[MK3]Jaki kit -40??

Wszystko na temat modyfikacji zawieszenia - gwinty, zawieszenia sportowe, pneumatyczne itp.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

extreme8818
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 383
Rejestracja: śr lip 25, 2007 13:47
Lokalizacja: Hrubieszów
Kontakt:

[MK3]Jaki kit -40??

Post autor: extreme8818 » ndz kwie 05, 2009 12:07

Chce kupić cały kit z obniżeniem -40. Na więcej nie pozwoli mi dojazd do domu... Co polecacie?? Jak firma?? W koszcie około 700 zł...


White Wagon :)

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=4003674#4003674

Awatar użytkownika
Stalu
_
_
Posty: 3904
Rejestracja: pn lut 18, 2008 16:45
Lokalizacja: Pacanów
Kontakt:

Post autor: Stalu » ndz kwie 05, 2009 17:14

w tej kasie szukał bym używki gwintu.


„Nie umiera ten, kto trwa w sercach i pamięci naszej”

rafał1988
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 175
Rejestracja: wt sty 15, 2008 16:14
Lokalizacja: okolice Włocławka
Kontakt:

Post autor: rafał1988 » ndz kwie 05, 2009 17:19

kit MTS komplet 700zł kosztuje nówka



extreme8818
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 383
Rejestracja: śr lip 25, 2007 13:47
Lokalizacja: Hrubieszów
Kontakt:

Post autor: extreme8818 » pn kwie 06, 2009 10:53

.Tomek. pisze:w tej kasie szukał bym używki gwintu.
Gwint jakbym kupował to tylko nowy... Nie chce używki...
rafał1988 pisze:kit MTS komplet 700zł kosztuje nówka
o MTSie mówią różne rzeczy... A to że za twardy a to że taki... Nadal czekam na pomoc... A jeśli chodzi o gwint to jaki byście polecali zamiast tego mojego kitu??


White Wagon :)

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=4003674#4003674

Awatar użytkownika
carrion
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 874
Rejestracja: wt sie 28, 2007 19:40
Lokalizacja: wlkp
Kontakt:

Post autor: carrion » śr kwie 08, 2009 15:56

extreme8818 pisze:o MTSie mówią różne rzeczy...
Tutaj sobie poczytaj, co o MTS mówią. Ja też mam ten kit, jednak jeszcze nie założony, bo kompleksowo golfa będę robił, a wymiana zawiasu jest tylko jednym z kilku punktów :satan:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=162636

Ja uważam, że powinienieś kupić nowy kit, a nie używany gwint. Tym bardziej, że MTSa kolega MAPET sprzedaje i ma ogrom pochlebnych opinii, więc bez obaw. Po drugie na MTS dostajesz bodajże dwuletnią gwarancję, więc super. Twój wybór. Pozdrawiam!



Awatar użytkownika
Demoniq
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 210
Rejestracja: czw paź 23, 2008 12:39
Lokalizacja: 3-miasto

Post autor: Demoniq » czw kwie 09, 2009 00:18

skoro czytales o MTSie "rozne rzeczy" to powinienes juz dawno wiedziec, ze w tej kasie jaka podales nie znajdziesz nic lepszego
Przynajmniej ja nie znam innej rozsadnej firmy, ktora oferowalaby calego kita za 700 zl


The quality of the car depends on how good the driver manipulates it

Awatar użytkownika
robak
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: wt sty 23, 2007 18:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

Post autor: robak » ndz kwie 12, 2009 15:07

Lepiej kupić nowe MTS w dobrej cenie niż używki, może trochę tańsze- ale niewiadomego pochodzenia. Ja szukałem długo i postawiłem na nowe amory MTS i nowe sprężyny Weitec(-40). To jasne, że jest "twardziej" niż na seryjnym, ale porównując do pewnie 10-cio letniego zawieszenia (bo pewnie tyle moje miało) to rewelacja. Nic nie stuka, nie dobija itp. Zauważyłem że ten KIT lepiej wybiera wzniesienia na drodze, tam gdzie samochód "chopkał" na seryjnym teraz płynie :grin:
Sprężyny na Allegro czasem się trafiają NOWE w dobrych cenach, a amory kupuj tylko nowe.


Był Golf III AFN.... teraz Leon FR ARL:

http://leonclub.pl/forum/viewtopic.php?f=32&t=46933

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenia”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości