Cos sie urwalo w silniku. Tlok? Wtrysk

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
wojtek0231
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 176
Rejestracja: pt sty 23, 2009 12:49
Lokalizacja: lubuskie

Post autor: wojtek0231 » śr kwie 01, 2009 09:04

grandilodz pisze:w 1.6 Nie ścina klinu musiał byś się nieźle postarać to nie 1.9 podjedz na regulacje kąta wtrysu jeżli jest przestawiony ma on wtedy metaliczny dzwiek - silnik no i pom pe odrazu
Dzięki za rozwianie wątpliwości z klinem a co z tym minimalnie przestawionym rozrządem?



Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » śr kwie 01, 2009 11:31

Podjedz do pompiareza nma sprawdzenie kąta wtrysku on powie Ci czy jest wszystko ok i ustawi pompe


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » śr kwie 01, 2009 20:07

wojtek0231 pisze:przestawienie o jeden ząbek tylko może gdzieś o 1/3 ząbka
w jaki sposób???, pompę masz na klinie jak i koło na wale, więc jak przestawisz o tyle???.
grandilodz pisze:podjedz na regulacje kąta wtrysu jeżli jest przestawiony ma on wtedy metaliczny dzwiek
zależy w którą stronę, metaliczny jest jak jest za wczesny, a jak za późny to silnik cichytko pracuje.



Awatar użytkownika
starko87
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 669
Rejestracja: ndz lut 12, 2006 22:18
Lokalizacja: woj.opolskie

Post autor: starko87 » śr kwie 01, 2009 20:13

witam ponownie :grin: juz doszedlem co jest grane w moim vw ,to tylko wtryskiwacz na drugim cylindrze dzisiaj zostaly wszystkie sprawdzone .Natomiast jesli chodzi o cisnienei to zle odczytalem bo pierwszy mial 28 drugi 33 trzeci 34 czwarty 33 nie wiem dlaczego taki spadek na pierwszym no ale wszystko z nimi ok w piatek skladam pozdrawiam wszytskim Niby to byla drobnostka a ja sciagalem cala głowice .. :crazy: ahhh ci mechanicy (znawcy) dopiero jeden co dlubie tak jak ja w garazu mi powidzial ze jak najbardziej to wtryskiwacz bo to sa jego objawy


Mój MK1 Cabriolet =>>
viewtopic.php?f=86&t=482943

Moja LIMUZYNA =>>
viewtopic.php?p=2926212#2926212

Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » śr kwie 01, 2009 20:23

no to mówiłem od razu, dobrze ze tylko tyle



Awatar użytkownika
wojtek0231
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 176
Rejestracja: pt sty 23, 2009 12:49
Lokalizacja: lubuskie

Post autor: wojtek0231 » śr kwie 01, 2009 22:00

piter_s pisze:w jaki sposób???, pompę masz na klinie jak i koło na wale, więc jak przestawisz o tyle???.
Ale na wałku roarządu nie ma klina



Awatar użytkownika
piter_s
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 984
Rejestracja: wt sty 31, 2006 17:23
Lokalizacja: okolice KROSNA

Post autor: piter_s » czw kwie 02, 2009 19:18

wojtek0231 pisze:Ale na wałku roarządu nie ma klina
kąt wtrysku do wałka nie ma nic wspólnego



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 67 gości