Rozrusznik: zimny kręci, ciepły nie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
CSR_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
Kontakt:

Post autor: CSR_GTI » śr kwie 08, 2009 21:28

arwam pisze:jak tak to sprawdź tulejkę łożyskującą koniec wirnika w skrzyni może jest już zużyta
pisałem już że ją wymieniłem :helm: stara była dobra ale i tak wsadziłem drugą i to samo nadal.


18K4F inside... RWD car :)

arwam

Post autor: arwam » śr kwie 08, 2009 21:40

więc jeśli wieniec jest ok to już nic innego niż złe przewody nie pozostaje.



Awatar użytkownika
Gangst3R
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 480
Rejestracja: ndz sie 27, 2006 00:03
Lokalizacja: Dębica
Kontakt:

Post autor: Gangst3R » czw kwie 09, 2009 19:39

arwam pisze:więc jeśli wieniec jest ok to już nic innego niż złe przewody nie pozostaje.
Jestem tego samego zdania. Nie wymieniłeś ich, a piszesz, że są dobre? Jak je sprawdziłeś? Czym? Wg. mnie nie jesteś wstanie w domowych warunkach sprawdzić ich przewodności. Wymień poprostu i wtedy możesz napisać, że to nic nie pomogło.
A jak to nie kable to weź sprzedaj wkońcu to auto, bo chyba jakieś zaczarowane masz.
pozdro


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=158822&start=0]Mój były golf[/url]

Awatar użytkownika
CSR_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
Kontakt:

Post autor: CSR_GTI » czw kwie 09, 2009 20:00

K***a zmienie je... a i tak zobaczycie że to nie one :helm:
Gangst3R pisze:jakieś zaczarowane masz.
no ja magik jestem :P


18K4F inside... RWD car :)

Awatar użytkownika
evolution
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4305
Rejestracja: pt gru 31, 2004 18:20
Lokalizacja: się biorą dzieci???
Kontakt:

Post autor: evolution » czw kwie 09, 2009 22:24

CSR_GTI pisze:
i dokladne napiecie ladowania
14.2V

Numery tego co był tutaj na samym początku: 055 911 023 M

[ Dodano: Pon 06 Kwi, 2009 ]
Jaki powinien być rozrusznik do 16V? Z przekładnia planetarną czy bez? Jakieś numery tego oryginalnego rozrusznika?

[ Dodano: Wto 07 Kwi, 2009 ]
Przewody odpaladają... prąd przewodzą taki jaki powinien być... aku nowy... rozrusznik nowy ale jak z nim jest niemam pojęcia i zaczynam wierzyć w teorię Ewo że jest za słaby.

Więc tak:
styki - nie
aku - nie
przewody - nie
elektyka - nie
tulejki - nie

To wygląda jak blokowanie sie silnika ale to raczej niemoże mieć miejsca bo wałem sie kręci lekko. Wygląda też jak brak prądu żeby rozrusznik przekręcił.


Teraz pytanie:

Ten rozrusznik co był (numery powyżej) to on miał 0.9kW tak? Do 16V 1.1kW jakie ma numery?

Od D/TD nie chce rozrusznika bo za dużo prądu mi chlał i co nieco sie wyłączało na starcie... no i obroty miał wolniejsze co miało na mnie bardzo negatywny wpływ w postaci wiązki słów.
sluchaj od konca, rozrusznik z td nie moze ci w benynie szarpac duzo prądu, jego budowa jest taka ze bierze mniej pradu niz ten co masz a kreci silnikiem jak mlynek wiec miales uszkodzony rozrusznik lub znow z beny 0.9 kw
szukaj z mk3 tdi na sprzegle 210mm bedzie krecil az milo..
takie info najlepsze rozruszniki sa z mgnesem stalym i planetarka....


Urodzinowa Promocja!!!
EVOLUTION MOTOR SPORT
Jakimów Jacek Wrocław tel. 608738768 Tuning Mechaniczny itd.

Awatar użytkownika
flatron316
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: sob cze 18, 2005 19:34
Lokalizacja: 3miasto
Kontakt:

Post autor: flatron316 » czw kwie 09, 2009 22:55

CSR_GTI pisze:K***a zmienie je... a i tak zobaczycie że to nie one :helm:
CSR nic nie zmieniaj-to prosto sprawdzić

Ja sprawdzam masowy przewód -rurą w wiekszosci fur :bigok:

bierzesz rurę jakąkolwiek (grubą!) kładziesz na klemie "-" i do bloku silnika przyciskasz-ważne żeby powierzchnia styku była jak największa -no i nie na farbe jakąs i syf z oleju ,to chyba jasne -to taka masa dodatkowa-i wtedy kręć rozrusznikiem -w MK3 to dasz radę sam zrobic bo rozrusznik wkretakiem jakimś zewrzesz-czyli gruby plus ze wsuwką od bendiksa-ot i całe sprawdzenie minusa-proste i skuteczne



Awatar użytkownika
CSR_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
Kontakt:

