chrupanie przy skrecie
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
chrupanie przy skrecie
Witam. Jak skrecam bardziej kierownica to wystepuje tak jakby chrupniecie lub przeskoczenie czegos i potem jest git. Podczas normalnej jazdy nic sie nie dzieje.
Wiecie co to??? Zmortyzator?? Łozysko na nim??
Wiecie co to??? Zmortyzator?? Łozysko na nim??
ewentualnie któryś z przegubów może...
Audi A4 B9 CMYC - Daily drive
MK3 Variant ARL++ Daily Drive 23XKM4XXNm - był...
MK3 VR6 ABV Syncro US - był... ale już nie ma...
Stowarzyszenie Volkswagen Klub Polska #411
- mobi65
- Mały gagatek
- Posty: 67
- Rejestracja: wt wrz 19, 2006 21:02
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Re: chrupanie przy skrecie
Alvargo pisze:Witam. Jak skrecam bardziej kierownica to wystepuje tak jakby chrupniecie lub przeskoczenie czegos i potem jest git. Podczas normalnej jazdy nic sie nie dzieje.
Wiecie co to??? Zmortyzator?? Łozysko na nim??
sprawdź przegóby , oby tez to nie byla maglownica bo to juz wydatek
Pare dni temu miałem to samo, ale w twingo dziewczyny i okazało się, ze łożysko amortyzatora do wymiany.
Pozdro.
Pozdro.
viewtopic.php?t=130814" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.a3-club.net/forum/showthread ... -S3/page26" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.a3-club.net/forum/showthread ... -S3/page26" onclick="window.open(this.href);return false;
Jeżeli wiesz, że to łożysko to podjedz do sklepu podaj model auta i po sprawie.
viewtopic.php?t=130814" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.a3-club.net/forum/showthread ... -S3/page26" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.a3-club.net/forum/showthread ... -S3/page26" onclick="window.open(this.href);return false;
bo raz bylem u kolesia i patrzyl mowil ze nic nie widzi ze jest zle. Wiec wnioskuje ze skoro nic nie widzi to musi byc lozysko bo go nie widac
edit
mysle ze jakby to byly przeguby to by czesto jakby stukalo a tymczasem jest tylko jedno chrupniecie, przeguby strzelaja caly czas jak sie skreca
edit
mysle ze jakby to byly przeguby to by czesto jakby stukalo a tymczasem jest tylko jedno chrupniecie, przeguby strzelaja caly czas jak sie skreca
Ostatnio zmieniony wt kwie 07, 2009 10:02 przez Alvargo, łącznie zmieniany 1 raz.
Dobry mechanik jak się przejedzie to powie ci co jest nie tak, mam takiego i narazie jego przewidywania zawsze się sprawdzają.
Nie oddam tego mechanika za nic
Nie oddam tego mechanika za nic
viewtopic.php?t=130814" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.a3-club.net/forum/showthread ... -S3/page26" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.a3-club.net/forum/showthread ... -S3/page26" onclick="window.open(this.href);return false;
- FILIP_1988
- Ma gadane
- Posty: 242
- Rejestracja: pt gru 28, 2007 23:35
- Lokalizacja: Warszawa
Najczęstszą przyczyną opisanych przez Was zjawisk jest uszkodzenie górnego łożyska amortyzatora - tego co jest osadzone w gumie i całość trzyma amor w kielichu. Po zimie to normalnie - woda z piachem, sól, do tego non-stop dziury i "pozamiatane". Objawia się to różnie: pojedynczymi trzaskami/przeskokami,chrobotaniem przy skręcaniu kołami lub tłuczeniem na dziurach. Do tego sami bardzo często skracamy im życie myjkami ciśnieniowymi, które myją ale i pod ogromnym ciśnieniem wtłaczają wodę z błotem we wszelkie zakamarki, gdzie ona się normalnie nie ma prawa dostać... (a przecież im więcej walą wodą w podwozie, im większe ciśnienie tym "lepsza myjnia" )
Nie w każdym aucie ale w kilku udało się to "zregenerować" choć myślę ze to za duże słowo. Po prostu wyjęliśmy, oczyściliśmy dokładnie wszystko, wymyliśmy, przesmarowaliśmy co się da i ile się da i złożyliśmy ponownie. Działało. Oczywiście warunkiem zastosowania tego jest wyjęcie całego elementu w jednym kawałku... Niestety - bardzo często odpięcie amora powoduje iż element ten dosłownie rozsypuje się na części pierwsze...
Co pocieszające - do Mk2, 3 i 4 oraz wszelkaiej maści "volkswagenowatych" z lat 1990-2000 element ten nie jest jakoś kosmicznie drogi i za 40-50 zł dostępne są zamienniki takich firm jak Febi, Moog, Ocap, Delphi, Boge czy Leamforder...
Nie w każdym aucie ale w kilku udało się to "zregenerować" choć myślę ze to za duże słowo. Po prostu wyjęliśmy, oczyściliśmy dokładnie wszystko, wymyliśmy, przesmarowaliśmy co się da i ile się da i złożyliśmy ponownie. Działało. Oczywiście warunkiem zastosowania tego jest wyjęcie całego elementu w jednym kawałku... Niestety - bardzo często odpięcie amora powoduje iż element ten dosłownie rozsypuje się na części pierwsze...
Co pocieszające - do Mk2, 3 i 4 oraz wszelkaiej maści "volkswagenowatych" z lat 1990-2000 element ten nie jest jakoś kosmicznie drogi i za 40-50 zł dostępne są zamienniki takich firm jak Febi, Moog, Ocap, Delphi, Boge czy Leamforder...
Ostatnio zmieniony wt kwie 07, 2009 20:56 przez Piasek, łącznie zmieniany 1 raz.
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=538082&p=7130128#p7130128
taki pojedynczy stuk mialem jak po wycofaniu z parkingu skrecalem kierownica w lewo i ruszalem. Nie za kazdym razem ale pare razy w tygodniu sie zdarzalo.
Po wymianie sworznia wachacza nie stuka juz jak skrecam.. a poduchy amorkow wymienilem po tym jak na poprzecznej nierownosci bylo slychac przytlumiony stuk
[ Dodano: Wto 07 Kwi, 2009 ]
Piasek, CRA Radziejow??
Po wymianie sworznia wachacza nie stuka juz jak skrecam.. a poduchy amorkow wymienilem po tym jak na poprzecznej nierownosci bylo slychac przytlumiony stuk
[ Dodano: Wto 07 Kwi, 2009 ]
Piasek, CRA Radziejow??
[url=http://www.fotosik.pl/][img]http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/040815f71bfe9f53.html[/img][/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 128 gości