Obrotomierz przestal dzialac
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Obrotomierz przestal dzialac
Opisze problem i jak do niego doszlo:
Podczas powrotu do domu obrotomierz mi przestal wskazywac, zatrzymalem auto i podnioslem maske, i okazalo sie ze mi pasek "wcielo". musialem jakos dojechac do domu. nie bylo daleko ,wiec jakos doczlapalem sie , temperatura mi urosla dosyc znacznie i swiecila mi sie kontrolka od ladowania, po wymianie paska obrotomierz juz nie chodzi. Gdy odpalam silnik bez gazu to jest na okolo 1 tys.obrotow, i swieci sie kontrolka od ladowania zawsze musze troche przygazowac zeby zgasla i wtedy wskazowka spada na okolo 0,4 tys, obrotow i sie nie rusza.
Dodam jeszcze ze mam alternator wiekszy od jakiegos pasata diesla poniewaz mam wiekszy akumulator, ale obrotomierz normalnie sie tam podlancza
Podczas powrotu do domu obrotomierz mi przestal wskazywac, zatrzymalem auto i podnioslem maske, i okazalo sie ze mi pasek "wcielo". musialem jakos dojechac do domu. nie bylo daleko ,wiec jakos doczlapalem sie , temperatura mi urosla dosyc znacznie i swiecila mi sie kontrolka od ladowania, po wymianie paska obrotomierz juz nie chodzi. Gdy odpalam silnik bez gazu to jest na okolo 1 tys.obrotow, i swieci sie kontrolka od ladowania zawsze musze troche przygazowac zeby zgasla i wtedy wskazowka spada na okolo 0,4 tys, obrotow i sie nie rusza.
Dodam jeszcze ze mam alternator wiekszy od jakiegos pasata diesla poniewaz mam wiekszy akumulator, ale obrotomierz normalnie sie tam podlancza
Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
A co to jest takiego? i gdzie to sie znajduje i ile moze kosztowac?miś fazi pisze:wymień regler
Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
w alternatorze , to jest regulator napięcia ładowania , przykręcony do altka na dwie śrubki , jest razem ze szczotkami , wymiana to 10 minut , koszt około 40 zł
[ Dodano: 01 Kwi 2009 13:04 ]
jeśli nie pomorze wymiana reglera , to jeszcze zostaje możliwość uszkodzenia stabilizatora napięcia plus 10 V , jest on z tyłu zegarów , koszt wymiany to 4 zł
[ Dodano: 01 Kwi 2009 13:04 ]
jeśli nie pomorze wymiana reglera , to jeszcze zostaje możliwość uszkodzenia stabilizatora napięcia plus 10 V , jest on z tyłu zegarów , koszt wymiany to 4 zł
Ok, dziekuje za pomoc,miś fazi pisze:w alternatorze , to jest regulator napięcia ładowania , przykręcony do altka na dwie śrubki , jest razem ze szczotkami , wymiana to 10 minut , koszt około 40 zł
i jeszcze male pytanie, jak odlacze calkiem obrotomierz to nic sie nie stanie jak bede jezdzil tak ?
Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
No wlasnie dzis mi sie wyladowal akumulator, wróciłem do domu i juz ponownie nie mogłem go odpalic, wiec na 100% jest to ten reglermiś fazi pisze:tylko jak regler zaczyna ładować dopiero powyżej 1000 obrotów to może być problem z doładowaniem akumulatora
Mój mk2 z VR6 TURBO pod maską http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=372052
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
MK1 robi się viewtopic.php?f=86&t=540709" onclick="window.open(this.href);return false;
w12 na codzień
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 124 gości