Obrotomierz przestal dzialac

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Dziku VR6
Pussy Wagon
Pussy Wagon
Posty: 3113
Rejestracja: śr lis 05, 2008 11:18
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Obrotomierz przestal dzialac

Post autor: Dziku VR6 » śr kwie 01, 2009 12:13

Opisze problem i jak do niego doszlo:
Podczas powrotu do domu obrotomierz mi przestal wskazywac, zatrzymalem auto i podnioslem maske, i okazalo sie ze mi pasek "wcielo". musialem jakos dojechac do domu. nie bylo daleko ,wiec jakos doczlapalem sie , temperatura mi urosla dosyc znacznie i swiecila mi sie kontrolka od ladowania, po wymianie paska obrotomierz juz nie chodzi. Gdy odpalam silnik bez gazu to jest na okolo 1 tys.obrotow, i swieci sie kontrolka od ladowania zawsze musze troche przygazowac zeby zgasla i wtedy wskazowka spada na okolo 0,4 tys, obrotow i sie nie rusza.
Dodam jeszcze ze mam alternator wiekszy od jakiegos pasata diesla poniewaz mam wiekszy akumulator, ale obrotomierz normalnie sie tam podlancza


Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » śr kwie 01, 2009 12:39

wymień regler



Awatar użytkownika
Dziku VR6
Pussy Wagon
Pussy Wagon
Posty: 3113
Rejestracja: śr lis 05, 2008 11:18
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: Dziku VR6 » śr kwie 01, 2009 12:56

miś fazi pisze:wymień regler
A co to jest takiego? i gdzie to sie znajduje i ile moze kosztowac?


Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » śr kwie 01, 2009 12:58

w alternatorze , to jest regulator napięcia ładowania , przykręcony do altka na dwie śrubki , jest razem ze szczotkami , wymiana to 10 minut , koszt około 40 zł

[ Dodano: 01 Kwi 2009 13:04 ]
jeśli nie pomorze wymiana reglera , to jeszcze zostaje możliwość uszkodzenia stabilizatora napięcia plus 10 V , jest on z tyłu zegarów , koszt wymiany to 4 zł



Awatar użytkownika
Dziku VR6
Pussy Wagon
Pussy Wagon
Posty: 3113
Rejestracja: śr lis 05, 2008 11:18
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: Dziku VR6 » śr kwie 01, 2009 13:05

miś fazi pisze:w alternatorze , to jest regulator napięcia ładowania , przykręcony do altka na dwie śrubki , jest razem ze szczotkami , wymiana to 10 minut , koszt około 40 zł
Ok, dziekuje za pomoc,
i jeszcze male pytanie, jak odlacze calkiem obrotomierz to nic sie nie stanie jak bede jezdzil tak ?


Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień

Awatar użytkownika
miś fazi
_
_
Posty: 6627
Rejestracja: ndz cze 11, 2006 13:01
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: miś fazi » śr kwie 01, 2009 13:07

nic sie nie stanie , tylko jak regler zaczyna ładować dopiero powyżej 1000 obrotów to może być problem z doładowaniem akumulatora , najlepiej zmierz ile masz ładowania , miernik do klem akumulatora i jak auto chodzi to powinno być na wolnych obrotach 14, 3 V



Awatar użytkownika
Dziku VR6
Pussy Wagon
Pussy Wagon
Posty: 3113
Rejestracja: śr lis 05, 2008 11:18
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: Dziku VR6 » śr kwie 01, 2009 20:32

miś fazi pisze:tylko jak regler zaczyna ładować dopiero powyżej 1000 obrotów to może być problem z doładowaniem akumulatora
No wlasnie dzis mi sie wyladowal akumulator, wróciłem do domu i juz ponownie nie mogłem go odpalic, wiec na 100% jest to ten regler


Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 124 gości