przyrost mocy i momentu o 30% co o tym sadzicie
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
przyrost mocy i momentu o 30% co o tym sadzicie
bezpieczne to. silnik dostaje w dupke?? warto??
http://www.zastec.pl/shop/product_info. ... cts_id=392
http://www.zastec.pl/shop/product_info. ... cts_id=392
- boberro
- Mały gagatek
- Posty: 129
- Rejestracja: wt gru 20, 2005 20:30
- Lokalizacja: WROCŁAW/BRZEG
- Kontakt:
Do tdi to te 30% jest realne, SDI to chyba jakieś bajki te 30%, silnik a dokładnie jego podzespoły jak turbina, skrzynia biegów, układ przeniesienia napędu, no i trzeba bardziej "dbać" o te elementy ( jak odpalimy auto to go rozgrzać, nie gasić od razu po dynamicznej jeżdzie i inne ). Pozdro
"KTO PŁACI MAŁO TEN MA NA BIAŁO"
- Razal
- Gadatliwa bestia
- Posty: 929
- Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
- Lokalizacja: Dolnośląskie
- Kontakt:
30%mocy
Najbardziej do tego typu modyfikacji nadaje się oczywiście silnik TDI 90KM jako, że jest on najmniej wytężony już prze producenta, co do AFN'a i przyrostu 30% z 110 na 143 KM to byłbym ostrożny i nie wiem czy to jest osiągalne na samej elektronice w i tak już nieco zmodyfikowanym chipie od 1Z?? O SDI nie wspominam ... Oczywiście jest to modyfikacja elektroniczna w system zailania silnika i napewno warto zwrócić uwagę na jego stan przed modyfikacją, żeby się nie okazało że silnik po przejechaniu 1000km wyłożył się totalnie bo nie wytrzymały jego podzespoły . Sama elektronika to jeszcze nie wszystko, a 30% wydaje mi się trochę przesadzone
Słyszłem o modzie bezproblemowym 90 na 110 ale 110 na 143 samym softem to jeszcze nie slyszalem
Pozdrooo....
Słyszłem o modzie bezproblemowym 90 na 110 ale 110 na 143 samym softem to jeszcze nie slyszalem
Pozdrooo....
Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
ale wydaje mi sie ze jesli podkrecac auto softem to robionym pod konkretne auto a nie uniwersalnym czyms :/
przeciez kazde auto ma inna charakterystyke i inaczej je sie podkreca, nie wierze w takie cudowne boxy
przeciez kazde auto ma inna charakterystyke i inaczej je sie podkreca, nie wierze w takie cudowne boxy
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
- Razal
- Gadatliwa bestia
- Posty: 929
- Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
- Lokalizacja: Dolnośląskie
- Kontakt:
Re
Dokładnie - zgadzam się z kolegą Adamm- em.Adamm pisze:ale wydaje mi sie ze jesli podkrecac auto softem to robionym pod konkretne auto a nie uniwersalnym czyms :/
przeciez kazde auto ma inna charakterystyke i inaczej je sie podkreca, nie wierze w takie cudowne boxy
Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V
-
- Ma gadane
- Posty: 185
- Rejestracja: sob lis 26, 2005 13:51
- Lokalizacja: Rabka Zdrój
Samo wpięcie chipa (modułu) nie zmieni odczuwalnie mocy.
Po podpięciu chipa, komputer musi być dostrojony.
Kolega zrobił tuning w Mk 4 TDI (110KM) w firmie Chiptronic w Warszawie.
Samochód wzięto na hamownię i zestrojono. Dopiero po zestrojeniu dostał pełen wydruk przebiegu mocy i momentu obr. przed i po modyfikacji - w formie krzywych.
Moc wzrosła mu z 113 do 141KM.
Teraz śmiga jak myśliwiec.
Po podpięciu chipa, komputer musi być dostrojony.
Kolega zrobił tuning w Mk 4 TDI (110KM) w firmie Chiptronic w Warszawie.
Samochód wzięto na hamownię i zestrojono. Dopiero po zestrojeniu dostał pełen wydruk przebiegu mocy i momentu obr. przed i po modyfikacji - w formie krzywych.
Moc wzrosła mu z 113 do 141KM.
Teraz śmiga jak myśliwiec.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 127 gości