dobra panowie wyłuszczając dokładniej:
dwie frigo directional na przedzie, dwa kormorany winter s100 na tyle - ściąga w lewo, nie wiem czy bije, bo byłem tak w****ny na to wszystko że się nawet szybciej tym nie przejechałem
kormorany na przód, frigo na tył - ściąga w prawo, mocno bije kierownica
kormoran na lewy przód i prawy tył, frigo na lewy tył i prawy przód - tak jak napisałem wczoraj, jedzie w końcu prosto, aczkolwiek trochę bije przy większych prędkościach (wiem, że tak nie wolno jeździć - choć dopiero w takim ustawieniu da się jeździć )
czy mogę coś jeszcze zrobić? jeśli uda mi się wykołować drugi podnośnik to w sobotę chyba się jeszcze pobawię w zamiany opon odwrotnie do ich kierunku bieżnika, chyba naprawdę nic mi innego nie pozostało.. aczkolwiek czekam na dalsze pomysły.
pozdrawiam
dziwne zachowanie po zmianie kół
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Proponuje zamiane ale tak aby os byla z takimi samymi oponami nawet jest beda w kierunku przeciwnym do znaczka na nich, jesli zrobisz inaczej pan policjant moze ci cos kazac zaplacic , sprobuj zrobic tak zeby na przodzie byla kombinacja mniej trzesaca kierownica i jesli sie da nie sciagajaca
jesli zalozysz je przeciwnie do znaczka kierunku jazdy i sciaganie zmieni kierunek na prawy to wina prawdopodobnie opon
pokombinuj i napisz co sie dzieje po zmianach
ps wystarczy jeden podnosnik zawsze masz zapas ktory mozesz dwiema srubami zlapac na chwile tylko tak nie wyjezdzaj
jesli zalozysz je przeciwnie do znaczka kierunku jazdy i sciaganie zmieni kierunek na prawy to wina prawdopodobnie opon
pokombinuj i napisz co sie dzieje po zmianach
ps wystarczy jeden podnosnik zawsze masz zapas ktory mozesz dwiema srubami zlapac na chwile tylko tak nie wyjezdzaj
kurde masz łeb chłopaku ! że też sam na to nie wpadłem!maverik pisze:wystarczy jeden podnosnik zawsze masz zapas ktory mozesz dwiema srubami zlapac na chwile tylko tak nie wyjezdzaj
w ogóle to +1 dla Ciebie za dużo dobrych pomysłów
dam znać jak się pobawię z podnośnikiem i zapasówką
pozdrawiam
był mk3, jest prawie mk4
-
- Forum Master
- Posty: 1550
- Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
- Lokalizacja: Zielona Góra
Czy tak czy siak to koła do bani.Niepotrzebnie się męczysz gdyż oponki do wymiany a przecież niekupisz 1 nowej bo powinno się kupować parami chyba że chcesz na sztukę a nie dla siebie .Jak masz na gwarancji to i tak musisz oddać na czas testów oponę a innej w zastępstwie Ci niedadzą a nawet i tak jak coś znajdą to stwierdzą że Twoja winaże ją uszkodziłeś.Czyli po krótce albo oryginalne opony z giełdy z gwarancją ,nigdy nalewanych bo to buble albo nowe z gwarancją i jak coś znowu nie tak to odrazu reklamować to może coś da..Raczej nic innego nie da się wymyślić abuś był w 100% zadowolony bez wydawania kasy ,choć Polak potrafi.
po części racja, po części nie, bo chcę znaleźć, czy sprawcą jest kółko, na której leży któryś stary kormoran (mam jeszcze 1 sztukę na ew. podmianę) czy może któraś dębica, które są na gwarancji. poza tym nawet jakby nie miałoby być lepiej (czyli znośne bicie przy większych prędkościach), to i tak warto pogmerać nawet tymczasowo, abym miał po dwie identyczne opony na każdej z osi (jak napisałem wyżej obecnie mam "na krzyż")Tomasz Żaguń pisze:Czy tak czy siak to koła do bani.Niepotrzebnie się męczysz gdyż oponki do wymiany a przecież niekupisz 1 nowej bo powinno się kupować parami chyba że chcesz na sztukę a nie dla siebie .Jak masz na gwarancji to i tak musisz oddać na czas testów oponę a innej w zastępstwie Ci niedadzą a nawet i tak jak coś znajdą to stwierdzą że Twoja winaże ją uszkodziłeś.Czyli po krótce albo oryginalne opony z giełdy z gwarancją ,nigdy nalewanych bo to buble albo nowe z gwarancją i jak coś znowu nie tak to odrazu reklamować to może coś da..Raczej nic innego nie da się wymyślić abuś był w 100% zadowolony bez wydawania kasy ,choć Polak potrafi.
pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 315 gości