Regulacja LDA
Moderatorzy: Michał_1977, bugalon, kkkacper, toffic, VIP
różnicę zauważysz dopiero na wiekszej suszarce i dużym ciśnieniu rzędu 1,3-1,5baraMaxsteRR pisze:Mam IC od MK III TDI, orurowanie sam będę robił z rur alu. Tylko wolałbym raczej FMIC Czy nie zauważę zbytnio różnicy między tym z Gofra a jakimś FMIC?
Wycięcie Kata tez sporo da czy nie warto?
[ Dodano: 07 Kwi 2009 23:16 ]
a oprócz rurek masz łączniki gumowe bo jeśli nie to koszt łączny razem z rurkami i łącznikami będzie podobny ale na alu jeśli nie będziesz miał warg na końcówkach rur to będzie Ci często węże zrzucać
[ Dodano: 07 Kwi 2009 23:17 ]
jak kata masz to go odrazu wycinaj
różnica będzie ale nie znowu jakaś porażająca
czyli mówiąc krótko prawdopodobnie do ekopompy dołożoną góre od LDA.t0mal pisze:bo masz pompe z bolcem blokującym lda, który trzeba upierskrócić.ajurczuk pisze: nic nie moge powiedziec bo nic nie poczułem
można to zrobić żeby dobrze chodziło tylko jak kolega wspomniał trzeba skrócić bolec lub podszlifować dźwignię dozownika
Nie wiem co wy tak przeżywacie to zwiększanie dawki, mi pozostało 3/4 obrotu do końca śruby, i ciągle to jakoś za mało. Nie mówię oczywiście że to zrobiłem to na jeden raz, tylko z głową, po troszku zwiększałem.
Nawet tu na forum wykminiane było żeby ze śruby od dawki zdjąć ten metalowy kołnierz, żeby śruba się więcej wkręciła.
Nawet tu na forum wykminiane było żeby ze śruby od dawki zdjąć ten metalowy kołnierz, żeby śruba się więcej wkręciła.
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=216083][size=167]>>GTD sprzedam<<[/size][/url]
vwolfi pisze:w sumie nie
Ja mam turbo na prawie 1,5 bara (K14, powyżej tej wartości wyraźnie czuć że dławi wydech na czerwonym polu obrotomierza) i dawkę tak ustawioną że już śruba od zmniejszania obrotów się skończyła, bo chyba jeszcze bym koksu dowalił Nie liczyłem o ile obrotów dawkę podniosłem, ale ogranicznik nie miał racji bytu.
Ale masz rację z tym FMIC, też muszę założyć, czuć że po ostrzejszej jeździe nie ma już tego wigoru.
vwolfi, na trójce gubiłem trakcję, ale na zimowych oponach na ciepłym asfalcie. Teraz mam letnie i trochę trakcji odzyskałem, nie jest źle. Poza tym nie lubię ostro ruszać, a diesel nie jest do tego stworzony, raczej pokazuje pazur na wyższych biegach
Powiem szczerze, że uszczelką się nie martwię, bo głowicę mam pękniętą pod jednym wtryskiwaczem i tylko czekam kiedy zacznie coś puszczać, bo zmiana i tak jest nieunikniona. Stalową uszczelkę już mam w zapasie, szukam jeszcze głowicy, chciałbym od 1,9TD, ale ciężko znaleźć w rozsądnej kasie.
Powiem szczerze, że uszczelką się nie martwię, bo głowicę mam pękniętą pod jednym wtryskiwaczem i tylko czekam kiedy zacznie coś puszczać, bo zmiana i tak jest nieunikniona. Stalową uszczelkę już mam w zapasie, szukam jeszcze głowicy, chciałbym od 1,9TD, ale ciężko znaleźć w rozsądnej kasie.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości