Mechanizm zmiany biegów
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Mechanizm zmiany biegów
Witam w nowym roku!!!!!!!!
i zaczynam od pytania
otuz mam mozliwosc kupienia mk2 1.6D ale ma uszkodzony mechanizm zmiany biegów (nie ma blokady pomiędzy 1 a wstecznym i mozna przez przypadek bardzo łatwo wsteczny wrzucić zamiasta jedynki
wiec czy ta sie to nareperować domowym sposobem i w jaki sposób oraz jaki bendzie tego koszt
dzięki i pozdrawiam
szczęśliwego nowego 2006 roku
i zaczynam od pytania
otuz mam mozliwosc kupienia mk2 1.6D ale ma uszkodzony mechanizm zmiany biegów (nie ma blokady pomiędzy 1 a wstecznym i mozna przez przypadek bardzo łatwo wsteczny wrzucić zamiasta jedynki
wiec czy ta sie to nareperować domowym sposobem i w jaki sposób oraz jaki bendzie tego koszt
dzięki i pozdrawiam
szczęśliwego nowego 2006 roku
z przyczyn technicznych podpisu brak do odwołania z powazaniem Dyrekcja
(Oo=vw=oO)
BMW--> Bydło Ma Wozidło
(Oo=vw=oO)
BMW--> Bydło Ma Wozidło
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Jak zdejmiesz osłonę to zobaczysz problem. Albo gałka dolna lewarka wybita, albo wytarte plastykowe elementy u góry po lewej stronie.
[ Dodano: Nie Sty 01, 2006 12:43 pm ]
żeby gałkę wymienić trzeba od spodu po wykręceniu wydechu się dostać. Ja podłożyłem pod nią kawałki gumy u jeździłem tak kilka lat.
[ Dodano: Nie Sty 01, 2006 12:43 pm ]
żeby gałkę wymienić trzeba od spodu po wykręceniu wydechu się dostać. Ja podłożyłem pod nią kawałki gumy u jeździłem tak kilka lat.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
-
- Forum Master
- Posty: 1550
- Rejestracja: ndz paź 03, 2004 22:53
- Lokalizacja: Zielona Góra
Więc masz wyrobioną kulkę pod drążkiem zmiany biegów.Taki zestaw naprawczy kupisz w ASO czyli w serwisie tam w tym komplecie masz wszystko co trzeba wymienić.Zeby to wymienić to musisz zaatakować z kanału i zdemontować tłumik i osłonę tłumika nad którą się znajduje gniazdo lewarka dżwigni zmiany biegów.Jak to gniazdo z lewarkiem wyciągniesz to to rozbierzesz i wymienisz ten zestaw naprawczy i potem zakładać i jeżdzć .Pozdrawiam.Niema innej alternatywy.(Raczej na bank to)
Nie wiem czy dobrze zrozumiałem - nie ma w ogóle plastikowego ślizgu zabezpieczającego przed włożeniem wstecznego przy dźwigni wyciągniętej do góry? Ja miałem problem tego typu że dźwignię miałem cały czas zapadniętą - łatwo było się pomylic - jedynka czy wsteczny. Żeby wsadzic jedynkę po prostu wyciągałem dźwignię do góry i wkładałem bieg. Przyzwyczaiłem się do tego i jeździłem tak ponad rok. Niedawno dopiero to naprawiłem. Jeżeli u Ciebie niczego nie brakuje tylko dźwignia jest cały czas w dole to nie jest to żaden problem.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
- hanti
- Gadatliwa bestia
- Posty: 867
- Rejestracja: czw lip 14, 2005 23:35
- Lokalizacja: zDolny Śląsk :)-Piława Górna
- Kontakt:
całość dokładnie tak a ja mam u siebie wywalone i powiem szczerze że mi to wcale nie przeszkadza naprawdę bez problemu wyczuwa sie 1 a wsteczny biegTomasz Żaguń pisze:Więc masz wyrobioną kulkę pod drążkiem zmiany biegów.Taki zestaw naprawczy kupisz w ASO czyli w serwisie tam w tym komplecie masz wszystko co trzeba wymienić.Zeby to wymienić to musisz zaatakować z kanału i zdemontować tłumik i osłonę tłumika nad którą się znajduje gniazdo lewarka dżwigni zmiany biegów.Jak to gniazdo z lewarkiem wyciągniesz to to rozbierzesz i wymienisz ten zestaw naprawczy i potem zakładać i jeżdzć .Pozdrawiam.Niema innej alternatywy.(Raczej na bank to)
oczywiście pasowało by to zrobić ale jak robiłem tłumiki to zapomniałem
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 105 gości