Czy dziura w tej puszce moze powodowac notlauf?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Czy dziura w tej puszce moze powodowac notlauf?

Post autor: piotrekgal » śr kwie 01, 2009 19:28

Witam, brat ma maly problem z passkiem swoim notlauf lapie no ale sprawa jest w toku ale dla pewnosci powiedzcie mi czy dziura w tej puszcze wlokniastej przy katalizatorze moze powodowac ten notlauf?

Obrazek
Ostatnio zmieniony śr kwie 01, 2009 19:29 przez piotrekgal, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » śr kwie 01, 2009 19:31

nie



Awatar użytkownika
sagon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: wt lis 04, 2008 16:28
Lokalizacja: RP
Kontakt:

Post autor: sagon » śr kwie 01, 2009 20:13

To nie jest puszka.To jest złączka elastyczna.Ma za zadanie tłumić drgania wydechu spowodowane pracą silnika.Gdyby jej nie było turbo by dostawało po dupie.Przenosiło by wszystkie drgania,a tak ta złączka ma zadanie je wytłumić.
Przeładowanie najprawdopodobniej spowodowane jest zapieczoną geometrią.Na początek spróbuj poruszać sztangą.Powinno dać się wyczuć opory.Jeżeli takie są,to turbo do czyszczenia.
Ostatnio zmieniony śr kwie 01, 2009 20:26 przez sagon, łącznie zmieniany 2 razy.


AFN 165,5@380,8

Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Post autor: piotrekgal » śr kwie 01, 2009 20:17

Dzieki, co do samego problemu to i temat w diagnostyce mam moze bedziesz mogl wiecej powiedziec ( wiecej tez tam sie dowiesz oco chodzi )



PiotrusVW
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 319
Rejestracja: śr kwie 25, 2007 12:47
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: PiotrusVW » śr kwie 01, 2009 20:56

tak mysle czy przez pozbycie sie kata nie mozna miec not Laufa. Chodzi o to Kat. troche hamuje spaliny a bez niego turbinka moze smigac praktycznie bez ograniczen ( wydaje mi sie ze wolniej hamuje ) co wy na to?? po wywaleniu kata z AFN w B5 duzo bardziej bylo slychac turbine u kolegi...


[url=http://img197.imageshack.us/my.php?image=golf1.jpg][img]http://img197.imageshack.us/img197/6116/golf1.th.jpg[/img][/url]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 56 gości