mk II 1.6 TD

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » pn gru 26, 2005 21:06

w związku z tym że nie do końca sie z tobą zgadzam a właśnie biegnie w TV M jak love, którego raczej nie oglądam więc napisze co nieco jeszcze:)
zgodnie z moją wiedzą początkiem końca wtryskiwaqczy jest :
- przerwa w zapłonie ( oczywiste )
-stuki w którymś cylindrze ( dziś właśnie skończyłem słuchać takich stuków )
-spadek mocy
-nadmiernie czarne spaliny
-ZWIĘKSZONY UDZIAŁ NIEBIESKIEGO DYMU W SPALINACH PRZY ROZRUCHU ( pozwoliłem sobie skopiować to zdanie z książki o dieslach VW.
więc chyba mam troche racji. nie powiem ci na odległość co to jest ale raczej to nie jest turbo.
natomiast co do niebieskiego dymu ze spalonego oleju :) gdybyśmy mówili o beznynie to bym ci w ciemno przyznał racje i pewnie by to oznaczało pierścionki. ale w dieslu nie jest to taka prosta sprawa
możesz mieć problem z 3maniem ciśnienia na pompie, i dlategow zależności jak stoi auto jest problem, ale to rzadko sie zdarza.
natomiast co do turbiny to piszą że silniki TD w VW zeby było dobrze czuć turbo, muszą mieć obroty około 2500...niestety to nie jest TDI gdzie ciągnie od dołu
Ostatnio zmieniony pn gru 26, 2005 21:19 przez Cinek, łącznie zmieniany 1 raz.


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pn gru 26, 2005 21:12

Dokładnie. Czarny dym wynika z nadmiaru paliwa ktore poprostu sie nie spala w cylindrach tylko w wydechu (jesli turbo nie daje własciwego cisnienia moze dymic na czarno, ale raczej nie z powodu fizycznego uszkodzenia turbo tylko np.z nieszczelnosci). Na niebiesko dymi spalany olej, tylko dlaczego czepiles sie tej turbiny? Moze poprostu potrzebujesz malego remontu? Jakies uszczelniacze czy cos? Przejedz sie najlepiej na diagnoze do jakiegos dobrego mechanika od diesli bo przez internet to raczej nikt nie powie co to dokladnie jest... A przy 1600 obrotach to turbina raczej jeszcze nie pompuje powietrza i tak jak ktoś już napisał: turbina się nie włancza! Pracuje cały czas tylko potrzebuje odpowiednich obrotów silnika (większa prędkość spalin) żeby się rozpędziła i kompresor zaczął pompować powietrze. W td zaczyna konkretniej pompowac od okolo 2000 (sprawdzane na wskazniku). Poza tym po co zakladac tyle tematow o tym samym?



Awatar użytkownika
S1BART1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 467
Rejestracja: ndz gru 25, 2005 20:25
Lokalizacja: Bielsko-Biala

Post autor: S1BART1 » pn gru 26, 2005 21:14

spadek mocy? Raczej nie
Stuki? Nie slysze
czarne spaliny? przy odpalaniu i wkrecaniu sie na maxa
Przerwa w zaplonie? nie
niebieskie dymienie? o yeah

Czyli propnujesz zmienic koncowki wtryskow i powinno byc oki?

[ Dodano: Pon Gru 26, 2005 20:26 ]
ok zaprzal
byle na tzw delikatnej diagnozie i prawie wszyscy twierdza ze jest to walnieta turbina
(wlasnie prawie)Nawet na servisie BOSCHa ale jakos niemam przekonania i pytam sie was co o tym sadzicie A jesli chodzi o tyle zaczetych tematow w tej sprawie to sorki wszyskich Jestem dopiero dwa dni na forum ale porawie sie



Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » pn gru 26, 2005 21:30

proponuje pojechać do jakiegoś speca od diesla...zobaczyć ciśnienie oleju, wyjąć i sprawdzić wtryski( ciśnienie i kąt rozpylania ), ciśnienie turbo i kompresja. do tego wszystkie połączenia przewodów i bedziesz wszystko wiedział. myśle że sie dogadaliśmy :okej: a co do mechaników....hmm znajdź sobie 1 dobrego ( wiem że jest z tym problem jeżeli chodzi o ropniaki ) i z nikim więcej nie gadaj :) taka moja rada, bo jak bedziesz jeździł do kilku do długo nie pojeździsz
OT z bielska kilka autek sie na spotach pojawia więc nie jest chyba tak źle. no może nie mówie tu o GTO bo jak kiedyś napisał nie jest z bielska :)


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pn gru 26, 2005 21:34

Mysle, ze jednak niebieskie dymienie to jednak nie beda wtryski (czarne juz tak). Podjedz do jakiegos speca, tylko najlepiej zeby Ci go polecił znajomy, bo BARDZO, bardzo trudno znalezc kogos kto sie naprawde zna. Pan Henio moze czesto wiedziec mniej niz Ty. A jak poszukasz to znajdziesz czlowieka ktory zjadl zeby na tym silniku


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » pn gru 26, 2005 21:41

ja właśnie przy zd....wtryskach miałem kupe niebieskiego dymu. dziś (!)robiłem własnie jednego wtryska, bo miałem wymieniane końcówki i koleś zapomniał poskręcać dobrze. pozatym miałem pod wtryskiwaczem 2 podkładki (!) i efekt był taki że dymił na niebiesko ale też co prawda nierówno chodził. wizyta u mechanika z prawdziwego zdarzenia wydaj esie nieunikniona


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
S1BART1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 467
Rejestracja: ndz gru 25, 2005 20:25
Lokalizacja: Bielsko-Biala

Post autor: S1BART1 » pn gru 26, 2005 21:47

ok koledzy dzieki za pomoc i porawie sie jesli chodzi o posty

[ Dodano: Pon Gru 26, 2005 20:51 ]
Wole sam z nim robic ale poslucham waszych rad i zaczne od wtryskow Znam goscia ktory robi tylko pompy i wtryski i ma bardzo dobra opinie.Niech je sprawdzi,a pozniej bede szukal dalej,jeszcze raz dzieki za POMOC.Jakby co to znowu bede was nawiedzal,teraz juz wiem z kim gadac w tym temacie.



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » wt gru 27, 2005 00:12

OK, powodzenia :grin: Tylko nie sadze zeby to bylo akurat od wtryskow, jakby wtryski lały to by na czarno jednak dymil.



Awatar użytkownika
S1BART1
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 467
Rejestracja: ndz gru 25, 2005 20:25
Lokalizacja: Bielsko-Biala

Post autor: S1BART1 » wt gru 27, 2005 01:48

Tez tak mysle Ale zaczne od nich



flame3
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: śr gru 21, 2005 16:09
Lokalizacja: Wyszków

Post autor: flame3 » ndz sty 01, 2006 22:32

A JA SIE ZAPYTAM Z INNEJ BECZKI!

JAK MAM TEN SILNIK 1V TD, TO JAK MOGE W NIM ZWIĘKSZYĆ MOC? BO ON MA ZALEDWIE 60KM, TYLKO NIE MÓWCIE ŻE WAGA TO NAJTAŃSZE KONIE MECHANICZNE :)

POZDRAWIAM I CZEKAM NA WASZE POMYSŁY :-)



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pn sty 02, 2006 00:10

flame3, Po pierwsze opcja "SZUKAJ" bo wszystko było już omówione na forum, po drugie zajrzyj tutaj, jest pare linków: http://forum.vwgolf.pl/tematy3/mk-2-sil ... t31322.htm


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

flame3
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: śr gru 21, 2005 16:09
Lokalizacja: Wyszków

Post autor: flame3 » pn sty 02, 2006 00:11

zaprzal pisze:flame3, Po pierwsze opcja "SZUKAJ" bo wszystko było już omówione na forum, po drugie zajrzyj tutaj, jest pare linków: http://forum.vwgolf.pl/tematy3/mk-2-sil ... t31322.htm
szukalem, ale nie wiedzialem co wpisać, znalazłem przecież ten temat z silnikiem 1V ! :otepienie:



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pn sty 02, 2006 00:17

flame3, Wiec skoro znalazles to wejdz na te linki które podałem w tym temacie (http://forum.vwgolf.pl/tematy3/mk-2-sil ... t31322.htm) tam jest bardzo dużo lektury i mysle, ze nie bedziesz mial wiecej pytan, wszytsko jest wyjasnione od A do Z, pozdro i powodzenia ;) ps. warto podkrecac, efekty w td sa bardzo odczuwalne


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

flame3
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 40
Rejestracja: śr gru 21, 2005 16:09
Lokalizacja: Wyszków

Post autor: flame3 » pn sty 02, 2006 00:17

już właśnie czytam, dzięki za linki :hmm:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 105 gości