O swapie Pierburga 2E2 na WEBERA z Fiata 125p + ankieta :)
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 554
- Rejestracja: ndz paź 07, 2007 16:29
- Lokalizacja: Kraków/Ustrzyki Dolne
- Kontakt:
bandyta mk1love, ogólnie coś chodzi jako tako. Za często nie testowałem, bo nie mam kasy na wahę, ale jakoś chodzi. Mam już linkę ssania to rano odpalam za pierwszym razem, potem jakoś w miarę delikatnie trzeba jechać bo będzie szarpał, ale to normalne na zimnym. Samo ssanie nie działa za dobrze chyba. Dziwnie chodzi, szarpie nim, słychać że bardzo nierówno chodzi, no ale swoją funkcję jakoś spełnia. Jak się silnik dobrze zagrzeje to można jeździć. Goni fest, ostatnio się zagapiłem jakoś, patrze na licznik a tu 150 km/h już. A tak to nie ma gdzie testować, bo w Krakowie nie ma warunków.
Co do jazdy normalnej, to denerwujące są oczywiście wolne obroty. Ogólnie to ma około 1000, ale nierówno silnik pracuje, nie da się tego za Chiny ludowe wyregulować żaden sposób. Niby chodzi, ale sobie pyrka w wydech co chwilę, i czuć nawet szarpania w aucie. No ale już przyzwyczaiłem się do tego i nawet nie walczę z tym na razie.
Jak ciepły to zapalenie go to masakra. Zaraz po zgaszeniu to pali od kopa, ale jak postoi jakiś czas to trzeba chwilę kręcić żeby załapał. Próbowałem różnie, albo z gazem, albo ze ssaniem, ale zawsze tak samo.
W sumie to już dzisiaj miałem zakładać Pierburga, ale po małych problemach z wężami od chłodzenia nie podłączę gazu, więc chwilę jeszcze się wstrzymam. A zmieniał m. in. będę ze względu na cenę paliwa. Gaz jest dużo tańszy teraz, więc zanim nie wymyślę jak podłączyć gazownię na weberze, to będę jeździł na pierdku i na gazie. Bo na wahę już nie wyrabiam pomału. A w mieście to jeszcze pali dosyć dużo.
Ogólnie ze swapu jestem średnio zadowolony. Nastawiałem się na co innego. Lepsze osiągi i lepszy dźwięk to plusy, minusy to że mordowałem się długo z nim, trzeba rozkminić gazownię jakoś, i takie same problemy na wolnych obrotach jak w pierburgu.
Ale się spisałem
Co do jazdy normalnej, to denerwujące są oczywiście wolne obroty. Ogólnie to ma około 1000, ale nierówno silnik pracuje, nie da się tego za Chiny ludowe wyregulować żaden sposób. Niby chodzi, ale sobie pyrka w wydech co chwilę, i czuć nawet szarpania w aucie. No ale już przyzwyczaiłem się do tego i nawet nie walczę z tym na razie.
Jak ciepły to zapalenie go to masakra. Zaraz po zgaszeniu to pali od kopa, ale jak postoi jakiś czas to trzeba chwilę kręcić żeby załapał. Próbowałem różnie, albo z gazem, albo ze ssaniem, ale zawsze tak samo.
W sumie to już dzisiaj miałem zakładać Pierburga, ale po małych problemach z wężami od chłodzenia nie podłączę gazu, więc chwilę jeszcze się wstrzymam. A zmieniał m. in. będę ze względu na cenę paliwa. Gaz jest dużo tańszy teraz, więc zanim nie wymyślę jak podłączyć gazownię na weberze, to będę jeździł na pierdku i na gazie. Bo na wahę już nie wyrabiam pomału. A w mieście to jeszcze pali dosyć dużo.
Ogólnie ze swapu jestem średnio zadowolony. Nastawiałem się na co innego. Lepsze osiągi i lepszy dźwięk to plusy, minusy to że mordowałem się długo z nim, trzeba rozkminić gazownię jakoś, i takie same problemy na wolnych obrotach jak w pierburgu.
