Szarpie i kopci powyżej 3500 tys. (na zimnym silniku)
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Ma gadane
- Posty: 163
- Rejestracja: pn paź 29, 2007 14:08
- Lokalizacja: WLKP
Szarpie i kopci powyżej 3500 tys. (na zimnym silniku)
Witam
Mam problem z VW golfem 3 1.9 tdi 1z. Problem polega na tym, ze auto jeśli jest zimne po osiągnięciu 3500-4000 tys zaczyna szarpać i kopcić. Wymieniłem zaworek N75, ale niestey to nie to... w VAG'u pokazuje mi błąd 00575. Dodam, ze wyczyściłem kolektor wydechowy, zmieniłem wszystkiem węże podcisnieniowe. Prosze o pomoc, juz naprawde nie mam pomysłów.
Pozdrawiam
Mam problem z VW golfem 3 1.9 tdi 1z. Problem polega na tym, ze auto jeśli jest zimne po osiągnięciu 3500-4000 tys zaczyna szarpać i kopcić. Wymieniłem zaworek N75, ale niestey to nie to... w VAG'u pokazuje mi błąd 00575. Dodam, ze wyczyściłem kolektor wydechowy, zmieniłem wszystkiem węże podcisnieniowe. Prosze o pomoc, juz naprawde nie mam pomysłów.
Pozdrawiam
-
- Ma gadane
- Posty: 163
- Rejestracja: pn paź 29, 2007 14:08
- Lokalizacja: WLKP
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
problem przeladowania to zapewne kierowniczki spalin jesli reszte zrobiles
a kopcenie i nierowna praca to pewnie za duze cisnienie oleju i podwieszajace sie popychacze
a kopcenie i nierowna praca to pewnie za duze cisnienie oleju i podwieszajace sie popychacze
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
na rozgrzanym silniku to występuje ????michal_m18 pisze:Problem polega na tym, ze auto jeśli jest zimne po osiągnięciu 3500-4000 tys zaczyna szarpać i kopcić.
czy wystepuje to na 3 lub 4-biegu , czy raczej na 1 lub 2-biegu ???
[ Dodano: Pią Kwi 03, 2009 22:27 ]
Adamm, to jest 1ZAdamm pisze:problem przeladowania to zapewne kierowniczki spalin
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]
-
- Ma gadane
- Posty: 163
- Rejestracja: pn paź 29, 2007 14:08
- Lokalizacja: WLKP
- bradley
- Forum Master
- Posty: 1046
- Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
- Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice
michal_m18, stara spiewka. Podwieszanie zaworow. Pompa oleju.
Dzis mnie to spotkalo na skrzyzowaniu bo skrecalem w lewo i akurat z naprzeciwka samochod skrecal tez w lewo. Pani przechodzila przez przejscie , zatrzymalem sie a potem 3x mi zgasl. K... co za wstyd :/ Temp oleju 68C
Dzis mnie to spotkalo na skrzyzowaniu bo skrecalem w lewo i akurat z naprzeciwka samochod skrecal tez w lewo. Pani przechodzila przez przejscie , zatrzymalem sie a potem 3x mi zgasl. K... co za wstyd :/ Temp oleju 68C
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
-
- Ma gadane
- Posty: 163
- Rejestracja: pn paź 29, 2007 14:08
- Lokalizacja: WLKP
- bradley
- Forum Master
- Posty: 1046
- Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
- Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice
Co to znaczy zimny silnik. Co to znaczy kopci (jaki kolor). Ten blad zglasza sie przy tym zjawisku kopcenia i szarpania czy to jakis stary blad?
Jakie cisnienie oleju?
Masz mozliwosc to zloguj go dynamicznie.
Jakie cisnienie oleju?
Masz mozliwosc to zloguj go dynamicznie.
VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 94 gości