Mam pytanko dzis probowalem dokrecic srube regulujaca luz w przekładni (ale spowodu braku klucza 17 nie udalo sie....jutro jak dam rade to dokrece)
ale....
prawdopodobnie przekladnia kwalifikuje sie albo do wymiany (uzywana) albo do regeneracji (m/d/reg. to 600zl)
Co polecacie kupic uzywana za ok 500 + koszty wymiany
Czy regenerowac ?
Aktualnei sytuacji wyglada tak....samochod jedzie prosto....a jedynie slychac stuki przy *#cenzura#* kierownica na postoju lewo i prawo....jak samochod jest wylaczony i ruszam kierownica to jeszcze gorzej.....lub przy skręcie na dziurach podczas jazdy tez stuki (wszystkie elementy mam sprawne drazki itd) stuki wystepuja tylko i wylacznie w srodku przekładni mozliwe ze jest to tzw. podpora listwy
Bezpiecznie jest poruszac sie z takim uszkodzeniem czy moze jak najszybciej naprawiac ?
Przekładnia kier. regeneracja czy uzywana?
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Przekładnia kier. regeneracja czy uzywana?
Ostatnio zmieniony pt kwie 03, 2009 20:18 przez luk99, łącznie zmieniany 1 raz.
Jezeli nie uda Ci sie jej dokrecic to nie polecam używanej. Nie wiadomo ile to pojezdzi a tanio nie jest. Jezeli o mnie chodzi to warto zregenerowac maglownice (ale tylko w dobrym warsztacie. Jezeli masz hajs na nową i bedziesz jeszcze tym autem jezdzil kilka lat to kupuj nówke ale jezeli chcesz zrobic jeszcze z 40-50tyś km to zregeneruj sobie. Spokojnie wystarczy a zapłacisz sporo mniej.
U mnie regeneracja z robotą i ustawianiem geometrii i zbieżności kosztowała 900pln ale auto odrazu jest sztywne i zrobiłem juz na tym ok 15000km i jest gitara. Gwarancje dostalem na 25000km takze jeszcze spokojnie pojezdzi!
Pozdro!
U mnie regeneracja z robotą i ustawianiem geometrii i zbieżności kosztowała 900pln ale auto odrazu jest sztywne i zrobiłem juz na tym ok 15000km i jest gitara. Gwarancje dostalem na 25000km takze jeszcze spokojnie pojezdzi!
Pozdro!
moje fotki: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1716783#1716783
moja stara MK2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=104331
George is my friend!
moja stara MK2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=104331
George is my friend!
Aby dokręcić tą srubę musisz zejść pod auto, znajduję się ona na maglowicy tak od strony kabiny, tylko uważaj żebyś jej nie przekręcił za bardzo bo możesz wogóle kierownicą nie ruszył i uważaj również na to aby śruby nie zetrzeć. U mnie tak się własnie zrobiło i musiałem nabijać tak 16 bo 17 była już za duża.romanek84 pisze:w którym miejscu dokręcić tą śrubę?? gdzie ona jest?? Prosze o poraderegitmc pisze:Spróbuj dokręcić tą śróbe, a dopiero później zastanow się nad wymianą. A jeśli już to raczej skłanialbym się do zakupu nowej a nie uzywanej...
A nie masz czasami luzu na krzyżaku na kolumnie kierowniczej?
MK3 - było
Megane - było
S 40 - jest
Megane - było
S 40 - jest
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 169 gości