[MK1]Złe wskazania na MFA
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
[MK1]Złe wskazania na MFA
Mam problem ze wskazaniami spalania/100km. Komputer podaje błędne dane. Autko pali mi ok 10-12 po mieście a komp po przejechaniu 300km pokazuje mi że pali 22-27 litrów.
Wiem że dużo zależy od wężyka podciśnieniowego, ale co jeśli to nie on ?? Dobrze był załorzony bo sprawdzałem. Szczelności na całej długości jeszcze nie sprawdzałem. Mam licznik wyjęty i stąd moje pytania.
Czy są jakieś czujniki i gdzie one się znajdują?
Lub co innego może być ??
Wiem że dużo zależy od wężyka podciśnieniowego, ale co jeśli to nie on ?? Dobrze był załorzony bo sprawdzałem. Szczelności na całej długości jeszcze nie sprawdzałem. Mam licznik wyjęty i stąd moje pytania.
Czy są jakieś czujniki i gdzie one się znajdują?
Lub co innego może być ??
nowy13, Problemy z mfa są dość częste. (mowa o spalaniu). Albo vw coś nie tak dopracował i TTTM. Często koledzy piszą o chwilowym spalaniu na poziomie 2-3 litrów.To wskazanie to chyba wypadkowa kilku czynników. Podciśnienia, prędkości, być może obrotów. Myślę, że dość trudno będzie znależć powód złego wskazania.Sporo już było na ten temat
[ Dodano: Pon Gru 12, 2005 03:13 ]
BTW. Wskazanie będzie inne podczas jazdy w mieście na np. 2 biegu i prędkości 60km/h, ( pewnie ze 25l) a inne przy tej samej prędkości na begu 5
[ Dodano: Pon Gru 12, 2005 03:13 ]
BTW. Wskazanie będzie inne podczas jazdy w mieście na np. 2 biegu i prędkości 60km/h, ( pewnie ze 25l) a inne przy tej samej prędkości na begu 5
Re: [MK1]Złe wskazania na MFA
Jak MFA pokazuje duże spalanie typu 20l/100km to sprawdź szczelność weżyka i czy wszystko jest dobrze pospinane. Może coś się gdzieś wypięło. U mnie też tak zaczął pokazywać...a jak się poźniej okazało spadł wężyk od podciśnienia.nowy13 pisze:Mam problem ze wskazaniami spalania/100km. Komputer podaje błędne dane. Autko pali mi ok 10-12 po mieście a komp po przejechaniu 300km pokazuje mi że pali 22-27 litrów.
Wiem że dużo zależy od wężyka podciśnieniowego, ale co jeśli to nie on ?? Dobrze był załorzony bo sprawdzałem. Szczelności na całej długości jeszcze nie sprawdzałem. Mam licznik wyjęty i stąd moje pytania.
Czy są jakieś czujniki i gdzie one się znajdują?
Lub co innego może być ??
Najlepiej zrób tak:
Wypnij weżyk z zegarów i sprawdź jak pracuje silnik i na zapalonym silniku zatkaj weżyk palcem. Obroty silnika powinny się trochę uspokoić i silnik powinien równiej "chodzić" i odetkaj weżyk...silnik zacznie inaczej pracować. Jeżeli nie będzie różnicy to może być gdzies nieszczelny.
Warto też jak ktos ma Golfa z MFA sprawdzic zegary. Moze tam na wejsciu podcisnienia cos szwankuje i zegary źle pokazują.
To tak zrobię Tylko czy możnaodpalić samochód z wyjętymi zegarami ??TheGwiazdor pisze:Wypnij weżyk z zegarów i sprawdź jak pracuje silnik i na zapalonym silniku zatkaj weżyk palcem. Obroty silnika powinny się trochę uspokoić i silnik powinien równiej "chodzić" i odetkaj weżyk...silnik zacznie inaczej pracować. Jeżeli nie będzie różnicy to może być gdzies nieszczelny.
Nic się nie stanie??
Pewnie. Nic sie nie stanie.nowy13 pisze:To tak zrobię Tylko czy możnaodpalić samochód z wyjętymi zegarami ??TheGwiazdor pisze:Wypnij weżyk z zegarów i sprawdź jak pracuje silnik i na zapalonym silniku zatkaj weżyk palcem. Obroty silnika powinny się trochę uspokoić i silnik powinien równiej "chodzić" i odetkaj weżyk...silnik zacznie inaczej pracować. Jeżeli nie będzie różnicy to może być gdzies nieszczelny.
Nic się nie stanie??
Zrobiłem tak ale różnicy nie było. Będę musiał zdjąć wężyk z drugiej strony i zassać. Wtedy się okaże czy jest szczelny :/TheGwiazdor pisze:Pewnie. Nic sie nie stanie.nowy13 pisze:To tak zrobię Tylko czy możnaodpalić samochód z wyjętymi zegarami ??TheGwiazdor pisze:Wypnij weżyk z zegarów i sprawdź jak pracuje silnik i na zapalonym silniku zatkaj weżyk palcem. Obroty silnika powinny się trochę uspokoić i silnik powinien równiej "chodzić" i odetkaj weżyk...silnik zacznie inaczej pracować. Jeżeli nie będzie różnicy to może być gdzies nieszczelny.
Nic się nie stanie??
- B_O_N_K
- Gadatliwa bestia
- Posty: 659
- Rejestracja: pn lis 29, 2004 16:17
- Lokalizacja: Bargłów Kościelny
- Kontakt:
Mi pokazuje niecałe 3l/100km. Kombinowałem z wężykami, duparelami i nic nie dało. Moim zdaniem to coś w zegarach pada i nie zależy to od weżyka, który u mnie jest na pewno cały, nie zatkany i nie popękany.
PozdróVWka
PozdróVWka
[url]http://www.vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=12306&start=0[/url] mk2 GTI...
[url]http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=19296&start=0[/url] Corrado G60...
[img]http://www.rzeszow.mm.pl/~dbbest/avatarki/logo_bonk.jpg[/img]
[url]http://vwzone.pl/forum/viewtopic.php?t=19296&start=0[/url] Corrado G60...
[img]http://www.rzeszow.mm.pl/~dbbest/avatarki/logo_bonk.jpg[/img]
trzebaby sie na serwisie zapytac
http://www.vwmk1-garage.pl
Użytkownik vwgolf.pl nr 19 Dołączył: Sro Sie 18, 2004 9:40 pm
3x Golf 1 GL
1x Rabbit L
1x Golf 2 CL BB
1x Golf 2 GTD Special
1x Golf 3 Otmar Alt 1 z 1000
Użytkownik vwgolf.pl nr 19 Dołączył: Sro Sie 18, 2004 9:40 pm
3x Golf 1 GL
1x Rabbit L
1x Golf 2 CL BB
1x Golf 2 GTD Special
1x Golf 3 Otmar Alt 1 z 1000
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 44 gości