bez dodania gazu nie zapali ??? mk3 ady

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

wara99

bez dodania gazu nie zapali ??? mk3 ady

Post autor: wara99 » sob gru 31, 2005 14:08

witam
jaki czujnik jest odpowiedzialny za to ze jak na zimny silnik nie wcisne gazu to nie zapali . A przecierz powinien zapalic bez dodawania gazu .???



Awatar użytkownika
Bondas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 842
Rejestracja: pt gru 30, 2005 16:52
Lokalizacja: okolice warszawy

Post autor: Bondas » sob gru 31, 2005 14:12

silnik krokowy !

pewnie sie zatarl albo jak latasz na gazie to zamarzl chyba ze tak jest ciagle, a nieraz wystarczy psiknoc do niego troche WD40 i ruszy

pozdrawiam

udanego sylwestra :partyman:



ku_bi
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2202
Rejestracja: pn wrz 13, 2004 20:51
Lokalizacja: ex4
Kontakt:

Post autor: ku_bi » sob gru 31, 2005 14:39

Bondas pisze:silnik krokowy !

pewnie sie zatarl albo jak latasz na gazie to zamarzl chyba ze tak jest ciagle, a nieraz wystarczy psiknoc do niego troche WD40 i ruszy

pozdrawiam

udanego sylwestra :partyman:
yhm ady nie ma silnika krokowego...



Awatar użytkownika
Bondas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 842
Rejestracja: pt gru 30, 2005 16:52
Lokalizacja: okolice warszawy

Post autor: Bondas » sob gru 31, 2005 14:43

no tamten to GTI to ma a ty jaki masz silnik



ku_bi
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2202
Rejestracja: pn wrz 13, 2004 20:51
Lokalizacja: ex4
Kontakt:

Post autor: ku_bi » sob gru 31, 2005 14:45

Bondas pisze:no tamten to GTI to ma a ty jaki masz silnik
tamten to GTI z silnikiem ADY, ja mam taki sam. I wiem z ze te silniki nie maja silników krokowych.



Awatar użytkownika
Bondas
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 842
Rejestracja: pt gru 30, 2005 16:52
Lokalizacja: okolice warszawy

Post autor: Bondas » sob gru 31, 2005 14:49

czy to jest silnik 2,0 GTI 150KM

jest tam zawor stabilizacji biegu jalowego i to o to chodzi



ku_bi
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2202
Rejestracja: pn wrz 13, 2004 20:51
Lokalizacja: ex4
Kontakt:

Post autor: ku_bi » sob gru 31, 2005 15:02

Bondas pisze:czy to jest silnik 2,0 GTI 150KM

jest tam zawor stabilizacji biegu jalowego i to o to chodzi
nie takie było pytanie..... ABF ma ten zawór. a wara99 ma silnik ADY 115 KM i ten nie ma tego zaworu....
Ostatnio zmieniony sob gru 31, 2005 15:11 przez ku_bi, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
PitrekT
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 517
Rejestracja: wt sty 11, 2005 20:31
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: PitrekT » sob gru 31, 2005 15:06

Jak są problemy z odpalaniem na zimnym silniku to moze byc uszkodzony czujnik temperatury.



Awatar użytkownika
qra
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 518
Rejestracja: wt lut 01, 2005 17:21
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: qra » sob gru 31, 2005 15:07

ADY nie ma silnika krokowego tak jak mowi kubi.


[b]"..."[/b]
[img]http://quattroteam.nazwa.pl/pawel/mod.jpg[/img]
[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [url=http://tnij.org/pisownia_pcf][color=red]Piszę poprawnie po polsku[/url][/color].
[img]http://img516.imageshack.us/img516/4493/88x31rt7.gif[/img]

wara99

Post autor: wara99 » sob gru 31, 2005 15:20

PitrekT pisze:Jak są problemy z odpalaniem na zimnym silniku to moze byc uszkodzony czujnik temperatury.
czy to jest ten czujnik co jest przy glowicy i jakie on ma znaczenie przy odpalaniu



Awatar użytkownika
marcello
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 123
Rejestracja: pn maja 16, 2005 16:07
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Re: bez dodania gazu nie zapali ??? mk3 ady

Post autor: marcello » sob gru 31, 2005 15:24

wara99 pisze:witam
jaki czujnik jest odpowiedzialny za to ze jak na zimny silnik nie wcisne gazu to nie zapali . A przecierz powinien zapalic bez dodawania gazu .???
mam ten sam problem z tym samym silnikiem ;/ i jeszcze jeden :
na benzynie i na gazie jest taki sam objaw a mianowicie gdy wyrzuce na luz to obroty spadaja do jakis 300-400 i znow wskakuja na 850-900 (no chyba ze zgasnie , bo tez sie zdarza). przy tych niskich obrotach zapala sie kontrolka ladowania (ale to pewnie dlatego ze prawie gasnie). dzieje sie tak na zimnym i na cieplym silniku. gdzie szukac przyczyny ?? pod vaga podpinalem i nic nie znalazl (swiece , przewody WN nowe). pompa daje paliwo pod cisnieniem ok 3 bar czyli w normie. co jeszcze sprawdzic ??
pozdrawiam

[ Dodano: Sob Gru 31, 2005 14:25 ]
PitrekT pisze:Jak są problemy z odpalaniem na zimnym silniku to moze byc uszkodzony czujnik temperatury.
a jak go sprawdzic ??


OCTAVIA i do tego COMBI

ku_bi
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2202
Rejestracja: pn wrz 13, 2004 20:51
Lokalizacja: ex4
Kontakt:

Post autor: ku_bi » sob gru 31, 2005 15:33

b0rys pisze:mam ten sam problem z tym samym silnikiem ;/ i jeszcze jeden :
na benzynie i na gazie jest taki sam objaw a mianowicie gdy wyrzuce na luz to obroty spadaja do jakis 300-400 i znow wskakuja na 850-900 (no chyba ze zgasnie , bo tez sie zdarza). przy tych niskich obrotach zapala sie kontrolka ladowania (ale to pewnie dlatego ze prawie gasnie). dzieje sie tak na zimnym i na cieplym silniku. gdzie szukac przyczyny ?? pod vaga podpinalem i nic nie znalazl (swiece , przewody WN nowe). pompa daje paliwo pod cisnieniem ok 3 bar czyli w normie. co jeszcze sprawdzic ??
pozdrawiam
więc u Ciebie może być uszkodzony czujnik impulsu wału, a czy jak auto zgaśnie to są jakies problemy z odpaleniem :?:



Awatar użytkownika
PitrekT
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 517
Rejestracja: wt sty 11, 2005 20:31
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: PitrekT » sob gru 31, 2005 15:59

Czujnik temperatury ma wpływ na odpalanie zimnego silnika.Komputer na tej podstawie ustala skład mieszanki.Jeżeli jest on uszkodzony lub podaje nie prawidłowe parametry to i skład mieszanki jest nie dostosowany do temperatury silnika.
Można ten czujnik pomierzyć.
W załączniku znajduje się informacja o rezystancji w zależności od temperatury.
Jak masz dostęp do VAG-a to możesz porównać temperaturę w na wskaźniku w desce a temperaturą podawaną do komputera.

W przypadku Borysa to zgadzam się z kolegą ku_bi.



Awatar użytkownika
marcello
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 123
Rejestracja: pn maja 16, 2005 16:07
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: marcello » sob gru 31, 2005 16:04

ku_bi pisze:
b0rys pisze:mam ten sam problem z tym samym silnikiem ;/ i jeszcze jeden :
na benzynie i na gazie jest taki sam objaw a mianowicie gdy wyrzuce na luz to obroty spadaja do jakis 300-400 i znow wskakuja na 850-900 (no chyba ze zgasnie , bo tez sie zdarza). przy tych niskich obrotach zapala sie kontrolka ladowania (ale to pewnie dlatego ze prawie gasnie). dzieje sie tak na zimnym i na cieplym silniku. gdzie szukac przyczyny ?? pod vaga podpinalem i nic nie znalazl (swiece , przewody WN nowe). pompa daje paliwo pod cisnieniem ok 3 bar czyli w normie. co jeszcze sprawdzic ??
pozdrawiam
więc u Ciebie może być uszkodzony czujnik impulsu wału, a czy jak auto zgaśnie to są jakies problemy z odpaleniem :?:
to ten czujnik halla ?? no zakrcic trzeba troche i pali.

[ Dodano: Sob Gru 31, 2005 15:06 ]
PitrekT pisze:Czujnik temperatury ma wpływ na odpalanie zimnego silnika.Komputer na tej podstawie ustala skład mieszanki.Jeżeli jest on uszkodzony lub podaje nie prawidłowe parametry to i skład mieszanki jest nie dostosowany do temperatury silnika.
Można ten czujnik pomierzyć.
W załączniku znajduje się informacja o rezystancji w zależności od temperatury.
Jak masz dostęp do VAG-a to możesz porównać temperaturę w na wskaźniku w desce a temperaturą podawaną do komputera.

W przypadku Borysa to zgadzam się z kolegą ku_bi.
a moglbys podac numer oryginalu czujnika temperatury ??


OCTAVIA i do tego COMBI

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 50 gości