Silnik
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Czyszczenie przepustnicy oraz jej ponowna adaptacja mi pomogła !!! autko działa jak nowe - obroty nie falują, nie spadają po wrzuceniu biegu jałowego, żadnego wyłączania się auta na skrzyżowaniu nie stwierdziłem od tego czasu.
koszt za czyszczenie 60zł + adaptacja bodajże 75zł
koszt za czyszczenie 60zł + adaptacja bodajże 75zł
Ostatnio zmieniony śr kwie 01, 2009 23:26 przez tekken82, łącznie zmieniany 1 raz.
tekken82 pisze:Czyszczenie przepustnicy oraz jej ponowna adaptacja mi pomogła !!! autko działa jak nowe - obroty nie falują, nie spadają po wrzuceniu biegu jałowego, żadnego wyłączania się auta na skrzyżowaniu nie stwierdziłem od tego czasu.
koszt za czyszczenie 60zł + adaptacja bodajże 75zł
Dzięki za podpowiedz. Początkowo podejrzewałem, że wspomaganie hamulców może mieć taki wpływ na gaśnięcie silnika przy hamowaniu. Ale skoro tak piszesz wiec zajmę się tą przepustnicą. Macie może dostęp do książek obsługowo – naprawczych VW GOLFA IV – forma elektroniczna.
szukaj jest komplet na forum ale link gdzieś straciłem.Skawinka pisze:tekken82 pisze:Czyszczenie przepustnicy oraz jej ponowna adaptacja mi pomogła !!! autko działa jak nowe - obroty nie falują, nie spadają po wrzuceniu biegu jałowego, żadnego wyłączania się auta na skrzyżowaniu nie stwierdziłem od tego czasu.
koszt za czyszczenie 60zł + adaptacja bodajże 75zł
Dzięki za podpowiedz. Początkowo podejrzewałem, że wspomaganie hamulców może mieć taki wpływ na gaśnięcie silnika przy hamowaniu. Ale skoro tak piszesz wiec zajmę się tą przepustnicą. Macie może dostęp do książek obsługowo – naprawczych VW GOLFA IV – forma elektroniczna.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 266 gości