Wstrzasy, szarpniecia, drgania na karoserii przy 90 km/h
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
Wstrzasy, szarpniecia, drgania na karoserii przy 90 km/h
Witam,
jade Golfem na czworce i przy okolo 90 km/h i obrotach 2,2 k/min dokladnie co okolo sekunde przechodzi jakies drganie po karoserii. czuje je przez fotel, na drzwiach itp sa bardzo delikatne i regularne, nabardzie wkuzaja w nocy na trasie. Ostatnio nawet laik pasazer zapytal co to sie dzieje w aucie
Przy nizszych predkosciach niby wszystko ok.
Moje przeczucia, ze z kolami z przodu cos nie tak (choc geometria i wywazanie wlasnie zrobione), moze opony..bo to wrazenie jakby kolo krzywe bylo ....ale to jakos za silne te drgania i tylko przy szybkiej jezdzie.
Drugie to moze cos w zawieszeniu skrzywione........?
Trzecie, to moze zawieszenie silnika, poduszka czy cos...?
Poradzcie co to moze byc zanim rozpoczne pielgrzymki do mechanikow (juz jestem pewien, ze co jeden to inna diagnoza bedzie
jade Golfem na czworce i przy okolo 90 km/h i obrotach 2,2 k/min dokladnie co okolo sekunde przechodzi jakies drganie po karoserii. czuje je przez fotel, na drzwiach itp sa bardzo delikatne i regularne, nabardzie wkuzaja w nocy na trasie. Ostatnio nawet laik pasazer zapytal co to sie dzieje w aucie
Przy nizszych predkosciach niby wszystko ok.
Moje przeczucia, ze z kolami z przodu cos nie tak (choc geometria i wywazanie wlasnie zrobione), moze opony..bo to wrazenie jakby kolo krzywe bylo ....ale to jakos za silne te drgania i tylko przy szybkiej jezdzie.
Drugie to moze cos w zawieszeniu skrzywione........?
Trzecie, to moze zawieszenie silnika, poduszka czy cos...?
Poradzcie co to moze byc zanim rozpoczne pielgrzymki do mechanikow (juz jestem pewien, ze co jeden to inna diagnoza bedzie
Ostatnio zmieniony pt kwie 03, 2009 20:19 przez lux4, łącznie zmieniany 2 razy.
auto niebite. kierownica nic nie trzesie sama w sobie, tylko tez czuc na niej to drgniecie jak na calej karoserii....
Tez mysle poczekac do wymiany kół i moze wyjdzie, ze to wina opon...
Silnik pracuje normalnie - ta drgawaka która przelatuje po karoserii jest niezalezna od tego czy na biegu jade czy na luzie....
Tez mysle poczekac do wymiany kół i moze wyjdzie, ze to wina opon...
Silnik pracuje normalnie - ta drgawaka która przelatuje po karoserii jest niezalezna od tego czy na biegu jade czy na luzie....
jesteś pewny na 100% - załączam fotki audi a3 "niebitego"lux4 pisze:auto niebite
ostatnia fotka - ślad po przyspawanym elemencie do naciągania słupka
poprzednie fotki - wycięto kawałek słupka A + kawałek podłogi i wstawiono inny - auto było "bananem" a nowy właściciel był przekonany przez sprzedawcę że to igiełka
mam podobnie - pękł mi cord w jednej oponie podczas dłuższej podróżny jak dobiłem tył na 3 atm. wjechałem na jakaś nierówność przy większej prędkości i od tego czasu też miałem taką zajawę - po zmianie opon na letnie wszystko jest idealnie.lux4 pisze:auto niebite. kierownica nic nie trzesie sama w sobie, tylko tez czuc na niej to drgniecie jak na calej karoserii....
Tez mysle poczekac do wymiany kół i moze wyjdzie, ze to wina opon...
Silnik pracuje normalnie - ta drgawaka która przelatuje po karoserii jest niezalezna od tego czy na biegu jade czy na luzie....
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 56 gości