Zamontowanie turbiny do 1.8 90PS
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- Bbrutus (Burex)
- Ma gadane
- Posty: 239
- Rejestracja: pt mar 06, 2009 14:48
- Lokalizacja: DolnyŚląsk/WLKP
- Kontakt:
- Bbrutus (Burex)
- Ma gadane
- Posty: 239
- Rejestracja: pt mar 06, 2009 14:48
- Lokalizacja: DolnyŚląsk/WLKP
- Kontakt:
- guti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
o co Ci chodiło ? bo ja nie wiem piszesz ze stało g60 a wrzucasz fote danych ABFa , no wez ty sie ogarnij facet.Bbrutus (Burex) pisze:Ostatnio u Kuzyna na warsztacie stalo G60, nie miało kompresora a wyciągnięte było z niego coś około 145PS
[ Dodano: Pon Kwi 06, 2009 12:11 am ]
z tego co widze to ty nie masz pojecia co piszesz, mowisz ze G60 z kompresorem ma 190-200 km a bez kompresora 160 , ty widziales kiedys G60 ? wiesz jak wyglada ten silnik ? bo powiem Ci ze jezeli mowisz ze to jest ten silnik ,od którego kartke wrzuciłes to musze Cie rozczarowac, bo to nie jest G60 . ehhh wiecej takich na forum i zycie staje sie piekniejsze
ale nie przejmuj sie , byli lepsi bajkopisarze jeden nawet miał czterodwudrzwiowego mk IV pozdro, uwazaj na progi w piaskownicy , bo mozesz sie znowu w głowe uderzyc.
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
haha a ja mam przykład silnika g60 bez kompresora który ma 800 KM - jest to silnik z bolidu f1. No skoro correk 2.0 16v jest przykładem na g60 bez kompresora to czemu nie motor f1?
na poważnie
Bbrutus (Burex) może ja Ci wyjaśnie o co nam sie rozchodzi bo nie wiem jak Ci to powiedzieć ale na prawdę się ośmieszasz. Już tłumaczę dlaczego...
Ty miales dać przykład g60 bez kompresora ktory ma 160km i nie dałeś. Dales przykład 2.0 16v ktory nie ma nic wsólnego z g60.
Juz nie spominajac ze miał to być dowód a To co dałeś to jest foto kartki z komisu na której każy może napisać markerem co chce.
A moze dla Ciebie silnik z bolidy f1 to również g60 bez kompresora. Bo skoro correk 2.0 16v ma być przykładem b60 bez kompresora to dlaczego silnik f1 nie może.
Inna sprawa to że ewidentnie nie masz podstaw żeby rozważać dlaczego silnik zaprojektowany jako doładowany nie może osiągnąć tak wysokiej mocy jak przytaczasz. Tzn nie ma za bardzo sensu tłumaczenie Ci dlaczego g60 bez g60 nie bedzie mial 160 skoro nie rozróżniasz pg od 9a i od abf.
Przepraszam ze tak brutalnie pozdraVWiam sas
na poważnie
Bbrutus (Burex) może ja Ci wyjaśnie o co nam sie rozchodzi bo nie wiem jak Ci to powiedzieć ale na prawdę się ośmieszasz. Już tłumaczę dlaczego...
chodziło Ci o moc silnika PG czyli 1.8 8v z kompresorem o nazwie pg co ewidentnie i wprost wynika z twojego postuBbrutus (Burex) pisze:chodzilo mi glownie w poprzednich postach o moc
Teraz rodzi sie pytanie dlaczego corrado z motorem 2.0 16v (symbol 9a czy abf nie ważne) umieszczasz jako przykład g60 o symbolu pg bez kompresora skoro ten silniki nie mają ze sobą nic wspólnego...? Mysle ze prawdopodobnie z niewiedzy, a mam nadzieję że nie przez ignroancję. A moze dla Ciebie kazde corrado to jest g60? Musisz wiedzieć że corrado miało kilka silników między innymi 2.0 16v oraz 1.8 8v z kompresorem i tylko jeden z nich nazywa się g60, jest to wlasnie jednostka 1.8 8v o symbolu PG i żadna inna. Nie mozna nazwa 9a czy abf g60ątką bez kompresora!Bbrutus (Burex) pisze:Nawet jak kupisz G60 ale bez kompresora, to ma oklo 160 PS
Ty miales dać przykład g60 bez kompresora ktory ma 160km i nie dałeś. Dales przykład 2.0 16v ktory nie ma nic wsólnego z g60.
