O swapie Pierburga 2E2 na WEBERA z Fiata 125p + ankieta :)

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

Ile razy gaznik w VW doprowadzil Cie do rozstroju nerwowego :) ??

Czas głosowania minął ndz cze 11, 2006 00:27

ani razu
7
37%
1-5 razy
7
37%
6-10 razy
0
Brak głosów
stracilem rachube :)
3
16%
nawet nie chce mi sie nad tym zastanawiac :)
2
11%
 
Liczba głosów: 19

MiSzOn
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 554
Rejestracja: ndz paź 07, 2007 16:29
Lokalizacja: Kraków/Ustrzyki Dolne
Kontakt:

Post autor: MiSzOn » sob kwie 04, 2009 19:56

bandyta mk1love, ogólnie coś chodzi jako tako. Za często nie testowałem, bo nie mam kasy na wahę, ale jakoś chodzi. Mam już linkę ssania to rano odpalam za pierwszym razem, potem jakoś w miarę delikatnie trzeba jechać bo będzie szarpał, ale to normalne na zimnym. Samo ssanie nie działa za dobrze chyba. Dziwnie chodzi, szarpie nim, słychać że bardzo nierówno chodzi, no ale swoją funkcję jakoś spełnia. Jak się silnik dobrze zagrzeje to można jeździć. Goni fest, ostatnio się zagapiłem jakoś, patrze na licznik a tu 150 km/h już. A tak to nie ma gdzie testować, bo w Krakowie nie ma warunków.
Co do jazdy normalnej, to denerwujące są oczywiście wolne obroty. Ogólnie to ma około 1000, ale nierówno silnik pracuje, nie da się tego za Chiny ludowe wyregulować żaden sposób. Niby chodzi, ale sobie pyrka w wydech co chwilę, i czuć nawet szarpania w aucie. No ale już przyzwyczaiłem się do tego i nawet nie walczę z tym na razie.
Jak ciepły to zapalenie go to masakra. Zaraz po zgaszeniu to pali od kopa, ale jak postoi jakiś czas to trzeba chwilę kręcić żeby załapał. Próbowałem różnie, albo z gazem, albo ze ssaniem, ale zawsze tak samo.
W sumie to już dzisiaj miałem zakładać Pierburga, ale po małych problemach z wężami od chłodzenia nie podłączę gazu, więc chwilę jeszcze się wstrzymam. A zmieniał m. in. będę ze względu na cenę paliwa. Gaz jest dużo tańszy teraz, więc zanim nie wymyślę jak podłączyć gazownię na weberze, to będę jeździł na pierdku i na gazie. Bo na wahę już nie wyrabiam pomału. A w mieście to jeszcze pali dosyć dużo.
Ogólnie ze swapu jestem średnio zadowolony. Nastawiałem się na co innego. Lepsze osiągi i lepszy dźwięk to plusy, minusy to że mordowałem się długo z nim, trzeba rozkminić gazownię jakoś, i takie same problemy na wolnych obrotach jak w pierburgu.

Ale się spisałem :helm:



bandyta mk1love
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 437
Rejestracja: wt sty 20, 2009 21:59
Lokalizacja: Sanok/ Trepcza/ Katowice

Post autor: bandyta mk1love » sob kwie 04, 2009 20:03

MiSzOn, gaz to teoretycznie nie problem , robisz dwie dziurki w gardzielach gaźnika,dwa króćce dorabiasz i ma działać ;p tak przynajmniej planuje zrobić to u siebie ;p

Co do tego odpalania jak silnik ciepły trochę postoi to weź mu przed odpaleniem depnij na gaz energicznie raz żeby sobie psikną beny i myślę ze nie będzie problemu :PP

P.S Gdzie Ty się Miszon uczysz?dzienne?:>


Moja ,, gitarka " na sprzedaż - sprawdź !

