Hamulca

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Poskram
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: czw sty 10, 2008 12:27
Lokalizacja: Zagórz
Kontakt:

Hamulca

Post autor: Poskram » wt kwie 07, 2009 09:46

Czy ktoś z Was :) ma jakis patent jak odkręcic śrubę w zacisku szczęki hamulcowej przód. Prze jedną śrubę nie mogę wymienic klocków.



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » wt kwie 07, 2009 09:50

jeśli już nie dasz rady dobrym firkantem , to zostaje Ci zniszczenie osłonek tej śruby , dospawanie do niej nakrętki i odkręcanie w taki sposób ,



Awatar użytkownika
sewooo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 291
Rejestracja: czw paź 25, 2007 10:19
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: sewooo » wt kwie 07, 2009 09:55

Myslę że musisz próbować odrdzewiaczy, próbować ją zruszyć jeżeli ci sie uda choć trochę ją ruszyć to ją odkręcisz jeżeli próbowałeś wszystkiego bądź zjechałeś wnętrze śruby tak że imbus sie obraca to może wtedy próbowac przyspawać do niej jakiś pręt stalowy twardy i dalej próbowac. Moeżesz wtedy łatwo wkońcu urwać śrubę hmmm to już większy problem bo będziesz musiał rozwiercać a jeżeli nie masz sprzetu do robiebnia gwintu na nowo to masz zonka i czeka cie wizyta u kogoś kto ci rozwierci otwór.



Awatar użytkownika
tympy mechanik
Forum Master
Forum Master
Posty: 1001
Rejestracja: śr mar 18, 2009 20:02
Lokalizacja: ERA
Kontakt:

Post autor: tympy mechanik » wt kwie 07, 2009 10:28

ja odkrecam zawsze kluczem do przegubów wewnetrznych taki 12kątny wbijam go młotkiem 100%skutecznosci jeszcze mi sie nie zdarzyło żeby sie nie odkreciła :bajer:



Awatar użytkownika
Poskram
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: czw sty 10, 2008 12:27
Lokalizacja: Zagórz
Kontakt:

Post autor: Poskram » wt kwie 07, 2009 13:52

Śrubę juz zjechałem tak że imbus się obraca:(
Śpróbuje patent z klucze 12mm a jak nie to przyspawam cos i zobaczymy:)
Narazie serdeczne dzieki all



Awatar użytkownika
tympy mechanik
Forum Master
Forum Master
Posty: 1001
Rejestracja: śr mar 18, 2009 20:02
Lokalizacja: ERA
Kontakt:

Post autor: tympy mechanik » wt kwie 07, 2009 15:18

nie klucz 12 mm tylko 12kątny na podobienstwo imbusa trzeba go wbic młotkiem i pusci napewno



qgaga
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: czw mar 26, 2009 19:23
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: qgaga » wt kwie 07, 2009 15:27

tzw wieloklin



Awatar użytkownika
tympy mechanik
Forum Master
Forum Master
Posty: 1001
Rejestracja: śr mar 18, 2009 20:02
Lokalizacja: ERA
Kontakt:

Post autor: tympy mechanik » wt kwie 07, 2009 17:19

tu masz zdjecie jak wygląda taki klucz Obrazek

[ Dodano: 07 Kwi 2009 17:20 ]
rozmiar to S2M8 :bajer:



Gitner
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: śr lis 03, 2004 21:07
Lokalizacja: Z tłumu
Auto: Szukam... i NC700X

Post autor: Gitner » wt kwie 07, 2009 19:02

3pkt regulaminu.


2004 - 2010 był MK3 Variant . . . od 2010 jest Variant służbowy . . .
Wykres 1Z seria + R
FAQ - Tempomat za grosze !!!

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 490 gości