Juz nie spominajac ze miał to być dowód a To co dałeś to jest foto kartki z komisu na której każy może napisać markerem co chce.
A moze dla Ciebie silnik z bolidy f1 to również g60 bez kompresora. Bo skoro correk 2.0 16v ma być przykładem b60 bez kompresora to dlaczego silnik f1 nie może.
Inna sprawa to że ewidentnie nie masz podstaw żeby rozważać dlaczego silnik zaprojektowany jako doładowany nie może osiągnąć tak wysokiej mocy jak przytaczasz. Tzn nie ma za bardzo sensu tłumaczenie Ci dlaczego g60 bez g60 nie bedzie mial 160 skoro nie rozróżniasz pg od 9a i od abf.
Przepraszam ze tak brutalnie pozdraVWiam sas
Ostatnio zmieniony pn kwie 06, 2009 00:28 przez sas_gti, łącznie zmieniany 1 raz.
- Bbrutus (Burex)
- Ma gadane
- Posty: 239
- Rejestracja: pt mar 06, 2009 14:48
- Lokalizacja: DolnyŚląsk/WLKP
- Kontakt:
- guti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
twardo, trzeba , facet uwaza ze GT to jest wersja silnika, chlopak jest nowy, ale takie głupie upieranie sie przy czyms czego nie jest sie pewnym jest dziecinne , albo powiem wprost głupie! nie ma pojecia o tym co mowi i tyle. Ja mu tylko powiem od siebie : nie ucz ojca dzieci robicsas_gti pisze:Przepraszam ze tak brutalnie
ale przynajmniej wesoło jest dzieki takim
[ Dodano: Pon Kwi 06, 2009 12:30 am ]
oo kuzwaaa sas to chyba do Ciebie wez mu cos powiedz , bo ja nie moge ze smiechu wstac jeszczeBbrutus (Burex) pisze:Niezle chlopaku wylansowany jestes, ale na mnie juz tacy wrazenia nie robia,
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
- sas_gti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 5063
- Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
do kogo to? Bo jesli do mnie to moze odniesz sie do treści mojego posta a komentarze na temat mojej osoby zostaw dla siebie bo nie sądzę aby ktoś chciał poznawać jakie zdanie sobie wypracowałeś o kimś na podstawie jednego posta.Bbrutus (Burex) pisze:Niezle chlopaku wylansowany jestes
Powiedz mi lepiej dlaczego corrka 2.0 16v dajesz jako przykład g60??
Ostatnio zmieniony pn kwie 06, 2009 00:31 przez sas_gti, łącznie zmieniany 1 raz.
- guti
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 7379
- Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
- Lokalizacja: T-Mobile
- Kontakt:
no bo taksas_gti pisze:Powiedz mi lepiej dlaczego corrka 2.0 16v dajesz jako przykład g60??
to jest wypowiedz tego ananasa z innego tematu : " Pasek bedzie pasował bo jest również od wersji GT, a twoj motor ABS, to jest GT. Pozdrawiam"
ktos tam sprzedawał pasek wspomy , mial silnik diesla , ktos sie zapytal czy bedzie pasowac do 1,8 B i ten as mu to odpisał
no boki zrywac
Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
- tympy mechanik
- Forum Master
- Posty: 1001
- Rejestracja: śr mar 18, 2009 20:02
- Lokalizacja: ERA
- Kontakt:
jak chcesz podnieść moc 1.8ABS możesz sobie założyć sportowy filterek powietrza typu:
rajstopka
jak następny właściciel mojego byłego MK3 GT
sorki za OT nie wyrzymałem
rajstopka
jak następny właściciel mojego byłego MK3 GT
sorki za OT nie wyrzymałem
Ostatnio zmieniony pn kwie 06, 2009 11:37 przez feniks, łącznie zmieniany 1 raz.
- tympy mechanik
- Forum Master
- Posty: 1001
- Rejestracja: śr mar 18, 2009 20:02
- Lokalizacja: ERA
- Kontakt:
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
ja pitolę....ale ma chłopak pomysły...G60 bez G ma 160kucy....i to to samo co ABF...
Przyznałbyś się, że głupoty piszesz a nie obrażasz porządnych użytkownikówBbrutus (Burex) pisze:Niezle chlopaku wylansowany jestes, ale na mnie juz tacy wrazenia nie robia,
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 82 gości