Polecam i pozdrawiam wszystkich ! - Maciek (bandyta)

MiSzOn
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 554
Rejestracja: ndz paź 07, 2007 16:29
Lokalizacja: Kraków/Ustrzyki Dolne
Kontakt:

Post autor: MiSzOn » sob kwie 04, 2009 20:09

bandyta mk1love pisze:gaz to teoretycznie nie problem , robisz dwie dziurki w gardzielach gaźnika,dwa króćce dorabiasz i ma działać ;p tak przynajmniej planuje zrobić to u siebie ;
Wiem, wiem, źle się trochę wyraziłem z tą problematycznością montowania gazu. Jest kilka opcji. Ja chciałem zrobić tak żeby weber ładnie śmigał na benie, a potem założyć blosa. Chciałem żeby wszystko było żyleta. Niestety kasy na blosa nie mam teraz, więc trzeba będzie pojeździć na gazie i odłożyć na niego.
bandyta mk1love pisze:Co do tego odpalania jak silnik ciepły trochę postoi to weź mu przed odpaleniem depnij na gaz energicznie raz żeby sobie psikną beny i myślę ze nie będzie problemu :P
Tak też próbowałem :) I nie działa. Czasem lepiej, czasem gorzej odpala. W każdym bądź razie lipnie trochę, bo trzeba kręcić. Na gazie to zawsze fajnie się odpala.
bandyta mk1love pisze:Gdzie Ty się Miszon uczysz?dzienne?:>
No w Krakowie, dziennie, a co?



Awatar użytkownika
wili18
TDicos
TDicos
Posty: 460
Rejestracja: wt cze 26, 2007 16:17
Lokalizacja: VWlkp PGS
Kontakt:

Post autor: wili18 » sob kwie 04, 2009 23:27

bandyta mk1love pisze:gaz to teoretycznie nie problem , robisz dwie dziurki w gardzielach gaźnika,dwa króćce dorabiasz i ma działać ;p tak przynajmniej planuje zrobić to u siebie ;p
prościej dać mixer od kanta i nie ma problemu a tak jeszcze wyjdzie że za małe podciśnienie żeby zasysać odpowiednią porcje gazu lub kiepski górny zakres obrotów :bajer:


Obrazek
mk2 1.3 CL ==>1.9TD GTD viewtopic.php?f=87&t=297867

MiSzOn
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 554
Rejestracja: ndz paź 07, 2007 16:29
Lokalizacja: Kraków/Ustrzyki Dolne
Kontakt:

Post autor: MiSzOn » sob kwie 04, 2009 23:31

wili18 pisze:prościej dać mixer od kanta i nie ma problemu a tak jeszcze wyjdzie że za małe podciśnienie żeby zasysać odpowiednią porcje gazu lub kiepski górny zakres obrotów
No tak, ale trzeba ciąć maskę :crazy:



bandyta mk1love
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 437
Rejestracja: wt sty 20, 2009 21:59
Lokalizacja: Sanok/ Trepcza/ Katowice

Post autor: bandyta mk1love » ndz kwie 05, 2009 11:09

MiSzOn, pytam o te studia bo ja się tez może wybiorę tam na studia do Ciebie :PP tylko na zaoczne i ciekaw jestem jak jest w Krakowie z pracą ,jakieś specjalne dla studentów itd.

wili18, jak czytałem cały temat to ludzie rtaczej nie nazekali na patent z wkrętkmi ;p


Moja ,, gitarka " na sprzedaż - sprawdź !

Polecam i pozdrawiam wszystkich ! - Maciek (bandyta)

MiSzOn
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 554
Rejestracja: ndz paź 07, 2007 16:29
Lokalizacja: Kraków/Ustrzyki Dolne
Kontakt:

Post autor: MiSzOn » ndz kwie 05, 2009 11:16

bandyta mk1love, będę teraz na święta w domu, to może się gdzieś spikniemy to pogadamy.
A co do tego gazu to gdzie się trzeba mniej więcej wwiercić w gaźnik? W których miejscach będzie najlepiej? Chyba jak najbliżej tego przewężenia w gardzieli, bo tam jest najniższe ciśnienie (największe podciśnienie) więc sobie wyssie ile trzeba. Ale też dziurawić gaźnik, gardziele, hmmm.... trochę lipa.



bandyta mk1love
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 437
Rejestracja: wt sty 20, 2009 21:59
Lokalizacja: Sanok/ Trepcza/ Katowice

Post autor: bandyta mk1love » ndz kwie 05, 2009 13:00

MiSzOn, możemy się gdzieś spotkać i pogadać w sumie :D tylko nie wiem czy moje mk1 bd jeździło już wtedy no ale jak nie to odpalę renault rodziców i też będzie:D

Co do tego gazu to ostatnio widziałem taki patent jak przerzucałem gaźniki na złomie i tam było wkręcone właśnie w zwężki ;p no ale niech się wypowiedzą Ci co mają gaz zrobiony w ten sposób ;p


Moja ,, gitarka " na sprzedaż - sprawdź !

Polecam i pozdrawiam wszystkich ! - Maciek (bandyta)

Awatar użytkownika
wili18
TDicos
TDicos
Posty: 460
Rejestracja: wt cze 26, 2007 16:17
Lokalizacja: VWlkp PGS
Kontakt:

Post autor: wili18 » ndz kwie 05, 2009 14:22

bandyta mk1love pisze:jak czytałem cały temat to ludzie rtaczej nie nazekali na patent z wkrętkmi ;p
w zasadzie człowiek bo jedna osoba miała wkrętki i działało ale ta sama osoba napisałe że wkrętki ograniczają przelot w gaźniku :hmm:

a maske podcina się żeby mieścił się ori filtr powietrza :bajer:


Obrazek
mk2 1.3 CL ==>1.9TD GTD viewtopic.php?f=87&t=297867

MiSzOn
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 554
Rejestracja: ndz paź 07, 2007 16:29
Lokalizacja: Kraków/Ustrzyki Dolne
Kontakt:

Post autor: MiSzOn » ndz kwie 05, 2009 14:26

wili18 pisze:a maske podcina się żeby mieścił się ori filtr powietrza
No właśnie, wtedy się ładnie mieści wszystko chyba. Ale jak sobie pomyślę o cięciu maski to mi ciarki po plecach przechodzą :crazy:
Najlepszą opcją byłby blos, ale trochę złota trzeba mieć.



bandyta mk1love
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 437
Rejestracja: wt sty 20, 2009 21:59
Lokalizacja: Sanok/ Trepcza/ Katowice

Post autor: bandyta mk1love » ndz kwie 05, 2009 23:42

kiedyś mowad coś nawijał o urządzonku które chciał stworzyć coś ala blos ;p wiec moze do niego by zapukać i zapytać jak tam jego patent czy stworzony a jak tak to jak działa? ;p


Moja ,, gitarka " na sprzedaż - sprawdź !

Polecam i pozdrawiam wszystkich ! - Maciek (bandyta)

Piter navi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 95
Rejestracja: pt paź 10, 2008 21:44
Lokalizacja: VW-wa

Post autor: Piter navi » pn kwie 06, 2009 21:04

Nareszcie się udało, dzięki wszystkim za pomoc i info przy regulacji itp., powiem krótko REWELACJA :grin: :chytry: weber mruczy i chodzi miodzio, jest tylko jedno ale niestety :crazy: jak mu dam w podłoge to łapie muła (turbo dziura?), a potem wyrywa jak wściekły 80km/h na 2biegu to aż miło :bajer: , da rade coś z tym zrobić (gaźnik oczywiście jest z tzw."bańką" ,ale żeby niebyło tak negatywnie to na dzień dobry mega plus, na zimnym silniku odpalam bez ssania co prawda obroty są rzędu ~500/600 ale po chwili już trzymają ~900/950 :bigok: poprostu pełen bajer bo tak dlugich męczarniach z pierburgiem i tym jego ssaniem wrrr
Kolejny zadowolony weber'owicz ;) pozdr.



Awatar użytkownika
fifel
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 559
Rejestracja: ndz wrz 21, 2008 19:44
Lokalizacja: Kraków

Post autor: fifel » pn kwie 06, 2009 23:24

Piter navi, a mozesz napisac jaki masz setup webera? jakie dysze zastosowales do weberka?
Tez mam RFa i mi pali ok 10-11, z tym ze mam automata i zastanawiam sie czy mozna to spalanie obnizyc zanim zaloze gazy od bike'a :D


[img]http://i5.photobucket.com/albums/y182/johnnie_oo/zakaz-1.jpg[/img]

kogan77
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 138
Rejestracja: czw wrz 27, 2007 15:18
Lokalizacja: Poznań/Mogilno

Post autor: kogan77 » wt kwie 07, 2009 08:24

ło matko !!!
Ja też mam RF w automacie.
Na trasie 8l LPG
Zakładam własnie weberka z mniejszymi gardzielami 23/25 - nie zależy mi na megakopie!!!
Ja chcę tanio i kulturalnie moc oddawać :)


Ktoś mi na poprzedniej stronie smaka zrobił na alu pod kryzę i teraz siedzi cicho :food:

:grin:



Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 309 gości