czyżby sprzęgło??

Masz problem ze swoim VW?
Napisz tutaj co go boli :)

Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP

zuk007
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: pn lis 24, 2008 20:24
Lokalizacja: MAZURY

czyżby sprzęgło??

Post autor: zuk007 » śr kwie 01, 2009 19:11

Witam. Mam taki problem, gdy dodaję mocno gazu ,np wyprzedzam auto nie przyśpiesza tylko słyszę jak obroty rosną. Czyżby to sprzęgło?? Dodam jeszcze ze jak go kupiłem to sprzęgło łapało pod samym końcem. Wiec co to może być??Sprzęgło?? Jeśli tak to czy całe do wymiany?? Dzięki z góry za pomoc :pub:



Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » śr kwie 01, 2009 19:15

chyba jednak sprzęgło , całe nie, tylko tarcza

[ Dodano: 01 Kwi 2009 19:17 ]
ale jak już robisz to wymień tarcze , docisk i łożysko wyciskowe



maciejha
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: ndz mar 29, 2009 14:35
Lokalizacja: Poznań

Post autor: maciejha » śr kwie 01, 2009 19:41

przyłącze się do opini poprzednika.



Awatar użytkownika
emiloss
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 87
Rejestracja: wt wrz 18, 2007 22:30
Lokalizacja: Bronisławów

Post autor: emiloss » czw kwie 02, 2009 00:02

Sprubój poregulować linkę od sprzęgła. Jeśli ruszysz z 3 to sprzęgło jest ok.
Ostatnio zmieniony czw kwie 02, 2009 00:11 przez emiloss, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
jawirax
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 306
Rejestracja: czw lut 19, 2009 13:56
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: jawirax » czw kwie 02, 2009 00:32

Moze to być sprzęgło, lub zatkany katalizator jeżeli auto go posiada, lub tłumik.
Ostatnio zmieniony czw kwie 02, 2009 00:32 przez jawirax, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
patryk2340
Carpe Diem
Carpe Diem
Posty: 552
Rejestracja: sob sie 19, 2006 18:23
Lokalizacja: Pruszcz Gdański
Kontakt:

Post autor: patryk2340 » czw kwie 02, 2009 01:01

Sprzęgło na bank, tak jak mówi kolega emiloss, warto spróbować podregulować trochę linkę (bo chyba wszystkie MkII miały taką możliwość...)
Na lince zaraz nad skrzynią masz metalowe nakrętki, kręcąc nimi (o ile dobrze pamiętam to klucz 17) naciągasz linkę- u mnie pomogło na jakiś czas, ale potem i tak sprzęgło musiałem wymieniać :)
No i żebyś czasem nie wymieniał samej tarczy- to tylko pozorna oszczędność :) Jak wymieniać sprzęgło to tylko komplet


Golf II 1.6 RF --> Golf III 1.4 ABD --> Vento 2.0 2E --> Octavia 1.9 ASZ

Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » czw kwie 02, 2009 01:25

patryk2340 pisze:Sprzęgło na bank, tak jak mówi kolega emiloss, warto spróbować podregulować trochę linkę (bo chyba wszystkie MkII miały taką możliwość...)
Na lince zaraz nad skrzynią masz metalowe nakrętki, kręcąc nimi (o ile dobrze pamiętam to klucz 17) naciągasz linkę- u mnie pomogło na jakiś czas, ale potem i tak sprzęgło musiałem wymieniać :)
No i żebyś czasem nie wymieniał samej tarczy- to tylko pozorna oszczędność :) Jak wymieniać sprzęgło to tylko komplet
Jeżeli kolega ma sameoregulator nie ma takiej opcji jeżeli nie to

Odkręcasz nakrętkę 17 popuszczasz całkiem regulacje odkręcając ją , potem bierzesz za pancerz i lekko ciągniesz do góry i poczujesz taki jak by luz , ciągniesz minimalnie zostawiając ten niby luz będziesz go czuł dokręcasz kontrujesz i powinno być ok


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Zablokowany

Wróć do „Techniczne (archiwum)”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google [Bot] i 233 gości