Szarpie, przerywa ABF
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Szarpie, przerywa ABF
pisałem o tym w dziale speed, ale widać że mało kto tam zagląda, może tutaj znajdzie sie osoba ktora moze pomoc, szarpie mi abfem (tzn przerywa) miedzy 2500 a 3100 obr, zauwazylem ze silnik miedy zimny jest ok, jesli sie rozgrzeje troche ok 2-3 min zaczyna szarpac w tym przedziale, co moze miec wplyw na to?
może to
1)pompa paliwa???????
2)ECU???
3)czujnik ten przy ukladzie dolotowym?
bardzo prosze o sugestie
może to
1)pompa paliwa???????
2)ECU???
3)czujnik ten przy ukladzie dolotowym?
bardzo prosze o sugestie
Ostatnio zmieniony wt kwie 07, 2009 18:59 przez g-zone, łącznie zmieniany 1 raz.
chyba wiem o kim piszesz kolego,
dziękuje jak zawsze za odpowiedź, pełen szacunek kolego
masz może namiary lub zdjęcie gdzie jest ten czujnik?
ok już wiem, poniżej głowicy koło miski olejowej, jest jakiś sposób żeby go sprawdzić????????
dziękuje jak zawsze za odpowiedź, pełen szacunek kolego
masz może namiary lub zdjęcie gdzie jest ten czujnik?
ok już wiem, poniżej głowicy koło miski olejowej, jest jakiś sposób żeby go sprawdzić????????
Ostatnio zmieniony czw mar 05, 2009 01:04 przez g-zone, łącznie zmieniany 1 raz.
W sumie, to chyba jedynie oscyloskopem oglądać impulsy jakie daje, a tak "na węch" to raczej się nie da. Nie raz czujnik może być dobry ale są zanieczyszczenia na nim lub na kole z "zębami" i impulsy są zniekształcone.g-zone pisze: jest jakiś sposób żeby go sprawdzić????????
P.S
Do czujnika kłopotliwy dostęp jest.
Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
zodiak pisze:W sumie, to chyba jedynie oscyloskopem oglądać impulsy jakie daje, a tak "na węch" to raczej się nie da. Nie raz czujnik może być dobry ale są zanieczyszczenia na nim lub na kole z "zębami" i impulsy są zniekształcone.g-zone pisze: jest jakiś sposób żeby go sprawdzić????????
P.S
Do czujnika kłopotliwy dostęp jest.
VAG wykrył bład czujnika położenia wału, czy mógłbys mi opisac jak sie do niego dobrać? nie wiem jak to zrobić, a myslalem ze dzisiaj kregoslup sobie zlamie, tam jest jedna sruba na imbus??
Nie wymieniałem to nie wiem, wiem tylko że jest problem z "wydłubaniem" gada bo jest w bardzo "nieprzyjaznym" miejscu.
Nim wydłubiesz czujnik zobacz PW, wysłałem Ci tam też pomocnego linka.
Nim wydłubiesz czujnik zobacz PW, wysłałem Ci tam też pomocnego linka.
Zagazowany KR już sprzedany :( , teraz jeżdzi się ABFem :) Abf czyli Abfahrt
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
Nad ranem:
-żona :gdzie byłeś mordo?!!
-on : na Fylypynach.
Panowie wystarczy na podnośniku żabce podnieść nieco silnik za miskę olejową, odkręcić przednią łapę silnika, zdjąć rozrusznik i odkręcić poduszkę przednią. Czujnik mamy już na wierzchu Teraz tylko imbus 5mm i odkręcamy śrubkę, czujnik wysuwamy i pamiętajmy o oringu i podkładce dystansowej. Jak coś zknocisz to impulsy nie będą odbierane lub auto sfiksuje na maxa.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 362 gości