Z czego to cieknie ???
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Z czego to cieknie ???
Witam wszystkich szczesliwych posiadaczy mk4.
Od pewnego czasu zauwazylem wyciek na przewodzie w silniku tylko do konca nie wiem od czego jest ten przewod (mozliwe ze to klima). Autko 1.6 SR z klima manualna. Nie jest to wyciek ktory bylby widoczne pod samochodem ale przewod jest caly zaoliwiony jak i oslona silnika.
Przewod usytuowany jest zaraz obok filtra oleju i napewno podczas zmiany oleju nic nie zostalo wybrudzone olejem silnikowym. Zamieszczam zdjecia:
Od pewnego czasu zauwazylem wyciek na przewodzie w silniku tylko do konca nie wiem od czego jest ten przewod (mozliwe ze to klima). Autko 1.6 SR z klima manualna. Nie jest to wyciek ktory bylby widoczne pod samochodem ale przewod jest caly zaoliwiony jak i oslona silnika.
Przewod usytuowany jest zaraz obok filtra oleju i napewno podczas zmiany oleju nic nie zostalo wybrudzone olejem silnikowym. Zamieszczam zdjecia:
Z takim pocącym się przewodem od wspomagania jeżdżę już rok i płynu mi prawie w ogóle nie ubyło. Nowy kosztuje parę stówek a zamiennika nie znajdziesz chyba że satysfakcjonuje Cię używka z alledrogo ale nie wiadomo czy też nie będzie się pocić
Nie cierpię o krok wyprzedzać innych. Pozycja o krok przed innymi jest w sam raz żeby cię ktoś kopnął w dupę...
proponuje kupic w aso(zielony)koszt około 40zł (rok temu kupywałem) ja kiedys chciałem zaoszczedzic(w audi a3)bo myslałem ze orginał kosztuje niewiadomo ile i kupiłem zamiennik i po krótkim czasie płyn rozpuscił symeringi w przekładni i tak oszczednosc mi wyszłaDorjan pisze:-PLYN DO WSPOMAGANIA ZIELONY FEBI M6162
-plyn do wspomagania :Dextron
sprawdzalem stan plynu w zbiorniczku i faktcznie nic praktycznie nie ubylo. woytas81 powaznie taka cena za zwykly zbrojony przewod no to pozostana tylko ewentualne minimalne dolewki i szmata dla poprawienia estetyki silnika W poniedzialem drydne do ASO i napisze konkretna cene tego przewodu.
Dzieki za pomoc juz myslalem ze to powazna sterka.
Dzieki za pomoc juz myslalem ze to powazna sterka.
Dzwonilem do ASO i faktycznie tak jak pisal woytas81 cena takiego przewodu wynosci 642zl Naszczescie u mnie jak narazie przewod tylko sie poci wiec pozostane przy ewentualnych dolewkach i szmacie
Pozdrawiam
[ Dodano: 10 Kwi 2009 20:40 ]
witam ponownie
Jakos nie moglem spokojnie jezdzic wiedzac ze z tego przewodu jest wyciek stan na rozgrzanym MIN. Podjechalem do mechanika i ten powiedzial "po co kupowac nowy przeciez mozna ten zarobic i bedzie wszystko OK" Przewod wymontowal podjechal do punktu gdzie zarabiaja przewody wysokiego cisnienia. Panowie w punkcie powiedzieli ze moga go zregenerowac tylko bez tej "zweżki" ktora jest w polowie przewodu. Wsrodku tej zwezki nic nie byli zadnego zaworu tylko zmniejszenie srednicy i dalej normalna jak na przewodzie.Przewod zrobiony koszt regeneracji (zarobienie) 59zl.
Mechanik powiedzial ze brak tej zwezki nic nie spowoduje bo pompa daje takie cisnienie jakie potrzebuje uklad. Płyn zalanu nowy orginalny zielony. Uklad odpowietrzony 10x do oporu. Tylko teraz slychac jak pompa wspomagania buczy.na postoju przy malym ruchu kierownica juz slychac buczenie . Stan plyny MAX przy rozgrzanym. Zero wycieków, pocenia.
Jak moze byc przyczyna tego zachowania , czy przypadniem uklad dalej zapowietrzony ? a moze brak tej "zwezki" cos namieszało ??
Pozdrawiam
[ Dodano: 10 Kwi 2009 20:40 ]
witam ponownie
Jakos nie moglem spokojnie jezdzic wiedzac ze z tego przewodu jest wyciek stan na rozgrzanym MIN. Podjechalem do mechanika i ten powiedzial "po co kupowac nowy przeciez mozna ten zarobic i bedzie wszystko OK" Przewod wymontowal podjechal do punktu gdzie zarabiaja przewody wysokiego cisnienia. Panowie w punkcie powiedzieli ze moga go zregenerowac tylko bez tej "zweżki" ktora jest w polowie przewodu. Wsrodku tej zwezki nic nie byli zadnego zaworu tylko zmniejszenie srednicy i dalej normalna jak na przewodzie.Przewod zrobiony koszt regeneracji (zarobienie) 59zl.
Mechanik powiedzial ze brak tej zwezki nic nie spowoduje bo pompa daje takie cisnienie jakie potrzebuje uklad. Płyn zalanu nowy orginalny zielony. Uklad odpowietrzony 10x do oporu. Tylko teraz slychac jak pompa wspomagania buczy.na postoju przy malym ruchu kierownica juz slychac buczenie . Stan plyny MAX przy rozgrzanym. Zero wycieków, pocenia.
Jak moze byc przyczyna tego zachowania , czy przypadniem uklad dalej zapowietrzony ? a moze brak tej "zwezki" cos namieszało ??
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 391 gości