Post autor: CSR_GTI » pt kwie 10, 2009 00:30

evolution pisze:luchaj od konca, rozrusznik z td nie moze ci w benynie szarpac duzo prądu, jego budowa jest taka ze bierze mniej pradu niz ten co masz a kreci silnikiem jak mlynek wiec miales uszkodzony rozrusznik lub znow z beny 0.9 kw
z TD to był ten rozrusznik co w linku wcześniej podałem... i on sie tak zachowywał że prądu dość duo brał - więcej niż ten co był.
evolution pisze:szukaj z mk3 tdi na sprzegle 210mm bedzie krecil az milo..
wejdzie do skrzyni na cięgnach? :chytry:

To jeszcze mi tylko powiedz :)
http://moto.allegro.pl/item596975704_vw ... zesci.html taki będzie dobry? Czy lepiej taki http://moto.allegro.pl/item604010645_ro ... 9_tdi.html ?
Ostatnio zmieniony pt kwie 10, 2009 00:45 przez CSR_GTI, łącznie zmieniany 1 raz.


18K4F inside... RWD car :)

arwam

Post autor: arwam » pt kwie 10, 2009 08:34

flatron316,

proponuje się posłużyć kablem rozruchowym;
będzie znacznie prościej i lepiej



Awatar użytkownika
flatron316
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: sob cze 18, 2005 19:34
Lokalizacja: 3miasto
Kontakt:

Post autor: flatron316 » pt kwie 10, 2009 13:21

arwam pisze:proponuje się posłużyć kablem rozruchowym;
będzie znacznie prościej i lepiej
Nie będzie prościej bo taki kabel trzeba mieć -i to nie z TESCO za 5 PLN tylko solidny,pozatym musiałby mieć porządne klamry -najlepiej takie jak w spawarce-żeby styk był dobry -Bo to ma być eliminacja uszkodzenia a nie gdybanie że może potem za cienki kabel był-i zamiast wymiany kabla masowego w furze zmieniłes rozrusznik -tzn tak sobie to możesz wymieniać ,ale klientowi nie,bo cię bedzie molestował jak będzie to samo-a za poprawki go nie skasujesz,bedzesz robił za free.

I jakąśtam rurę podejrzewam każdy znajdzie pod ręką .

pozdro



Awatar użytkownika
Gangst3R
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 480
Rejestracja: ndz sie 27, 2006 00:03
Lokalizacja: Dębica
Kontakt:

Post autor: Gangst3R » pt kwie 10, 2009 20:12

CSR_GTI pisze:K***a zmienie je... a i tak zobaczycie że to nie one :helm:
Gangst3R pisze:jakieś zaczarowane masz.
no ja magik jestem :P
Heh trzeba Cię jeszcze podenerwować, to zmienisz je wkońcu ;)

Patent z rurą całkiem niezły, ale pod warunkiem, że będzie dobry styk do bloku silnika.



Awatar użytkownika
CSR_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
Kontakt:

Post autor: CSR_GTI » wt kwie 14, 2009 18:50

to powie mi ktoś w końcu który rozrusznik mi tutaj wejdzie? Jeżeli zaden z powyższych proszę o linki z allegro


18K4F inside... RWD car :)

Awatar użytkownika
Gangst3R
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 480
Rejestracja: ndz sie 27, 2006 00:03
Lokalizacja: Dębica
Kontakt:

Post autor: Gangst3R » śr kwie 15, 2009 23:24

A ja się nad jednym zastanawiam. Dlaczego oryginalny rozrusznik od GTI 16V nie daje rady? Jeśli fabryka taki zakładała to znaczy, że taki w zupełności wystarcza. Chyba, że coś modziłeś przy silniku i ma jakies większe opory...


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=158822&start=0]Mój były golf[/url]

arwam

Post autor: arwam » śr kwie 15, 2009 23:42

Gangst3R pisze:A ja się nad jednym zastanawiam. Dlaczego oryginalny rozrusznik od GTI 16V nie daje rady? Jeśli fabryka taki zakładała to znaczy, że taki w zupełności wystarcza. Chyba, że coś modziłeś przy silniku i ma jakies większe opory...
kolega CSR_GTI, mówił że nawet od diesla nie daje rady.
ja bym spróbował jeszcze opuźnić kąt wtrysku nawet na chwilę, zaznacz sobie żebyś mógł wrócić bez problemów do tego ustawienia i przekręć troszkę zgodnie z rychem palca rozdzielacza.
zrób to dla świętego spokoju bo za wczesny zapłon też może powodować taki objaw i tym bardziej jeśli wał się kręci lekko



Awatar użytkownika
CSR_GTI
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 805
Rejestracja: czw sty 31, 2008 00:11
Lokalizacja: z turbo dziury (ELW)
Kontakt:

Post autor: CSR_GTI » śr kwie 22, 2009 13:12

Problem leżał tak jak Evo pisał w zasłabłym rozruszniku... Planetarka jednak dobra rzecz :smoke:


18K4F inside... RWD car :)

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 279 gości