Szarpie i kopci powyżej 3500 tys. (na zimnym silniku)

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

michal_m18
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 163
Rejestracja: pn paź 29, 2007 14:08
Lokalizacja: WLKP

Szarpie i kopci powyżej 3500 tys. (na zimnym silniku)

Post autor: michal_m18 » pt kwie 03, 2009 20:24

Witam
Mam problem z VW golfem 3 1.9 tdi 1z. Problem polega na tym, ze auto jeśli jest zimne po osiągnięciu 3500-4000 tys zaczyna szarpać i kopcić. Wymieniłem zaworek N75, ale niestey to nie to... w VAG'u pokazuje mi błąd 00575. Dodam, ze wyczyściłem kolektor wydechowy, zmieniłem wszystkiem węże podcisnieniowe. Prosze o pomoc, juz naprawde nie mam pomysłów.

Pozdrawiam



Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » pt kwie 03, 2009 20:30

michal_m18 pisze:w VAG'u pokazuje mi błąd 00575
575 Ciśnienie w kolektorze dolotowym, Czujnik ciśnienia w rurze rozgałęźnej

[ Dodano: Pią Kwi 03, 2009 20:32 ]
zapodaj logi statyczne 000,001,004,007,013
dynamiczne 003,008,011,004



michal_m18
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 163
Rejestracja: pn paź 29, 2007 14:08
Lokalizacja: WLKP

Post autor: michal_m18 » pt kwie 03, 2009 20:32

To, ze ten błąd to Czujnik ciśnienia w rurze rozgałęźnej wiem... ale jakis pomysł zeby usunac ta usterke... Miał ktoś taki przypadek??



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pt kwie 03, 2009 22:25

problem przeladowania to zapewne kierowniczki spalin jesli reszte zrobiles

a kopcenie i nierowna praca to pewnie za duze cisnienie oleju i podwieszajace sie popychacze


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » pt kwie 03, 2009 22:26

michal_m18 pisze:Problem polega na tym, ze auto jeśli jest zimne po osiągnięciu 3500-4000 tys zaczyna szarpać i kopcić.
na rozgrzanym silniku to występuje ????

czy wystepuje to na 3 lub 4-biegu , czy raczej na 1 lub 2-biegu ???

[ Dodano: Pią Kwi 03, 2009 22:27 ]
Adamm pisze:problem przeladowania to zapewne kierowniczki spalin
Adamm, to jest 1Z


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pt kwie 03, 2009 23:05

homsky, spojrzalem w profil po lewej :P


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

michal_m18
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 163
Rejestracja: pn paź 29, 2007 14:08
Lokalizacja: WLKP

Post autor: michal_m18 » sob kwie 04, 2009 09:50

dzieje sie to tylko na zimnym silniku. Nie wazne na jakim biegu, nawet na jalowym....



Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » sob kwie 04, 2009 10:27

michal_m18, stara spiewka. Podwieszanie zaworow. Pompa oleju.
Dzis mnie to spotkalo na skrzyzowaniu bo skrecalem w lewo i akurat z naprzeciwka samochod skrecal tez w lewo. Pani przechodzila przez przejscie , zatrzymalem sie a potem 3x mi zgasl. K... co za wstyd :/ Temp oleju 68C


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

michal_m18
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 163
Rejestracja: pn paź 29, 2007 14:08
Lokalizacja: WLKP

Post autor: michal_m18 » sob kwie 04, 2009 22:16

Pompa oleju była sprawdzana, nawet była zamieniana na inna i dalej to samo...



Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » sob kwie 04, 2009 22:48

Co to znaczy zimny silnik. Co to znaczy kopci (jaki kolor). Ten blad zglasza sie przy tym zjawisku kopcenia i szarpania czy to jakis stary blad?
Jakie cisnienie oleju?
Masz mozliwosc to zloguj go dynamicznie.


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 94 gości