Zegary z MK IV do MK III - mini FAQ - uzupełnienie

Gotowe opisy różnych podzespołów aut, także nasze porady.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
imp
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 845
Rejestracja: ndz kwie 10, 2005 23:31
Lokalizacja: mysłovwice/glivwice
Kontakt:

Post autor: imp » pn mar 30, 2009 23:16

tomolowski pisze:Zalozylem sobie licznik z T4 bylo troche dlubania i kombinacji,szczegolnie z maskownica.
A oto efekt
W dzien
[url=http://images44.fotosik.pl/89/8486c7972ca1c316med.jpg]Obrazek[/URL]
I w nocy
[url=http://images40.fotosik.pl/84/fe48dfda60dd3684med.jpg]Obrazek[/URL]
Maskownice troche ciezko bylo rowno dogiac bo sie balem zeby nie popekala :grin:
Mają Can te zegary ?


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53310&postdays=0&postorder=asc&start=0]my ex mk3 GTI 20 jahre by ABF[/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2269482#2269482]actual mk4 GTI Exlusive by AGU[/url]

6N 1.4 8V/MK4 1.6 8V/MK3GTI 2.016v/DERBY 1.1 8V/MK4GTI 1.8T 20V/6N 1.3 8V/A4 B6 1.9TDI/A4 B7 2.0TDI

Awatar użytkownika
tomolowski
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: pt kwie 04, 2008 22:49
Lokalizacja: Slask

Post autor: tomolowski » wt mar 31, 2009 20:26

Tak,zegary maja CAN :grin:



DANIEL LHR
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 520
Rejestracja: czw cze 07, 2007 00:28
Lokalizacja: hrubieszów

Post autor: DANIEL LHR » pt kwie 03, 2009 19:54

tomolowski pisze:Tak,zegary maja CAN :grin:
pochwal sie co dlubnoles zeby ruszyl obrotek
Ostatnio zmieniony pt kwie 03, 2009 19:54 przez DANIEL LHR, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
tomolowski
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: pt kwie 04, 2008 22:49
Lokalizacja: Slask

Post autor: tomolowski » pt kwie 03, 2009 20:26

Musialem zastosowac canbus adapter.Niestety spalanie zaniza ale oprocz tego wszystko gra.
Ostatnio zmieniony pt kwie 03, 2009 20:28 przez tomolowski, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
sHpAaKu
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 667
Rejestracja: wt lis 14, 2006 14:27
Lokalizacja: TOS

Post autor: sHpAaKu » pt kwie 03, 2009 23:30

tomolowski pisze:Niestety spalanie zaniza ale oprocz tego wszystko gra
Nie rżnie cie na dystansie ani na prędkości?


Obrazek 171KM / 380Nm

Obrazek

Awatar użytkownika
tomolowski
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: pt kwie 04, 2008 22:49
Lokalizacja: Slask

Post autor: tomolowski » sob kwie 04, 2009 16:00

sHpAaKu pisze:
tomolowski pisze:Niestety spalanie zaniza ale oprocz tego wszystko gra
Nie rżnie cie na dystansie ani na prędkości?
Rznie,na 20km wychodzi ok.1km wiecej,sprawdzalem na dystansie praca-dom a predkosc zawyza o ok.10km/h.ale opuscilem wskazowke nizej i teraz jest mniej wiecej dobrze.
Tylko wkurza mnie to spalanie im wiecej jade tym mniej pali :grin:



Awatar użytkownika
sHpAaKu
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 667
Rejestracja: wt lis 14, 2006 14:27
Lokalizacja: TOS

Post autor: sHpAaKu » sob kwie 04, 2009 18:13

Przekodować te zegary musisz albo koła podobne do T4 założyć. :bigok:


Obrazek 171KM / 380Nm

Obrazek

Awatar użytkownika
imp
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 845
Rejestracja: ndz kwie 10, 2005 23:31
Lokalizacja: mysłovwice/glivwice
Kontakt:

