Przewód który idzie do turbiny

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

VW3TDI
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: pn gru 15, 2008 20:50
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Przewód który idzie do turbiny

Post autor: VW3TDI » czw kwie 02, 2009 20:18

Witam mam następujący problem który chyba usunąłem ale chciałbym jeszcze się upewnić.
Zauważyłem że ostatnio mój TDI jeździ trochę zamulony a podczas odpalania przeważnie słychać syknięcie spod maski, I pedały tak jak by mniejsze ciśnienie było. Czy to mogło wszystko być powodem dziurawego przewodu który idzie do turbo. Jakie są konsekwencje dziurawego przewodu czy można tym bardzo zaszkodzić turbinie



Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » czw kwie 02, 2009 20:35

VW3TDI pisze:można tym bardzo zaszkodzić turbinie
może.
sprawdz przewody i po kłopocie.



Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » czw kwie 02, 2009 22:26

Czy to mogło wszystko być powodem dziurawego przewodu który idzie do turbo. Jakie są konsekwencje dziurawego przewodu czy można tym bardzo zaszkodzić turbinie
O jaki przewód ci chodzi ????


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

VW3TDI
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: pn gru 15, 2008 20:50
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: VW3TDI » czw kwie 02, 2009 22:30

tak chodzi o ten nad silnikiem co jest podłączony do tego żelazazdjecie



Awatar użytkownika
homsky
VW Baron
VW Baron
Posty: 3307
Rejestracja: pt lis 11, 2005 20:03
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: homsky » czw kwie 02, 2009 22:51

VW3TDI pisze:tak chodzi o ten nad silnikiem co jest podłączony do tego żelazazdjecie
Wybacz , nie jestem jasnowidzem , może byś tak łaskawie zanaczył na zdjęciu o który przewód ci chodzi


[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/20938][img]http://www.motostat.pl/user_images/20938/icon5.png[/img][/url]

VW3TDI
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: pn gru 15, 2008 20:50
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: VW3TDI » czw kwie 02, 2009 22:52

o tą rurkę(małą) co wchodzi w to jasne żelastwo



Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » czw kwie 02, 2009 23:03

Ale to nie idzie do turbiny tylko komputera.


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pt kwie 03, 2009 01:05

bradley pisze:Ale to nie idzie do turbiny tylko komputera.
:bigok: a pozostałe przewody masz ok ?



VW3TDI
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: pn gru 15, 2008 20:50
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: VW3TDI » pt kwie 03, 2009 05:04

wydaje mi sie że tak jeszcze raz wysyłam zdjecie
[img]http://koval_84.w.interia.pl/586405305.jpg[/img]
Ostatnio zmieniony pt kwie 03, 2009 05:05 przez VW3TDI, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » pt kwie 03, 2009 10:21

To_mas pisze:bradley napisał/a:
Ale to nie idzie do turbiny tylko komputera.
:bigok: a pozostałe przewody masz ok ?
Nie rozumiem. VW3TDI, mowil, ze
VW3TDI pisze:Czy to mogło wszystko być powodem dziurawego przewodu który idzie do turbo
Ten przewod, ktory zaznaczyl idzie do komputera, do mapsensora a nie do turbiny. Do turbiny idzie przewod czerwony i niebieski z n75.
A tak w ogole to w miejscu zaznaczenia ja mam podpiety trojnik. Jeden koniec idzie do komputera, a drugi koniec wpada do komory do przegrody silnika i znika. Tak sobie mysle ze to moze od centralnego (?)


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pt kwie 03, 2009 12:25

bradley pisze:Tak sobie mysle ze to moze od centralnego (?)
do centralnego ?? chyba raczej do wskaźnika doładowania



Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » pt kwie 03, 2009 14:07

To_mas, jak bede mial czas to sprawdze gdzie to idzie ale ja zadnego wskaznika doladowania nie mam :D


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pt kwie 03, 2009 15:44

bradley, sprawdź bo sam jestem ciekaw



VW3TDI
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: pn gru 15, 2008 20:50
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: VW3TDI » pt kwie 03, 2009 17:11

w każdym bądź razie auto jest dużo bardziej zrywne bardziej dynamiczne a pedały mają większy opór



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 43 gości