowania dawki i ustawienia napięcia na czujniku rsv



choleim
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: ndz mar 08, 2009 20:18
Lokalizacja: wałbrzych

Post autor: choleim » śr kwie 08, 2009 15:55

gdy bułem wyszly mi blędy czujnik kąta wtrysku, czujnik masy powietrza,dokładnie już nie pamietam ale jeszcze coś bylo no i ostatni bład pisalo (bład nieznany)nie wiem auto stoi już ponad miesiąc a wcześniej wymienialem skrzynie ona trochę cieżko tam wchodzi może uszkodziłem kable w wiązsce ktora tam obok idzie.W ogole auto od jakiegoś czasu palilo mi ciężko z rana szczegolnie jak bylo chlodno objawiało się to chwilowym chodzeniem nie na wszystkie garki az w koncu nie odpala bez samostartu.



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » śr kwie 08, 2009 17:46

choleim, Ty to sobie sprawdz rozrzad i porzadnie wyreguluj auto a nie nastawnik zmieniasz


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » śr kwie 08, 2009 18:52

choleim pisze:czujnik masy powietrza
przepływomierz
choleim pisze:blędy czujnik kąta wtrysku
tak jak damcio pisze rozrząd sprawdz i kąt wtrysku.



Awatar użytkownika
damcio151
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9190
Rejestracja: wt sty 24, 2006 20:43
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: damcio151 » śr kwie 08, 2009 19:25

piter_s pisze:tak jak damcio pisze
chyba Adam :P



Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » śr kwie 08, 2009 19:46

damcio151 pisze:
piter_s pisze:tak jak damcio pisze
chyba Adam :P
hehee, sorki, to tak z przyzwyczajenia :pub:



choleim
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: ndz mar 08, 2009 20:18
Lokalizacja: wałbrzych

Post autor: choleim » śr kwie 08, 2009 21:32

rozrząd był sprawdzany i jest ok.Rzeczywiście wygląda to tak jak by wszystko się rozregulowało tylko bylo to sukcesywnie coraz gorzej itd. :crazy:

[ Dodano: 08 Kwi 2009 21:35 ]
a co powiecie na luz na klinie przy kole na wle.A jak sprawdze kąt wtrysku?



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » śr kwie 08, 2009 21:54

choleim, dlatego mowie zebys sprawdzil rozrzad bo moze kolo na wale dalo ciala


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości