Przewody "podcisnieniowe"w tdi

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
ćwikła
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 977
Rejestracja: pt gru 24, 2004 10:58
Kontakt:

Przewody "podcisnieniowe"w tdi

Post autor: ćwikła » ndz sty 01, 2006 21:28

witam mam pytanko bowiem zobaczyłem ze przetarł mi sie jeden przewód (rurka z jakiegos materiału koloru ciemnego-bo jest jeszcze czerwony)który dochodzi do rury intrcoolera ...im teraz mam pytanko jaki to ma wpływ na jazde...prace silnika...czy jest mozlowsc skrócenia tego rpzewodu i podłaczenie go spowrotem czy długosc musi byc scisle okreslona.....



Tomasz Żaguń
Forum Master
Forum Master
Posty: 1550
Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: Tomasz Żaguń » ndz sty 01, 2006 21:34

Skrócić możesz a szczelność jest bardzo istotna na przcę silnika poprostu prewody muszą być ok



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » ndz sty 01, 2006 22:27

jesli chodzi Ci o jeden z trzech przewodow biegnacych od zaworu N-75 (czerowny, niebieski , i czarny) to wydaje mi sie ze nie ma znaczenia dlugosc, ale bardzo duze znaczenie ma szczelnosc.
U mnie przetarty (dziurawy) niebieski wezyk powodowal usterke, ktorej objawy byly takie jakby padl N-75 (czyli 4 i 5 bieg - 3tys obrotow i koniec mocy/ lub ok 120km/h i wiecej nie bardzo)

tak ze jesli Ci sie przetarl to go wymien lub skroc tak by nie bylo nieszczelnosci


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
ćwikła
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 977
Rejestracja: pt gru 24, 2004 10:58
Kontakt:

Post autor: ćwikła » pn sty 02, 2006 14:31

dzieki bardzo...Adamm tez mam ten problrm co ty tylko ze u mnie jest tak ze 150 i wiecej za czorta...tak jakby nagle mu urwał ze 40 koni......w taki mrazie posotaje mi tylko uszczelnic przeody(znaczy sie skrócic)i zobaczyc czy w tym tkwiła przyczyna....pzdr

[ Dodano: Pon Sty 02, 2006 13:32 ]
a czy takie przewody maja cos wspólnegoz zapalaniem autka??to znaczy czy jak jest przewód przetarty to autko bedzie gorzej odpalało itd??


ALPINE CDA-7894RB
RAINBOW SAC 465.20
STEG K4.02
RF P3D410
DLS A6

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 113 gości