Łożysko tylnego koła.
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- mariusz75
- Forum Master
- Posty: 1235
- Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
- Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
- Kontakt:
Łożysko tylnego koła.
Kolega GITNER zmienił troszke temat więc dodam że chodzi o MK IV combi 4mation. (no i narobił bałaganu)
Jak w temacie, oferta jest bardzo szeroka a mnie interesuje łożysko firmy które nie rozpadnie się po 50 000 km.
Co wybrać z oferty INTER CARS ??????????? Co polecacie???????? Co jest naprawde dobrej jakości????????????
Jak w temacie, oferta jest bardzo szeroka a mnie interesuje łożysko firmy które nie rozpadnie się po 50 000 km.
Co wybrać z oferty INTER CARS ??????????? Co polecacie???????? Co jest naprawde dobrej jakości????????????
Ostatnio zmieniony sob kwie 04, 2009 01:12 przez mariusz75, łącznie zmieniany 3 razy.
DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
- Lukasz_mk2
- Forum Master
- Posty: 1300
- Rejestracja: sob lut 17, 2007 16:47
- Lokalizacja: Kraków
Na pierwszy montaż były wkładane FAG i te polecam, nastepnie SKF (podobno juz robi troche gorsze ale ja na SKF zrobiłem już 100tys km i jest OK) Oryginały FAG wyrzymały 150tys km. Ewentualnie możesz kupić oryginaly z ASO. Kluczowy przy wymianie łozysk jest montaż!!!! Trzeba zostawić minimalny luz!! JAk nie będzie luzu to nawet oryginały padną po 10 tys żeby tylko nie zablokowały koła po wtedy wizyta w rowie będzie wielkim szczęściem:)
Tomek Dx
- mariusz75
- Forum Master
- Posty: 1235
- Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
- Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
- Kontakt:
Kosztuje 420 zł i jest to cena zaporowa.Tomek_Dx pisze:Ewentualnie możesz kupić oryginaly z ASO
[ Dodano: 04 Kwi 2009 00:38 ]
To jest napęd 4mation i z tyłu jest półoś i przegub a łożysko nie jest stożkowe o jakim myślisz tylko z podwójnym rzędem kulek.Tomek_Dx pisze:Trzeba zostawić minimalny luz!! JAk nie będzie luzu to nawet oryginały padną po 10 tys żeby tylko nie zablokowały koła po wtedy wizyta w rowie będzie wielkim szczęściem:)
Takie dokręca się na max. Znaczy się odpowiednim momentem, ale na pewno nie z luzem jak łożyska stożkowe.
Ostatnio zmieniony sob kwie 04, 2009 01:19 przez mariusz75, łącznie zmieniany 2 razy.
DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
Jak wyzej - FAG i SKF chyba najlepsze. A co do montazu to wiadomo ze jak za mocno skrecisz i nie bedzie luzu to lozysko padnie szybko, ale od czego jest klucz dynamometryczny i ksiazka serwisowa? Tam znajdziesz wszystko jak montowac, jak skrecac itd. Ale skoro piszesz ze lozysko dla klienta to jestes mechanikiem i znasz sie na swoim fachu.
widze ze wlasnie pojawily sie nowe informacje odnosnie samochodu, w kazdym razie pozdro
widze ze wlasnie pojawily sie nowe informacje odnosnie samochodu, w kazdym razie pozdro
Ostatnio zmieniony sob kwie 04, 2009 00:58 przez kenzi, łącznie zmieniany 1 raz.
- mariusz75
- Forum Master
- Posty: 1235
- Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
- Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
- Kontakt:
Jaki luz panowie, to jest łozysko kulkowe i luz je zabije po 500 km.kenzi pisze: A co do montazu to wiadomo ze jak za mocno skrecisz i nie bedzie luzu to lozysko padnie szybko
DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE
- roboform550
- Gadatliwa bestia
- Posty: 781
- Rejestracja: śr cze 20, 2007 19:48
- Lokalizacja: prawie Kalisz
- Kontakt:
Ja wymieniałem u siebie włożyłem SKF tylko dziwi mnie jedna rzecz SKF niemiecka firma a na obudowie było Made in Italy - kupowałem w IC
-Tato czy ten samochód jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Instalacje LPG
http://www.dar-gaz.net
-Nie synku.... to Diesel.....
Instalacje LPG
http://www.dar-gaz.net
Tyle ze SKF to francuska firma.roboform550 pisze:dziwi mnie jedna rzecz SKF niemiecka firma a na obudowie było Made in Italy
Kiedys byly stosowane lozyska wałkowe i tam sie dokrecalo odpowiednim momentem ( zeby nie przesadzic ) ale w kulowych nie ma takiej opcji bo wlasnie mamy tak je skrecic zeby sie obi epolowki zeszły i luz jest taki jaki dala fabryka produkujaca łozysko.mariusz75 pisze:kenzi napisał/a:
A co do montazu to wiadomo ze jak za mocno skrecisz i nie bedzie luzu to lozysko padnie szybko
Jaki luz panowie, to jest łozysko kulkowe i luz je zabije po 500 km.
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
- roboform550
- Gadatliwa bestia
- Posty: 781
- Rejestracja: śr cze 20, 2007 19:48
- Lokalizacja: prawie Kalisz
- Kontakt:
Tak? hmhmhmhm to mnie teraz rozwaliłeśwesol pisze:Tyle ze SKF to francuska firma.
-Tato czy ten samochód jest zepsuty ???
-Nie synku.... to Diesel.....
Instalacje LPG
http://www.dar-gaz.net
-Nie synku.... to Diesel.....
Instalacje LPG
http://www.dar-gaz.net
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 268 gości