Witam daje mam ten sam objaw al myślałem ze to już ustąpiło.Byłem ostatnio u elektromechanika , podłączał pod kompa , zero błędów , czujniki , sonda itp pracują prawidłowo, tylko powiedział mi ze zapłon wyregulował bo był przestawiony o parę stopni , odebrałem auto od mechanika i starałem sobie wmawiać ze jest lepiej a wcale nie jest lepiej.Problem jest taki ze rano jak odpalę auto i jadę nim to auto ma moc ładnie ciągnie są to tylko 75 konie przy motorze 1.8 ale też ładnie ciągnie (prawidłowo) po chwili , 5 minutach lekkim nagrzaniu zaczyna być mułowate i już słabo ciągnie , czasem jak wcisnę raptownie gaz w dechę to tak jak bym sobie nabierał powietrza i dopiero szły potem obroty zanim, czyli jest zadławienie potem dopiero mutowało wchodzi na obroty , wszystko to się dzieje kiedy silnik lekko się nagrzeje.
Wymieniłem do tej pory:
Przewody zapłonowe
Świece zapłonowe
Kopułkę
Palec
Flirt powietrza
Filtr paliwa
olej
filtr oleju
Czujnik temp. silnika niebieski
Cewkę wraz z modułem zapłonowym
Sczytywałem z kompa błędy ( wszystko OK)
Ruszałem podstawą gumową ( nie ma różnicy)
Ps;mam co chwile na kostce od wtrysku olej i na silniku krokowym(zaworze) tez zaoliwienie) może to ta przyczyna ? ja już nie wiem , brak słów
Gdzie ja mam jeszcze szukać ?
Po chwilowym nagrzaniu spadek mocy
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Bylem u mechanika i powiedział mi ze mój objaw to nie jest objaw przestawionego rozrządu , jednak upierałem się żeby mi sprawdził ten rozrząd , - krzyknął mi 300 zł , tak jak stałem tak z tamtą wyszyłem.Ma kto może jakieś pomysły ? co mogę sam jeszcze zrobić ? sprawdzić ?rozrząd tez sprawdzę ale jak znajdę jakiego tańszego mechanizatora , ma ktoś jeszcze jakieś pomysły gdzie szukać?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 273 gości