Drgania podczas przyspieszania, czy to pompowtryski
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Kurde u mnie też mam drgania poczas jazdy. Jak u was to wygląda? U mnie te drgania przechodzą co około 1 sekunde, czuć je na tyłku (na siedzeniu) i lekko na kierownicy. No i dodam, że nie zawszę tak jest, czasami nic nie czuć. Czy to może być ten przegub wewnętrzny? Komp mi wykazał coś z pompowtryskiem bo niby podaje za dużo paliwa i na postoju tak jakby się dusi, czy to może być wtrysk?
W moim przypadku przegub nawalał przy ostrym przyspieszaniu, szczególnie na wysokich biegach przy prędkościach rzędu 100km/h. Drżało wszystko, szczególnie kierownica. Ciekawe, że drżało tak do 140km/h, powyżej drgania słabły. Zachowanie podobne do źle wyważonych opon z tym że opony nawalają cały czas niezależnie od przyspieszania.
ja miałem identyczne objawy...lebiodek pisze:W moim przypadku przegub nawalał przy ostrym przyspieszaniu, szczególnie na wysokich biegach przy prędkościach rzędu 100km/h. Drżało wszystko, szczególnie kierownica. Ciekawe, że drżało tak do 140km/h, powyżej drgania słabły. Zachowanie podobne do źle wyważonych opon z tym że opony nawalają cały czas niezależnie od przyspieszania.
mysle ze u Ciebie to nie wina przegubów...Forest89 pisze:To u mnie drgania są przy równej prędkości z dosłownie leciutko wciśniętym pedałem gazu. Pewnie to będzie ta pompka. Dwumas na szczęście mechanik wykluczył.
Moja golfina...:) TDI (AXR)
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=222694
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=222694
ja mam to samo objaw drgania przy mocnym wciskaniu gazu na 4 i 5 biegu w zakresie obrotów od 1800 do 2100 , wyminielem przegub wewnetrzny prawy z polosnia na uszywany w bardzo dobrym stanei stary juz mial luz pionowy wiec bylem 100% ze to zalatwi sprawe neistety dalej to samo kurcze a moze to lwey wewnetrzny ? ale on nei ma zadnego luzu jest sztywny sam nie wiem co to moze byc boje sie troche ze mzoe to bc 2 masa
Dodi79, jak zdiagnozowałęś ze to akurat ten przegub jest padniety ?
Dodi79, jak zdiagnozowałęś ze to akurat ten przegub jest padniety ?
W twoim przypadku -trefil- moze to jednak dwumasa, jezeli masz pewnosc jaki ma przebieg twoj mk4 co jest raczej zadkoscia to by pomoglo i przede wszystkim czy masz jakies objawy na postoju czyli biegu jalowym podobnie kolega -falla_x- jakies chrobotanie,wibracje i moga byc rozne na zimnym silniku a cieplym, bo u mnie tak bylo ze w czasie jazdy(przyspieszanie czy normalna jazda)cisza zadnych objawow a jak tylko luz na zimnym silniku to wibracjie i chrobotanie i to nie zawsze co utudnilo diagnoze bo dlaczego czasem jest a czasem nic ja do mechanika a tam cisza jak makiem zasial potem znowu czasem chrobotanie i wibracje ze na kierownicy czuc wiec czytajac wszystko co sie da trudno o jednoznaczne objawy ale jedno jest pewne jak gasicie auto z puszczonym sprzeglem to slyszycie takie konkretne zazygotanie?Jesli tak to dwumas sie odzywa, ciezka decyzja ale rozebralem i dwumas rozklekotany na wszystkie mozliwe strony !
witam z tego co wiem to przy dwumasie czesto drzy auto na postoju , albo jest różnica w dzwieku jak sie wcisnie sprzeglo i pusci dzwiek sie zmienia i wiele innych podobnych , a umnie bije tylko na 4-5 biegu przy wciskaniu pedalu gazu do oporu podrga przez moment obroty mina te 2100 i koniec cisza , auto na 4 i 5 biegu jest najbardziej wysilone dlatego pewnei na tych biegach tylko drży ale co to moze byc ?
Na początek wyklucz wszystkie poduszki pod silnikiem , jeśli one są OK, to niestety ale DWUMASA kończy swój żywot. Widze że auto masz po wirusie i momentu mu nie brakuje ...... to też ma wpływ na dwumasęfalla_x pisze:umnie bije tylko na 4-5 biegu przy wciskaniu pedalu gazu do oporu podrga przez moment obroty mina te 2100 i koniec cisza ,
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 112 gości