Fotoporada - nagrzewnica słabo grzeje - wymiana

Gotowe opisy różnych podzespołów aut, także nasze porady.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

djmatys
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 478
Rejestracja: pn lis 06, 2006 00:20
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: djmatys » sob sty 24, 2009 17:57

miałem to samo.... Jak kupowałeś zamiennik to te nagrzewnice są pokryte jakby takim smarem zabezpieczającym czy cos... po prostu są czymś pokryte, co "paruje" pod wpływem ciepła... Nie martw sie :) odkręć ogrzewanie na max... zostaw otwarte szyby i po kilkunastu minutach powinno przestać smierdzieć :P



Krzysiek W.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1279
Rejestracja: pn mar 05, 2007 11:06
Lokalizacja: Pisz/Białystok

Post autor: Krzysiek W. » sob sty 24, 2009 18:09

No ok. Ale mechanior wstawił ją w poniedziałek i ten ,,zapach" nadal jest. Mam być cierpliwy?


Nic już nie będzie takie same.

laszlo111
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: sob lut 02, 2008 18:12
Lokalizacja: Grójec
Kontakt:

Post autor: laszlo111 » wt lut 03, 2009 06:00

Krzysiek W. pisze:No ok. Ale mechanior wstawił ją w poniedziałek i ten ,,zapach" nadal jest. Mam być cierpliwy?
Bądź cierpliwy. Wymieniałem nagrzewnicę wg powyższej porady i ten specyficzny zapach miałem przez kilka może kilkanaście dni. Teraz już o nim zupełnie zapomniałem. Coś tam się wypali lub wywietrzeje i zapach zniknie.



djmatys
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 478
Rejestracja: pn lis 06, 2006 00:20
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: djmatys » wt lut 03, 2009 16:58

laszlo111, Krzysiek W., ja miałem taki zapach przez ponad miesiąc :P

Nie wiem czy przed założeniem umycie jej w jakimś dobrym płynie nie dałoby dobrego rezultatu :)



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » śr kwie 01, 2009 23:17

Panowie, dopiero co usiadlem do wyszukiwarki i od razu fotoporada, jak to cieszy oczy :) Zatrzymalem sie na tym

Obrazek

etapie. Widze w fotoporadzie ze musze odkrecic sruby pod maska na grodzi i jedna nad obudowa wentylatora. Dobrze pamietam? Do wymiany nagrzewnica bo leje sie na dywanik pasazera.. Gdy odkrece te sruby to cala ta buda z fotki mi wyjdzie? Pierwszy raz tak doglebnie rozbieram MK2 :)
Ostatnio zmieniony śr kwie 01, 2009 23:18 przez Gitner, łącznie zmieniany 1 raz.


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » śr kwie 01, 2009 23:31

Jeszcze jedno pytanie, za uzywke u mnie chca 50zl, nie wiadomo ile pociagnie, a nowka 4max jest za 55zl, warto wiec brac nowa? Wiem ze nie firma ale zawsze nowa..


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » sob kwie 04, 2009 20:01

Nagrzewnica wymieniona :) Wg mnie duzo latwiej jest demontujac deske..


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
n0th
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 45
Rejestracja: wt cze 05, 2007 21:17
Lokalizacja: Trójmiasto / Mrągowo

Post autor: n0th » ndz kwie 05, 2009 06:52

kojot 49 pisze:ja mam dziwny problem jak dla mnie czytałem juz wiele na forum sprawdzałem nagrzewnice jest sucha rozbierałem plastyki i nie bylo widać śladów płynu mam czasami tak ze leci chłodne powietrze a jak dodam gazu to cieple wcześniej tego nie było i sie bardzo szybko nagrzewał w środku
Widzę, że od roku nikt na to nie odpowiedział. Mam taki sam problem... Samochód jest po wymianie termostatu i nagrzewnicy. Jakieś wskazówki? Nie mogę dojść do tego co ma pedał gazu wspólnego z nawiewem? Ciśnienie? Jeżeli tak, to co jest odpowiedzialne za transport gorącego płynu do nagrzewnicy?

pzdr.



Kamil12
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: śr paź 31, 2007 20:26
Lokalizacja: Lubelskie

Post autor: Kamil12 » śr kwie 08, 2009 19:54

Panowie powiedzcie proszę jak zdjąć te dwie obejmy zaciskowe z tych węży przy samym wejściu do nagrzewnicy w komorze silnika.bo ja za choler nie wiem jak to zrobić tam nie idzie niczym podejść
Ostatnio zmieniony śr kwie 08, 2009 20:03 przez Kamil12, łącznie zmieniany 1 raz.


Kamil

Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » śr kwie 08, 2009 19:59

Kamil12 pisze:Panowie powiedzcie prosze jak zdjąc te diwe obejmy zaciskowe z tych weży przy samym wejsciu do nagrzewnicy w komorze silnika.bo ja za choler nie wiem jak to zrobic tam nie idzie niczym podejsc
Tez mialem z tym problem.. poradzilem sobie zabka..


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Awatar użytkownika
DamianCU
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 900
Rejestracja: ndz maja 01, 2005 13:13
Lokalizacja: Ośvwięcim, Przeciszóvw

Post autor: DamianCU » wt kwie 14, 2009 11:36

Ja również wymieniałem nagrzewnice. Najlepszy do obejm jest klucz typu mors.


Każdy jest Kimś [VW]
Pozdrawiam DamianCU
GTI: viewtopic.php?f=88&t=346397" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „FAQ”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości