bora czsami łapie strasznego muła
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
bora czsami łapie strasznego muła
Mam taki problem. Posiadam borę z 2000 roku 1.9 tdi 115 kucy i czasami jest tak ze jade np. 80 gaz do podłogi a tu nic. Redukcja 1-2 biegi a tu dalej nic jak złapie muła to 120 nie wiecej. Jak zgaszę silnik i odpalę wszystko jest już ok ale czasami tak się zdarza jaka jest tego przyczyna?
Re: bora czsami łapie strasznego muła
Wpisz w szukaj słowo notlauf temat wraca jak bumerang, o tym juz można pisac poematyPrezes000 pisze:Mam taki problem. Posiadam borę z 2000 roku 1.9 tdi 115 kucy i czasami jest tak ze jade np. 80 gaz do podłogi a tu nic. Redukcja 1-2 biegi a tu dalej nic jak złapie muła to 120 nie wiecej. Jak zgaszę silnik i odpalę wszystko jest już ok ale czasami tak się zdarza jaka jest tego przyczyna?
dziwię się, że nikt się jeszcze nie zabrał się za zrobienie jednego porządnego tematu wyjaśniającego wszystkim o co w tym notlaufie chodzi, co może być przyczyną, jak można sobie z tym poradzić, jak się tego ustrzec, żeby można go było ładnie podkleić w dziale TDI i później tylko wklejać linka do tematu niezbyt zorientowanym użytkownikom których liczba rośnie w zastraszającym tempie...PinkFloyd pisze:temat wraca jak bumerang, o tym juz można pisac poematy
w sumie to tyle OT, bo pewnie temat i tak poleci
dla autora tematu: tak jak pisze PinkFloyd .. typowy notlauf, wpisz w wyszukiwarce to słowo, ewentualnie kierownice turbiny, czyszczenie kierownic turbiny, zaworek n75 etc.
-
- Nowicjusz
- Posty: 21
- Rejestracja: ndz mar 29, 2009 11:47
- Lokalizacja: dom
Witam wszystkich,mam problem z autkiem mianowice,auto czasmi mi zamula ale jak zgasze silnik to wszystko wraca do normy i auto zbiera sie normalnie i czytajac rózne opinie wyszło z tego ze winna jest zawór N75,zanim go wymieniłem pojechałem na komputer i wyszłó żę jest róznica regulacji cisnienia w rurze dolotowej i elektro zwór turbiny zwarcie lub przerwa,mechanik kazał mi sie przejechac i dac mu troche po gazie jak przyjechałem tych błedów juz nie było,i napewno wykluczył też przepływomierz,wiec wymieniłem zawór N75 wymieniłem węzyki które do niego szły,i sprawdziłem też dzwignie co idzie do puszki koło turbiny,i dając mu w dupe auto na 2 lub 3 biegu do 4000obr zbiera sie normalnie i na innyvh biegach również,ale jak wrzuce 5 bieg i jade tak gdzieś około 100kmh chcąc potem przyspieszyć z niższego biegu auto jest zamulone,z góry dzieki za pomocs
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 97 gości