czyżby sprzęgło??
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
czyżby sprzęgło??
Witam. Mam taki problem, gdy dodaję mocno gazu ,np wyprzedzam auto nie przyśpiesza tylko słyszę jak obroty rosną. Czyżby to sprzęgło?? Dodam jeszcze ze jak go kupiłem to sprzęgło łapało pod samym końcem. Wiec co to może być??Sprzęgło?? Jeśli tak to czy całe do wymiany?? Dzięki z góry za pomoc
- patryk2340
- Carpe Diem
- Posty: 552
- Rejestracja: sob sie 19, 2006 18:23
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Sprzęgło na bank, tak jak mówi kolega emiloss, warto spróbować podregulować trochę linkę (bo chyba wszystkie MkII miały taką możliwość...)
Na lince zaraz nad skrzynią masz metalowe nakrętki, kręcąc nimi (o ile dobrze pamiętam to klucz 17) naciągasz linkę- u mnie pomogło na jakiś czas, ale potem i tak sprzęgło musiałem wymieniać
No i żebyś czasem nie wymieniał samej tarczy- to tylko pozorna oszczędność Jak wymieniać sprzęgło to tylko komplet
Na lince zaraz nad skrzynią masz metalowe nakrętki, kręcąc nimi (o ile dobrze pamiętam to klucz 17) naciągasz linkę- u mnie pomogło na jakiś czas, ale potem i tak sprzęgło musiałem wymieniać
No i żebyś czasem nie wymieniał samej tarczy- to tylko pozorna oszczędność Jak wymieniać sprzęgło to tylko komplet
Golf II 1.6 RF --> Golf III 1.4 ABD --> Vento 2.0 2E --> Octavia 1.9 ASZ
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
Jeżeli kolega ma sameoregulator nie ma takiej opcji jeżeli nie topatryk2340 pisze:Sprzęgło na bank, tak jak mówi kolega emiloss, warto spróbować podregulować trochę linkę (bo chyba wszystkie MkII miały taką możliwość...)
Na lince zaraz nad skrzynią masz metalowe nakrętki, kręcąc nimi (o ile dobrze pamiętam to klucz 17) naciągasz linkę- u mnie pomogło na jakiś czas, ale potem i tak sprzęgło musiałem wymieniać
No i żebyś czasem nie wymieniał samej tarczy- to tylko pozorna oszczędność Jak wymieniać sprzęgło to tylko komplet
Odkręcasz nakrętkę 17 popuszczasz całkiem regulacje odkręcając ją , potem bierzesz za pancerz i lekko ciągniesz do góry i poczujesz taki jak by luz , ciągniesz minimalnie zostawiając ten niby luz będziesz go czuł dokręcasz kontrujesz i powinno być ok
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 238 gości