Zamontowanie turbiny do 1.8 90PS

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Bbrutus (Burex)
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 239
Rejestracja: pt mar 06, 2009 14:48
Lokalizacja: DolnyŚląsk/WLKP
Kontakt:

Post autor: Bbrutus (Burex) » pn kwie 06, 2009 00:00

Cchiales to masz, kolegomi chodzilo glownie o moc w poprzednich postach,chyba ci troszke glupio, widze dokladnie takie samo zdjecie na moim komie, takie baaaaaardzooooo duuuuuuuuze


>>>>Wolę pchać swojego Volkswagena niż jeździć Oplem<<<<

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » pn kwie 06, 2009 00:01

jaa piuerdziuuu , to jest silnik ABF, 150 km to moze sie zgadzac ze jest ok 145 km, ale TO NIE JEST G60! ani nawet G60 bez kompresora! dzisaas , chłopie , wez ty zmien leki :D


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
Bbrutus (Burex)
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 239
Rejestracja: pt mar 06, 2009 14:48
Lokalizacja: DolnyŚląsk/WLKP
Kontakt:

Post autor: Bbrutus (Burex) » pn kwie 06, 2009 00:02

a wiec zegnam, chcieliscie??? dostaliscie,

[ Dodano: 06 Kwi 2009 00:03 ]
Mozg sobie chlopie zmien, jeszce raz chodzilomi glownie w poprzednich postach o moc


>>>>Wolę pchać swojego Volkswagena niż jeździć Oplem<<<<

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » pn kwie 06, 2009 00:03

Bbrutus (Burex) pisze:Ostatnio u Kuzyna na warsztacie stalo G60, nie miało kompresora a wyciągnięte było z niego coś około 145PS
o co Ci chodiło ? bo ja nie wiem :D piszesz ze stało g60 a wrzucasz fote danych ABFa , no wez ty sie ogarnij facet.

[ Dodano: Pon Kwi 06, 2009 12:11 am ]
z tego co widze to ty nie masz pojecia co piszesz, mowisz ze G60 z kompresorem ma 190-200 km a bez kompresora 160 , ty widziales kiedys G60 ? wiesz jak wyglada ten silnik ? bo powiem Ci ze jezeli mowisz ze to jest ten silnik ,od którego kartke wrzuciłes to musze Cie rozczarowac, bo to nie jest G60 . ehhh wiecej takich na forum i zycie staje sie piekniejsze :D
ale nie przejmuj sie , byli lepsi bajkopisarze :) jeden nawet miał czterodwudrzwiowego mk IV :) pozdro, uwazaj na progi w piaskownicy , bo mozesz sie znowu w głowe uderzyc.


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » pn kwie 06, 2009 00:23

haha a ja mam przykład silnika g60 bez kompresora który ma 800 KM - jest to silnik z bolidu f1. No skoro correk 2.0 16v jest przykładem na g60 bez kompresora to czemu nie motor f1?

na poważnie
Bbrutus (Burex) może ja Ci wyjaśnie o co nam sie rozchodzi bo nie wiem jak Ci to powiedzieć ale na prawdę się ośmieszasz. Już tłumaczę dlaczego...
Bbrutus (Burex) pisze:chodzilo mi glownie w poprzednich postach o moc
chodziło Ci o moc silnika PG czyli 1.8 8v z kompresorem o nazwie pg co ewidentnie i wprost wynika z twojego postu
Bbrutus (Burex) pisze:Nawet jak kupisz G60 ale bez kompresora, to ma oklo 160 PS
Teraz rodzi sie pytanie dlaczego corrado z motorem 2.0 16v (symbol 9a czy abf nie ważne) umieszczasz jako przykład g60 o symbolu pg bez kompresora skoro ten silniki nie mają ze sobą nic wspólnego...? Mysle ze prawdopodobnie z niewiedzy, a mam nadzieję że nie przez ignroancję. A moze dla Ciebie kazde corrado to jest g60? Musisz wiedzieć że corrado miało kilka silników między innymi 2.0 16v oraz 1.8 8v z kompresorem i tylko jeden z nich nazywa się g60, jest to wlasnie jednostka 1.8 8v o symbolu PG i żadna inna. Nie mozna nazwa 9a czy abf g60ątką bez kompresora!
Ty miales dać przykład g60 bez kompresora ktory ma 160km i nie dałeś. Dales przykład 2.0 16v ktory nie ma nic wsólnego z g60.
Juz nie spominajac ze miał to być dowód a To co dałeś to jest foto kartki z komisu na której każy może napisać markerem co chce.
A moze dla Ciebie silnik z bolidy f1 to również g60 bez kompresora. Bo skoro correk 2.0 16v ma być przykładem b60 bez kompresora to dlaczego silnik f1 nie może.