Post autor: imp » sob kwie 04, 2009 23:06

Panowie ,z jakiej pomy przelozyć tą płytke z plywakiem do polo 6N 1995 1.3 ADX żeby na zegarach z mk4 paliwo wskazywalo poprawnie .Nie chce sie bawic w odginanie.Chce to zrobiż plug & play.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53310&postdays=0&postorder=asc&start=0]my ex mk3 GTI 20 jahre by ABF[/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2269482#2269482]actual mk4 GTI Exlusive by AGU[/url]

6N 1.4 8V/MK4 1.6 8V/MK3GTI 2.016v/DERBY 1.1 8V/MK4GTI 1.8T 20V/6N 1.3 8V/A4 B6 1.9TDI/A4 B7 2.0TDI

Awatar użytkownika
TheBiSHoP
Forum Master
Forum Master
Posty: 1024
Rejestracja: czw gru 16, 2004 21:35
Lokalizacja: Rumia
Kontakt:

Post autor: TheBiSHoP » sob kwie 04, 2009 23:41

nie będzie p&p. Nie przełożysz samej płytki bo ma inne wymiary. Ja pływak z mk4 i tak jeszcze grubo przerabiałem do mk2.


Obrazek Obrazek

Awatar użytkownika
imp
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 845
Rejestracja: ndz kwie 10, 2005 23:31
Lokalizacja: mysłovwice/glivwice
Kontakt:

Post autor: imp » ndz kwie 05, 2009 00:04

TheBiSHoP pisze:nie będzie p&p. Nie przełożysz samej płytki bo ma inne wymiary. Ja pływak z mk4 i tak jeszcze grubo przerabiałem do mk2.
A np z 6n po 98 r ?


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53310&postdays=0&postorder=asc&start=0]my ex mk3 GTI 20 jahre by ABF[/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2269482#2269482]actual mk4 GTI Exlusive by AGU[/url]

6N 1.4 8V/MK4 1.6 8V/MK3GTI 2.016v/DERBY 1.1 8V/MK4GTI 1.8T 20V/6N 1.3 8V/A4 B6 1.9TDI/A4 B7 2.0TDI

Awatar użytkownika
tomolowski
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: pt kwie 04, 2008 22:49
Lokalizacja: Slask

Post autor: tomolowski » pt kwie 24, 2009 19:48

Zmienilem licznik na taki bo ten z T4 zawyzal szybkosc i adapter zawyzal spalanie
Na razie licznik z benzyny przekodowany na tdi
Obrazek Obrazek Obrazek
Licznik jest na Can ale mozna go wylaczyc. :grin:
pozatym Predkosc wskazuje dobrze,a z wskaznikem paliwa jest to samo co w liczniku z mk IV.
Czyli trzeba zmienic plywak.
I wieczorkiem
Obrazek Obrazek Obrazek
Ostatnio zmieniony pt kwie 24, 2009 20:39 przez tomolowski, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
imp
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 845
Rejestracja: ndz kwie 10, 2005 23:31
Lokalizacja: mysłovwice/glivwice
Kontakt:

Post autor: imp » ndz kwie 26, 2009 20:15

tomolowski pisze: Licznik jest na Can ale mozna go wylaczyc. :grin:
A czy do mk4 bez Can zaadaptował byś licznik z pełnym fisem i CAN i by to śmigalo ?


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53310&postdays=0&postorder=asc&start=0]my ex mk3 GTI 20 jahre by ABF[/url]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=2269482#2269482]actual mk4 GTI Exlusive by AGU[/url]

6N 1.4 8V/MK4 1.6 8V/MK3GTI 2.016v/DERBY 1.1 8V/MK4GTI 1.8T 20V/6N 1.3 8V/A4 B6 1.9TDI/A4 B7 2.0TDI

DANIEL LHR
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 520
Rejestracja: czw cze 07, 2007 00:28
Lokalizacja: hrubieszów

Post autor: DANIEL LHR » pt maja 01, 2009 18:44

ile macie obrotów silnika przy predkosci 100km/h w golfie 1z na 5biegu ?
chce sobie dokładniej skalibrowac a nie mam narazie gps



Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » sob maja 02, 2009 10:32

DANIEL LHR, zalezy od skrzyni. z ASD jest to minimalne ponad 2tys.


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

ODPOWIEDZ

Wróć do „FAQ”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 18 gości