przyrost mocy i momentu o 30% co o tym sadzicie

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

bogus_z
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 177
Rejestracja: czw lis 10, 2005 23:21
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

przyrost mocy i momentu o 30% co o tym sadzicie

Post autor: bogus_z » ndz sty 01, 2006 23:03

bezpieczne to. silnik dostaje w dupke?? warto??

http://www.zastec.pl/shop/product_info. ... cts_id=392



Awatar użytkownika
boberro
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 129
Rejestracja: wt gru 20, 2005 20:30
Lokalizacja: WROCŁAW/BRZEG
Kontakt:

Post autor: boberro » ndz sty 01, 2006 23:12

Do tdi to te 30% jest realne, SDI to chyba jakieś bajki te 30%, silnik a dokładnie jego podzespoły jak turbina, skrzynia biegów, układ przeniesienia napędu, no i trzeba bardziej "dbać" o te elementy ( jak odpalimy auto to go rozgrzać, nie gasić od razu po dynamicznej jeżdzie i inne ). Pozdro


"KTO PŁACI MAŁO TEN MA NA BIAŁO"

bogus_z
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 177
Rejestracja: czw lis 10, 2005 23:21
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: bogus_z » ndz sty 01, 2006 23:24

nie no to ja nie mam tego i tez dbam jak o jajko



Awatar użytkownika
Razal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
Lokalizacja: Dolnośląskie
Kontakt:

30%mocy

Post autor: Razal » ndz sty 01, 2006 23:46

Najbardziej do tego typu modyfikacji nadaje się oczywiście silnik TDI 90KM jako, że jest on najmniej wytężony już prze producenta, co do AFN'a i przyrostu 30% z 110 na 143 KM to byłbym ostrożny :hmm: i nie wiem czy to jest osiągalne na samej elektronice w i tak już nieco zmodyfikowanym chipie od 1Z?? O SDI nie wspominam ... Oczywiście jest to modyfikacja elektroniczna w system zailania silnika i napewno warto zwrócić uwagę na jego stan przed modyfikacją, żeby się nie okazało że silnik po przejechaniu 1000km wyłożył się totalnie bo nie wytrzymały jego podzespoły :hmm: . Sama elektronika to jeszcze nie wszystko, a 30% wydaje mi się trochę przesadzone :pub:

Słyszłem o modzie bezproblemowym 90 na 110 ale 110 na 143 samym softem to jeszcze nie slyszalem :otepienie:

Pozdrooo....


Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V

Awatar użytkownika
Bondas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 842
Rejestracja: pt gru 30, 2005 16:52
Lokalizacja: okolice warszawy

Post autor: Bondas » pn sty 02, 2006 01:32

O 25 % to nie ma problemu bo VW ma weglug swojej normy konstukcyjnej

25-30% wspolczynnik bezpieczenstwa , czyli do tylu nic sie nie stanie powyzej niestety musisz zrobic i inne modyfikacje

pozdrawiam



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pn sty 02, 2006 09:02

ale wydaje mi sie ze jesli podkrecac auto softem to robionym pod konkretne auto a nie uniwersalnym czyms :/
przeciez kazde auto ma inna charakterystyke i inaczej je sie podkreca, nie wierze w takie cudowne boxy


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
Razal
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 929
Rejestracja: pn gru 13, 2004 11:09
Lokalizacja: Dolnośląskie
Kontakt:

Re

Post autor: Razal » pn sty 02, 2006 10:13

Adamm pisze:ale wydaje mi sie ze jesli podkrecac auto softem to robionym pod konkretne auto a nie uniwersalnym czyms :/
przeciez kazde auto ma inna charakterystyke i inaczej je sie podkreca, nie wierze w takie cudowne boxy
Dokładnie - zgadzam się z kolegą Adamm- em. :pub:


Było: MK2 1,6 / MK3 GT TDI-VP / PASSAT B5 TDI-PD / Jest: PASSAT B6 TDI-CR / Lupo 1,0 / MK4 1,4 16V

Rafaello27
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 185
Rejestracja: sob lis 26, 2005 13:51
Lokalizacja: Rabka Zdrój

Post autor: Rafaello27 » pn sty 02, 2006 10:39

Samo wpięcie chipa (modułu) nie zmieni odczuwalnie mocy.
Po podpięciu chipa, komputer musi być dostrojony.

Kolega zrobił tuning w Mk 4 TDI (110KM) w firmie Chiptronic w Warszawie.
Samochód wzięto na hamownię i zestrojono. Dopiero po zestrojeniu dostał pełen wydruk przebiegu mocy i momentu obr. przed i po modyfikacji - w formie krzywych.
Moc wzrosła mu z 113 do 141KM.

Teraz śmiga jak myśliwiec.



Awatar użytkownika
Corvax
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 2577
Rejestracja: wt wrz 21, 2004 15:21
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: Corvax » pn sty 02, 2006 12:38

przecierz to jest box - za te pieniądze to juz idzie zrobić wirusa z hamowaniem.....


Pozdor
Corvax | A4 1.8tQ BEX | MK7 Alltrack 1.8TSI CJSB

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pn sty 02, 2006 12:42

Dokłanie, 1500zł za moduł? Poszukaj lepiej jakiejś innej firmy która Ci wgra program za podobną lub niewiele większą kasę. I wtedy warto, bo modułu za 1500zl to zdecydowanie nie warto kupować


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 127 gości