bez dodania gazu nie zapali ??? mk3 ady
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
bez dodania gazu nie zapali ??? mk3 ady
witam
jaki czujnik jest odpowiedzialny za to ze jak na zimny silnik nie wcisne gazu to nie zapali . A przecierz powinien zapalic bez dodawania gazu .???
jaki czujnik jest odpowiedzialny za to ze jak na zimny silnik nie wcisne gazu to nie zapali . A przecierz powinien zapalic bez dodawania gazu .???
nie takie było pytanie..... ABF ma ten zawór. a wara99 ma silnik ADY 115 KM i ten nie ma tego zaworu....Bondas pisze:czy to jest silnik 2,0 GTI 150KM
jest tam zawor stabilizacji biegu jalowego i to o to chodzi
Ostatnio zmieniony sob gru 31, 2005 15:11 przez ku_bi, łącznie zmieniany 1 raz.
ADY nie ma silnika krokowego tak jak mowi kubi.
[b]"..."[/b]
[img]http://quattroteam.nazwa.pl/pawel/mod.jpg[/img]
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].
[img]http://img516.imageshack.us/img516/4493/88x31rt7.gif[/img]
[img]http://quattroteam.nazwa.pl/pawel/mod.jpg[/img]
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].
[img]http://img516.imageshack.us/img516/4493/88x31rt7.gif[/img]
- marcello
- Mały gagatek
- Posty: 123
- Rejestracja: pn maja 16, 2005 16:07
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: bez dodania gazu nie zapali ??? mk3 ady
mam ten sam problem z tym samym silnikiem ;/ i jeszcze jeden :wara99 pisze:witam
jaki czujnik jest odpowiedzialny za to ze jak na zimny silnik nie wcisne gazu to nie zapali . A przecierz powinien zapalic bez dodawania gazu .???
na benzynie i na gazie jest taki sam objaw a mianowicie gdy wyrzuce na luz to obroty spadaja do jakis 300-400 i znow wskakuja na 850-900 (no chyba ze zgasnie , bo tez sie zdarza). przy tych niskich obrotach zapala sie kontrolka ladowania (ale to pewnie dlatego ze prawie gasnie). dzieje sie tak na zimnym i na cieplym silniku. gdzie szukac przyczyny ?? pod vaga podpinalem i nic nie znalazl (swiece , przewody WN nowe). pompa daje paliwo pod cisnieniem ok 3 bar czyli w normie. co jeszcze sprawdzic ??
pozdrawiam
[ Dodano: Sob Gru 31, 2005 14:25 ]
a jak go sprawdzic ??PitrekT pisze:Jak są problemy z odpalaniem na zimnym silniku to moze byc uszkodzony czujnik temperatury.
OCTAVIA i do tego COMBI
więc u Ciebie może być uszkodzony czujnik impulsu wału, a czy jak auto zgaśnie to są jakies problemy z odpaleniemb0rys pisze:mam ten sam problem z tym samym silnikiem ;/ i jeszcze jeden :
na benzynie i na gazie jest taki sam objaw a mianowicie gdy wyrzuce na luz to obroty spadaja do jakis 300-400 i znow wskakuja na 850-900 (no chyba ze zgasnie , bo tez sie zdarza). przy tych niskich obrotach zapala sie kontrolka ladowania (ale to pewnie dlatego ze prawie gasnie). dzieje sie tak na zimnym i na cieplym silniku. gdzie szukac przyczyny ?? pod vaga podpinalem i nic nie znalazl (swiece , przewody WN nowe). pompa daje paliwo pod cisnieniem ok 3 bar czyli w normie. co jeszcze sprawdzic ??
pozdrawiam
Czujnik temperatury ma wpływ na odpalanie zimnego silnika.Komputer na tej podstawie ustala skład mieszanki.Jeżeli jest on uszkodzony lub podaje nie prawidłowe parametry to i skład mieszanki jest nie dostosowany do temperatury silnika.
Można ten czujnik pomierzyć.
W załączniku znajduje się informacja o rezystancji w zależności od temperatury.
Jak masz dostęp do VAG-a to możesz porównać temperaturę w na wskaźniku w desce a temperaturą podawaną do komputera.
W przypadku Borysa to zgadzam się z kolegą ku_bi.
Można ten czujnik pomierzyć.
W załączniku znajduje się informacja o rezystancji w zależności od temperatury.
Jak masz dostęp do VAG-a to możesz porównać temperaturę w na wskaźniku w desce a temperaturą podawaną do komputera.
W przypadku Borysa to zgadzam się z kolegą ku_bi.
- marcello
- Mały gagatek
- Posty: 123
- Rejestracja: pn maja 16, 2005 16:07
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
to ten czujnik halla ?? no zakrcic trzeba troche i pali.ku_bi pisze:więc u Ciebie może być uszkodzony czujnik impulsu wału, a czy jak auto zgaśnie to są jakies problemy z odpaleniemb0rys pisze:mam ten sam problem z tym samym silnikiem ;/ i jeszcze jeden :
na benzynie i na gazie jest taki sam objaw a mianowicie gdy wyrzuce na luz to obroty spadaja do jakis 300-400 i znow wskakuja na 850-900 (no chyba ze zgasnie , bo tez sie zdarza). przy tych niskich obrotach zapala sie kontrolka ladowania (ale to pewnie dlatego ze prawie gasnie). dzieje sie tak na zimnym i na cieplym silniku. gdzie szukac przyczyny ?? pod vaga podpinalem i nic nie znalazl (swiece , przewody WN nowe). pompa daje paliwo pod cisnieniem ok 3 bar czyli w normie. co jeszcze sprawdzic ??
pozdrawiam
[ Dodano: Sob Gru 31, 2005 15:06 ]
a moglbys podac numer oryginalu czujnika temperatury ??PitrekT pisze:Czujnik temperatury ma wpływ na odpalanie zimnego silnika.Komputer na tej podstawie ustala skład mieszanki.Jeżeli jest on uszkodzony lub podaje nie prawidłowe parametry to i skład mieszanki jest nie dostosowany do temperatury silnika.
Można ten czujnik pomierzyć.
W załączniku znajduje się informacja o rezystancji w zależności od temperatury.
Jak masz dostęp do VAG-a to możesz porównać temperaturę w na wskaźniku w desce a temperaturą podawaną do komputera.
W przypadku Borysa to zgadzam się z kolegą ku_bi.
OCTAVIA i do tego COMBI
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 66 gości