Ale się spisałem
-
- Użytkownik
- Posty: 437
- Rejestracja: wt sty 20, 2009 21:59
- Lokalizacja: Sanok/ Trepcza/ Katowice
MiSzOn, gaz to teoretycznie nie problem , robisz dwie dziurki w gardzielach gaźnika,dwa króćce dorabiasz i ma działać ;p tak przynajmniej planuje zrobić to u siebie ;p
Co do tego odpalania jak silnik ciepły trochę postoi to weź mu przed odpaleniem depnij na gaz energicznie raz żeby sobie psikną beny i myślę ze nie będzie problemu :PP
P.S Gdzie Ty się Miszon uczysz?dzienne?:>
Co do tego odpalania jak silnik ciepły trochę postoi to weź mu przed odpaleniem depnij na gaz energicznie raz żeby sobie psikną beny i myślę ze nie będzie problemu :PP
P.S Gdzie Ty się Miszon uczysz?dzienne?:>
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 554
- Rejestracja: ndz paź 07, 2007 16:29
- Lokalizacja: Kraków/Ustrzyki Dolne
- Kontakt:
Wiem, wiem, źle się trochę wyraziłem z tą problematycznością montowania gazu. Jest kilka opcji. Ja chciałem zrobić tak żeby weber ładnie śmigał na benie, a potem założyć blosa. Chciałem żeby wszystko było żyleta. Niestety kasy na blosa nie mam teraz, więc trzeba będzie pojeździć na gazie i odłożyć na niego.bandyta mk1love pisze:gaz to teoretycznie nie problem , robisz dwie dziurki w gardzielach gaźnika,dwa króćce dorabiasz i ma działać ;p tak przynajmniej planuje zrobić to u siebie ;
Tak też próbowałem I nie działa. Czasem lepiej, czasem gorzej odpala. W każdym bądź razie lipnie trochę, bo trzeba kręcić. Na gazie to zawsze fajnie się odpala.bandyta mk1love pisze:Co do tego odpalania jak silnik ciepły trochę postoi to weź mu przed odpaleniem depnij na gaz energicznie raz żeby sobie psikną beny i myślę ze nie będzie problemu
No w Krakowie, dziennie, a co?bandyta mk1love pisze:Gdzie Ty się Miszon uczysz?dzienne?:>
prościej dać mixer od kanta i nie ma problemu a tak jeszcze wyjdzie że za małe podciśnienie żeby zasysać odpowiednią porcje gazu lub kiepski górny zakres obrotówbandyta mk1love pisze:gaz to teoretycznie nie problem , robisz dwie dziurki w gardzielach gaźnika,dwa króćce dorabiasz i ma działać ;p tak przynajmniej planuje zrobić to u siebie ;p
mk2 1.3 CL ==>1.9TD GTD viewtopic.php?f=87&t=297867
-
- Użytkownik
- Posty: 437
- Rejestracja: wt sty 20, 2009 21:59
- Lokalizacja: Sanok/ Trepcza/ Katowice
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 554
- Rejestracja: ndz paź 07, 2007 16:29
- Lokalizacja: Kraków/Ustrzyki Dolne
- Kontakt:
bandyta mk1love, będę teraz na święta w domu, to może się gdzieś spikniemy to pogadamy.
A co do tego gazu to gdzie się trzeba mniej więcej wwiercić w gaźnik? W których miejscach będzie najlepiej? Chyba jak najbliżej tego przewężenia w gardzieli, bo tam jest najniższe ciśnienie (największe podciśnienie) więc sobie wyssie ile trzeba. Ale też dziurawić gaźnik, gardziele, hmmm.... trochę lipa.
A co do tego gazu to gdzie się trzeba mniej więcej wwiercić w gaźnik? W których miejscach będzie najlepiej? Chyba jak najbliżej tego przewężenia w gardzieli, bo tam jest najniższe ciśnienie (największe podciśnienie) więc sobie wyssie ile trzeba. Ale też dziurawić gaźnik, gardziele, hmmm.... trochę lipa.
-
- Użytkownik
- Posty: 437
- Rejestracja: wt sty 20, 2009 21:59
- Lokalizacja: Sanok/ Trepcza/ Katowice
MiSzOn, możemy się gdzieś spotkać i pogadać w sumie tylko nie wiem czy moje mk1 bd jeździło już wtedy no ale jak nie to odpalę renault rodziców i też będzie:D
Co do tego gazu to ostatnio widziałem taki patent jak przerzucałem gaźniki na złomie i tam było wkręcone właśnie w zwężki ;p no ale niech się wypowiedzą Ci co mają gaz zrobiony w ten sposób ;p
Co do tego gazu to ostatnio widziałem taki patent jak przerzucałem gaźniki na złomie i tam było wkręcone właśnie w zwężki ;p no ale niech się wypowiedzą Ci co mają gaz zrobiony w ten sposób ;p
w zasadzie człowiek bo jedna osoba miała wkrętki i działało ale ta sama osoba napisałe że wkrętki ograniczają przelot w gaźnikubandyta mk1love pisze:jak czytałem cały temat to ludzie rtaczej nie nazekali na patent z wkrętkmi ;p
a maske podcina się żeby mieścił się ori filtr powietrza
mk2 1.3 CL ==>1.9TD GTD viewtopic.php?f=87&t=297867
-
- Użytkownik
- Posty: 437
- Rejestracja: wt sty 20, 2009 21:59
- Lokalizacja: Sanok/ Trepcza/ Katowice
-
- Mały gagatek
- Posty: 95
- Rejestracja: pt paź 10, 2008 21:44
- Lokalizacja: VW-wa
Nareszcie się udało, dzięki wszystkim za pomoc i info przy regulacji itp., powiem krótko REWELACJA weber mruczy i chodzi miodzio, jest tylko jedno ale niestety jak mu dam w podłoge to łapie muła (turbo dziura?), a potem wyrywa jak wściekły 80km/h na 2biegu to aż miło , da rade coś z tym zrobić (gaźnik oczywiście jest z tzw."bańką" ,ale żeby niebyło tak negatywnie to na dzień dobry mega plus, na zimnym silniku odpalam bez ssania co prawda obroty są rzędu ~500/600 ale po chwili już trzymają ~900/950 poprostu pełen bajer bo tak dlugich męczarniach z pierburgiem i tym jego ssaniem wrrr
Kolejny zadowolony weber'owicz pozdr.
Kolejny zadowolony weber'owicz pozdr.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 286 gości