Witam.
Zapytam od razu o to co chcę wiedzieć: Czy do TDI Volkswagena można założyć instalacje N2O (podtlenku azotu)? Wiem że takie instalację są dostępne bez problemów w sprzedaży.
Jak tak to do jakich modeli silników i czy konieczne są przy tym inne modyfikacje (jakie?).
Z tego co mój chłopski rozum sobie wywnioskował to na początku chyba trzeba by wymienić wtryski. No wg. mnie przynajmniej przy suchej instalacji.
Jak takie rozwiązanie i modyfikacje wpływają na żywotność silnika?
Czy to w ogóle jest opłacalne do auta wykorzystywanego na co dzień? Czy raczej może mało spotykane i praktykowane w tych silnikach i dla TDI to raczej ciekawostka. A jeśli już to dieselki jakich marek dobrze to znoszą?
Pytam tylko w celu edukacyjnym i z czystej ciekawości. Niczego nie planuje.
Jako przykłady w wypowiedziach miło widziane posłużenie się silnikiem AFN.
Dziękuję wszystkim zainteresowanym i Pozdrawiam.
Diesel i Podtlenek azotu
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Zolwik_2004
- Nowicjusz
- Posty: 32
- Rejestracja: czw mar 05, 2009 01:08
- Lokalizacja: okolice Kielc
- Kontakt:
Nitro w TDi jest mozliwe ale do jazdy na codzien 90 koni TDiKA wystarcza no chyba ze wyprzedzasz 10 Tirow na raz xD zywotnosc silnika spada bo uzycie nitro znacznie zwieksza chwilowo moc...lepiej pokombinowac z wtryskami, turbina virusem. Obejrzyj filmik
[url=http://img197.imageshack.us/my.php?image=golf1.jpg][img]http://img197.imageshack.us/img197/6116/golf1.th.jpg[/img][/url]
Dobrze zrozumiałeś... do tego automatAdamm pisze:PiotrusVW, hehe z tego co zrozumialem to jeszcze automat byl
Pozdro,
Audi A4 B9 CMYC - Daily drive
MK3 Variant ARL++ Daily Drive 23XKM4XXNm - był...
MK3 VR6 ABV Syncro US - był... ale już nie ma...
Stowarzyszenie Volkswagen Klub Polska #411
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 59 gości