Inna sprawa to że ewidentnie nie masz podstaw żeby rozważać dlaczego silnik zaprojektowany jako doładowany nie może osiągnąć tak wysokiej mocy jak przytaczasz. Tzn nie ma za bardzo sensu tłumaczenie Ci dlaczego g60 bez g60 nie bedzie mial 160 skoro nie rozróżniasz pg od 9a i od abf.
Przepraszam ze tak brutalnie :grin: pozdraVWiam sas
Ostatnio zmieniony pn kwie 06, 2009 00:28 przez sas_gti, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Bbrutus (Burex)
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 239
Rejestracja: pt mar 06, 2009 14:48
Lokalizacja: DolnyŚląsk/WLKP
Kontakt:

Post autor: Bbrutus (Burex) » pn kwie 06, 2009 00:26

Niezle chlopaku wylansowany jestes, ale na mnie juz tacy wrazenia nie robia,


>>>>Wolę pchać swojego Volkswagena niż jeździć Oplem<<<<

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » pn kwie 06, 2009 00:28

sas_gti pisze:Przepraszam ze tak brutalnie :grin:
twardo, trzeba , facet uwaza ze GT to jest wersja silnika, chlopak jest nowy, ale takie głupie upieranie sie przy czyms czego nie jest sie pewnym jest dziecinne , albo powiem wprost głupie! nie ma pojecia o tym co mowi i tyle. Ja mu tylko powiem od siebie : nie ucz ojca dzieci robic :)

ale przynajmniej wesoło jest dzieki takim :D

[ Dodano: Pon Kwi 06, 2009 12:30 am ]
Bbrutus (Burex) pisze:Niezle chlopaku wylansowany jestes, ale na mnie juz tacy wrazenia nie robia,
oo kuzwaaa sas to chyba do Ciebie :D wez mu cos powiedz , bo ja nie moge ze smiechu wstac jeszcze :D


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
sas_gti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5063
Rejestracja: sob lip 16, 2005 01:24
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: sas_gti » pn kwie 06, 2009 00:30

Bbrutus (Burex) pisze:Niezle chlopaku wylansowany jestes
do kogo to? Bo jesli do mnie to moze odniesz sie do treści mojego posta a komentarze na temat mojej osoby zostaw dla siebie bo nie sądzę aby ktoś chciał poznawać jakie zdanie sobie wypracowałeś o kimś na podstawie jednego posta.
Powiedz mi lepiej dlaczego corrka 2.0 16v dajesz jako przykład g60??
Ostatnio zmieniony pn kwie 06, 2009 00:31 przez sas_gti, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » pn kwie 06, 2009 00:37

sas_gti pisze:Powiedz mi lepiej dlaczego corrka 2.0 16v dajesz jako przykład g60??
no bo tak :D
to jest wypowiedz tego ananasa z innego tematu : " Pasek bedzie pasował bo jest również od wersji GT, a twoj motor ABS, to jest GT. Pozdrawiam"
ktos tam sprzedawał pasek wspomy , mial silnik diesla , ktos sie zapytal czy bedzie pasowac do 1,8 B i ten as mu to odpisał :D
no boki zrywac


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
tympy mechanik
Forum Master
Forum Master
Posty: 1001
Rejestracja: śr mar 18, 2009 20:02
Lokalizacja: ERA
Kontakt:

Post autor: tympy mechanik » pn kwie 06, 2009 11:24

hehehehehehhe :helm:



Awatar użytkownika
feniks
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: pn paź 09, 2006 21:32
Lokalizacja: Zgorzelec

Post autor: feniks » pn kwie 06, 2009 11:35

jak chcesz podnieść moc 1.8ABS możesz sobie założyć sportowy filterek powietrza typu:
rajstopka
jak następny właściciel mojego byłego MK3 GT
sorki za OT nie wyrzymałem :grin:
Ostatnio zmieniony pn kwie 06, 2009 11:37 przez feniks, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek

Awatar użytkownika
guti
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 7379
Rejestracja: wt wrz 14, 2004 10:35
Lokalizacja: T-Mobile
Kontakt:

Post autor: guti » pn kwie 06, 2009 11:38

feniks79 pisze:sorki za OT nie wyrzymałem :grin:
ja do tej pory ledwo sie trzymam :D


Zycie jest za krótkie , zeby jezdzic DIESLEM!!
Obrazek

Awatar użytkownika
tympy mechanik
Forum Master
Forum Master
Posty: 1001
Rejestracja: śr mar 18, 2009 20:02
Lokalizacja: ERA
Kontakt:

Post autor: tympy mechanik » pn kwie 06, 2009 20:45

tylko rajstopka musi byc z lajkrą i bez klina bo ta z klinem sie bedzie klinowac w dolocie :bajer:



Awatar użytkownika
rysiektr
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 6202
Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
Kontakt:

Post autor: rysiektr » czw kwie 09, 2009 19:20

ja pitolę....ale ma chłopak pomysły...G60 bez G ma 160kucy....i to to samo co ABF... :goof:
Bbrutus (Burex) pisze:Niezle chlopaku wylansowany jestes, ale na mnie juz tacy wrazenia nie robia,
Przyznałbyś się, że głupoty piszesz a nie obrażasz porządnych użytkowników


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf

Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 93 gości