Kontrolka oleju swieci po wymianie licznika z obrotomierzem
Moderatorzy: G0 Karcio, Qto, marcin7x5, VIP
- tomekh_1990
- Ma gadane
- Posty: 168
- Rejestracja: pn lut 23, 2009 23:59
- Lokalizacja: Konin/Poznań
Kontrolka oleju swieci po wymianie licznika z obrotomierzem
witam. do mojego mk2 1.3 gaznik z 89 roku zakupilem licznik z obrotomierzem. wszystko dziala obrotek predkosciomierz itd lecz kontrolka oleju sie pali(miga) i piszczy... jest to licznik z indeksem 935 na dwie wtyki. dodam iz na starym liczniku kontrolka gasnie zaraz po uruchomieniu silnika...czy moze mi ktos pomoc w tej sprawie?? licze na odpowiedzi i dziekuje z gory.
Ostatnio zmieniony wt mar 31, 2009 16:55 przez tomekh_1990, łącznie zmieniany 1 raz.
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Myślę, ze masa średnio tu ma coś do rzeczy - gdyby nie było masy, to nic by nie działało. Albo uszkodzenie jest wewnątrz elektroniki, albo coś na folii nie łączy - ewentualnie folia z elektroniką nie ma połaczenia. Wyciagnij licznik, odłacz do instalacji odpal i niech mruga - poruszaj folią, wtyczkami, popukaj, postukaj... Zobacz, czy coś się będzie zmieniało. Ogólnie wygląda to tak, jakby do elektroniki nie docierał sygnał z czujnika ciśnienia oleju na niskich obrotach. Możesz jeszcze przełożyć sam prędkościomierz z elektroniką ze starego licznika do nowego - o ile dobrze pamiętam sterowanie lampkami od ciśnienia oleju w liczniku na dwie wtyki jest właśnie w tej części elektroniki pod prędkościomierzem, więc może to coś pomoże.
- naprawa, odnowa i budowa od podstaw wiązek elektrycznych (także clean look);
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- swapy silników;
- inne nietypowe usługi elektryczne, których warsztaty nie robią, albo biorą za nie kupę kasy :D
BARDZO niskie ceny, staranne wykonanie - szczegóły priv.
- tomekh_1990
- Ma gadane
- Posty: 168
- Rejestracja: pn lut 23, 2009 23:59
- Lokalizacja: Konin/Poznań
czyli tak grzebalem dotykalem pukalem i nic.... ale zauwazylem pewna rzecz: na czarnej wtyczce (patrzac od frontu) sa oznaczenia miedzy innymi: OEL 0,3 BAR oraz OEL 1,8 BAR i mysle ze to one odpowiadaja za kontrolki oleju chociaz pewnosci nie mam.a wiec podlaczam czarna a biala nie zostaje podlaczona, przekrecam kluczyk na zaplon: kontrolka miga(prawidlowo) nastepnie uruchamiam silnik kontrolka gasnie i jest wszystko w porzadku... ale w momencie gdy podlanczam biala wtyczke kontrolka miga i brzeczy...i co o tym myslicie?? czy dobrze wnioskuje ze to czarna wtyka odpowiada za ta kontrolke?? co do przekladki predkosciomieza to odpada bo jest uszkodzony (dlatego wymieniam). licze na Wasza pomoc....
[img]http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8d89fd2dfbb4d546.html[/img]
U Ciebie prawdopodobnie będzie coś innego , zmień czujnik oleju z czarnego na brązowy , o ile masz teraz założony czarny , masz dynamiczną kontrole ciśnienia i brązowy czujnik jest rozwierny , a biały zwierny
[ Dodano: 31 Mar 2009 18:46 ]
biały działa od piszczyka jak masz ponad 2000 obrotów a cisnienie jest zbyt słabe
[ Dodano: 31 Mar 2009 18:46 ]
biały działa od piszczyka jak masz ponad 2000 obrotów a cisnienie jest zbyt słabe
- tomekh_1990
- Ma gadane
- Posty: 168
- Rejestracja: pn lut 23, 2009 23:59
- Lokalizacja: Konin/Poznań
Witam. Ja tez mam pewien problem więc postanowiłem sie podłączyć pod temat. Tez ostatnio wymieniłem liczniki i po około 30 kilometrach zaświeciła mi się kontrolna oleju na jakieś 5 sekund po czym zgasła. Jechałem potem spokojnie i nie działo się nic. póxniej sprawdziłem poziom oleju i jest idealnie miedzy MIN a MAX. Często po odpaleniu auta póki nie dodam troche gazu świeci sie tez kontrolka oleju ale po dodaniu gazu gaśnie. Jaka przyczyna? Czy może się tym nie przejmować?
Moje COUPE:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=407686
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=407686
- tomekh_1990
- Ma gadane
- Posty: 168
- Rejestracja: pn lut 23, 2009 23:59
- Lokalizacja: Konin/Poznań
miś fazi pisalem ze podpialem licznik do wtyczek wyprowadzonych wewnatrz auta i nic wiecej nie ruszalem. okazuje sie ze nie sprawne sa rowniez wskaznik poziomu paliwa oraz temperatury cieczy chlodzacej najprawopodobniej licznik jest uszkodzony chociaz na aukcji bylo ze sprawny gadalem z gosciem i zapewnial ze wszystko gra no i jak tu miec wiare w ludzi :/ moje pieniadze czas i nerwy poszly sie jeb.c!!!
[img]http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8d89fd2dfbb4d546.html[/img]
- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Sprawdź zasilanie z zapłonu, gdyby go brakło, wówczas te wskaźniki nie będą działać.
A nie jest to licznik do Diesla? W takim wypadku obrotomierz wymaga podpięcia jeszcze do alternatora, lecz jeśli obrotek chodzi to chyba nie to...
A nie jest to licznik do Diesla? W takim wypadku obrotomierz wymaga podpięcia jeszcze do alternatora, lecz jeśli obrotek chodzi to chyba nie to...
Ostatnio zmieniony śr kwie 01, 2009 02:41 przez Zico63b, łącznie zmieniany 1 raz.
- tomekh_1990
- Ma gadane
- Posty: 168
- Rejestracja: pn lut 23, 2009 23:59
- Lokalizacja: Konin/Poznań
licznik napewno jest od bezyny..a jak moge rozpozac ten stabilizator z tego co tu widze to raczej same oporniki...elektronika nie jest moja najlepsza strona :] tak sie zastanawiam, moze mam zle piny w kostce powpinane? moze byc taka przyczyna?? niby stary dzialal ale ten jest wersja z obrotkiem zegarkiem wiec moze w inny sposob powinien zostac podlaczony?aha jeszcze jedno sprawdzalem kolejne piny ze soba miernikiem tzn czy maja polaczenie i rozni sie to miedzy starymi a nowymi zegarami dokladniej ujmujac to w tych nowych nie ma przewodnosci miedzy kilkoma kolejnymi pinami a w starych jest...
Ostatnio zmieniony śr kwie 01, 2009 07:39 przez tomekh_1990, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 180 gości