Post
autor: pakob » śr kwie 01, 2009 23:49
GMS -masz na nysli czujnik obrotow walu - ale uszkodzenie jego podobno jest widoczne w VAG-u a tu bledow nie widac.A co gorsza potrafi prawidlowo odpalac 20 razy a potem znow kaplica i tak w kolko
[ Dodano: Czw Kwi 02, 2009 23:30 ]
kolejne wiesci - dzis to samo - silnik nagle gasl i nie dawal sie uruchomic- potem znow pracowal poprawnie pol godziny i po tem po zgaszeniu nie chcial odpalic.Jeszcze raz podstawiono nowa cewke i d... blada,wykluczono czujnik Halla,teraz kolej na usuniecie wszystkich odciec z alarmu META Zobaczymy jaki bedzie efekt-jesli to nie pomoze to strasza mnie uszkodzeniem glownego komputera sterujacego.No istna kaplica
[ Dodano: Wto Kwi 07, 2009 18:48 ]
sprawa rozwiazana,otoz przyczyna byla odciecie na stacyjke w alarmie META.Jest ono zrealizowane na przekazniku i on byl po dostaniu sie do alarmu calkiem goracy i smierdzial palonym plastikiem.Tak wiec dzis po prawie 2 tygodniach poszukiwan usterki ywierdze ze zanim wezmiecie sie za Halla i cewke oraz kable WN najpierw nalezy sprawdzic wszystkie ewentualne blokady-odciecia zaplonu i ew.pompy paliwa.U mnie koszt naprawy wyniosl 30 zl ale dojscie do tej konkluzji kosztowalo lacznie 250 zeta i kilka roboczogodzin.
Ostatnio zmieniony śr kwie 01, 2009 23:50 przez
pakob, łącznie zmieniany 1 raz.